Leveämpi taka-akseli + levikepalat
- xiitzor
- Noppeli
- Mönkijä:: Yamaha Raptor YFM350R-W
Leveämpi taka-akseli + levikepalat
Eli semmoista kysyisin että onko kannattavaa laittaa tuommoiseen 971mm taka-akseliin vielä lisäksi tyyliin 60mm alum. levikkeitä? Meneekö liika leveäksi ja tuleeko muita ongelmia vai onko ihan normaalia puuhaa? Mistähän suomesta näitä saisi tilattua, (myös eteen olisi uudet leveämmän tukivarret hakusassa (YFM350R-W)) tai ketään jonka kautta saisi tilattua kohtuu hintaan? Itse ebaytä selannut ja sieltä meinaan tilata jos ei suomesta tärppää hyvää paikkaa. 

- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Re: Leveämpi taka-akseli + levikepalat
Ebaysta suurinosa tilailee.Levikkeitä voit katella Lamos oyn verkkokaupasta.xiitzor kirjoitti:Eli semmoista kysyisin että onko kannattavaa laittaa tuommoiseen 971mm taka-akseliin vielä lisäksi tyyliin 60mm alum. levikkeitä? Meneekö liika leveäksi ja tuleeko muita ongelmia vai onko ihan normaalia puuhaa? Mistähän suomesta näitä saisi tilattua, (myös eteen olisi uudet leveämmän tukivarret hakusassa (YFM350R-W)) tai ketään jonka kautta saisi tilattua kohtuu hintaan? Itse ebaytä selannut ja sieltä meinaan tilata jos ei suomesta tärppää hyvää paikkaa.
Levikkeet etc leveet tukivarret on ihan peruskauraa joten eiku vaa.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Re: Leveämpi taka-akseli + levikepalat
http://www.loeffler-quads.de Tuolta tulee kasseltua.xiitzor kirjoitti:Eli semmoista kysyisin että onko kannattavaa laittaa tuommoiseen 971mm taka-akseliin vielä lisäksi tyyliin 60mm alum. levikkeitä? Meneekö liika leveäksi ja tuleeko muita ongelmia vai onko ihan normaalia puuhaa? Mistähän suomesta näitä saisi tilattua, (myös eteen olisi uudet leveämmän tukivarret hakusassa (YFM350R-W)) tai ketään jonka kautta saisi tilattua kohtuu hintaan? Itse ebaytä selannut ja sieltä meinaan tilata jos ei suomesta tärppää hyvää paikkaa.
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)