kokemukset DINLI,RALLY,CPI,COMANCHE JA DERBI
kokemukset DINLI,RALLY,CPI,COMANCHE JA DERBI
nii tehääs yhteen veto näistä mönkijöistä:
-Derbi DXR
-Dinli(t)(muutkin dinli merkit käy)
-cpi xs 300
-smc xle 300cc(muutkin smc mallit käy)
rally usa 300cc
jooo eli yhteenvedot,kokemukst
ja kaikki siis tieliikenne mallia
-Derbi DXR
-Dinli(t)(muutkin dinli merkit käy)
-cpi xs 300
-smc xle 300cc(muutkin smc mallit käy)
rally usa 300cc
jooo eli yhteenvedot,kokemukst
ja kaikki siis tieliikenne mallia
- Jonska
- 6WD
- Viestit: 893
- Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
Re: kokemukset DINLI,RALLY,CPI,COMANCHE JA DERBI
Tarkoitat varmaan xs 250 sport mallia?mr_spiid kirjoitti:nii tehääs yhteen veto näistä mönkijöistä:
-Derbi DXR
-Dinli(t)(muutkin dinli merkit käy)
-cpi xs 300
-smc xle 300cc(muutkin smc mallit käy)
rally usa 300cc
jooo eli yhteenvedot,kokemukst
ja kaikki siis tieliikenne mallia
Miulla on tuosta vehkeestä kokemusta kahden mönkkärin verran. Eikä kolmatta tule.
Laatu - mikä se on?
Kestävyys - heikko. Rautaosat katkeilee omia aikojaan, mm ohjausakseli!
Ulkonäkö - oston suurin syy.
Varaosien saatavuus - heikko.
Derbistä hyvin vähän kokemusta, mutta noista kahdesta ostaisin Derbin.
SMC XLE 300 ajettu vasta vajaa 400 km. ei pahaa sanaa vielä, aika näyttää,
toivottavasti pelaa yhtä hyvin vielä 4000 km:ssä. kiihtyvyydessä pesee normi
henkilöauton ja kulkee inan yli 100 mittarin mukaan. tarttis testata mittarin
paikkansa pitävyys gps:llä, niin vois antaa faktaa nopeudesta. jos jotain miinusta haetaan niin kiihdytyksessä tankki resonoi tietyillä kierroksilla aika
häijysti, mutta ei mikään mahdoton fiksata.
toivottavasti pelaa yhtä hyvin vielä 4000 km:ssä. kiihtyvyydessä pesee normi
henkilöauton ja kulkee inan yli 100 mittarin mukaan. tarttis testata mittarin
paikkansa pitävyys gps:llä, niin vois antaa faktaa nopeudesta. jos jotain miinusta haetaan niin kiihdytyksessä tankki resonoi tietyillä kierroksilla aika
häijysti, mutta ei mikään mahdoton fiksata.

-
- 2WD
- Viestit: 48
- Liittynyt: 07 Heinä 2008 01:08
- Mönkijä:: Dinli 560 vm.08
- Paikkakunta: Jyväskylä
Itellä viime talvena derbi 250dxr... Hyvin tuntu toimivan kovassakin menossa ei mitään ihmeitä. Paitsi takavalo tuntuu tippuvan muiltakin kun minulta, kaverilta korkkas takaiskari, meni kyllä takuuseen. Omasta ihmettelin kun akku tuli ryökytyksessä kotelostaan läpi!
Tosin hieman pakkasta ja "patikkoa" niin ihmekkö tuo muovikotelo ettei kestä.
Muuten suosittelen....

Muuten suosittelen....

SMC XLE 300 tonttu lasissa, pesee kaverin lievästi piristetyn derbin 250 kiihdytyksessä vaikka on yli 40kg painoeroa derbin hyväksi.
Kulkee ~105 mittarin mukaan, huiput saanu tonne 115 rekan imusta suhahtaen.
vikoina ollu ainoostaan takalamppu/kilpitelineen irtoaminen, ei tommonen 2mm hepponen teräs kestäny tärinää.
Porsas: se tankki ei varsinaisesti resonoi vaan sen tankin päällä oleva katemuovi on se joka ääntä pitää. tankki itessään on hyvin tärinävaimennettu mutta se katemuovi käytännössä vaan lepää siinä tankin päällä joskin hieman irti siitä varsinaisesta tankista.
Käytä niitä tankin sivussa olevia pikkukatteita ja tankin kiinnikeruuveja irti ni saat sen katemuovin pois, sitten vaan tankin pintaan about 5mm paksua ikkunan tiivistenauhaa tjsp mitä ikinä saatkaan käsiis :>
pitäs resonoinnin loppua ku se katemuovi ei lepää ilmassa vaan ottaa hieman siihen tankin tiivistenauhoihin kiinni.
Kulkee ~105 mittarin mukaan, huiput saanu tonne 115 rekan imusta suhahtaen.
vikoina ollu ainoostaan takalamppu/kilpitelineen irtoaminen, ei tommonen 2mm hepponen teräs kestäny tärinää.
Porsas: se tankki ei varsinaisesti resonoi vaan sen tankin päällä oleva katemuovi on se joka ääntä pitää. tankki itessään on hyvin tärinävaimennettu mutta se katemuovi käytännössä vaan lepää siinä tankin päällä joskin hieman irti siitä varsinaisesta tankista.
Käytä niitä tankin sivussa olevia pikkukatteita ja tankin kiinnikeruuveja irti ni saat sen katemuovin pois, sitten vaan tankin pintaan about 5mm paksua ikkunan tiivistenauhaa tjsp mitä ikinä saatkaan käsiis :>
pitäs resonoinnin loppua ku se katemuovi ei lepää ilmassa vaan ottaa hieman siihen tankin tiivistenauhoihin kiinni.
SMC 300 XLE Stinger
-
- Noppeli
- Viestit: 18
- Liittynyt: 18 Elo 2007 20:51
- Paikkakunta: Vuolijoki
-
- Moderaattori
- Viestit: 5590
- Liittynyt: 23 Marras 2007 21:29
- Mönkijä:: Traktori
- Paikkakunta: Uusimaa
juu noniin
tuli ajettua 2 vuoden sisään derbillä ja sachsilla yhteensä 8000 kilsaa ilman minkäänlaisia onkelmia
sach hieman derbiä parempi kulkemaan ja kiihtyy paremmin.molemmat mukavia pelejä mutta ison miehen alla hieman koomisen näkösiä 


Eipä taasen tullut luettua tuota otsikkoa kovin tarkkaan, mutta olkoon näin
Suosittelen tuota uutta SMC 500 wildCat. Tehot ja vääntö kohdallaan ja hintakin kohtuulinen verrattuna kilpailijoihin. Kävin itse koe-ajamassa ja oli todella miellyttä kokonaisuus
Vähän speksejä:
Moottori siis FUJIN JAPANISSA valmistama!!!
Ei kiinassa lisenssillä!!!!
Pituus 1795m
Leveys 1140mm
Korkeus 1185mm
Istuinkorkeus 880mm
Kuivapaino 197kg tankki täynnä 207kg
Moottori Japanilainen FUJI SUBARU DOCH 4-tahti.
Yksi sylinterinen nestejäähdytetty.
Iskutilavuus 499cc (99, 2x64, 6mm)
Kaasutin Mikuni BSR 42mm
Rajoitettu teho 20hv
Rajoittamaton 50hv
Sytytystulppa NGK DCPR8E
Sähköstartti
CDI-sytytys
Latausteho 200w/3000rpm
Vaihteisto 5-vaihteinen manuaali + peruutusvaihde.
Kierrostenrajoitin 9100rpm ja pakilla 5000rpm
Tankki 12L. Lukollinen racing korkki.
Levyjarrut
Crossirenkaat 21x7-10 ja 20x10-9
Kiilloitetut alumiinivanteet
Nerf-barssit
Säädettävät kaasuiskunvaimentimet edessä ja takana.
Hinta rekisteröitynä 8400e
Rekisteröimättä 6860e

Suosittelen tuota uutta SMC 500 wildCat. Tehot ja vääntö kohdallaan ja hintakin kohtuulinen verrattuna kilpailijoihin. Kävin itse koe-ajamassa ja oli todella miellyttä kokonaisuus
Vähän speksejä:
Moottori siis FUJIN JAPANISSA valmistama!!!
Ei kiinassa lisenssillä!!!!
Pituus 1795m
Leveys 1140mm
Korkeus 1185mm
Istuinkorkeus 880mm
Kuivapaino 197kg tankki täynnä 207kg
Moottori Japanilainen FUJI SUBARU DOCH 4-tahti.
Yksi sylinterinen nestejäähdytetty.
Iskutilavuus 499cc (99, 2x64, 6mm)
Kaasutin Mikuni BSR 42mm
Rajoitettu teho 20hv
Rajoittamaton 50hv
Sytytystulppa NGK DCPR8E
Sähköstartti
CDI-sytytys
Latausteho 200w/3000rpm
Vaihteisto 5-vaihteinen manuaali + peruutusvaihde.
Kierrostenrajoitin 9100rpm ja pakilla 5000rpm
Tankki 12L. Lukollinen racing korkki.
Levyjarrut
Crossirenkaat 21x7-10 ja 20x10-9
Kiilloitetut alumiinivanteet
Nerf-barssit
Säädettävät kaasuiskunvaimentimet edessä ja takana.
Hinta rekisteröitynä 8400e
Rekisteröimättä 6860e
Can-Am Outlander 650 V2 EFI -08(optio malli)
EX_Arctic Cat 650 V2 -06 Punainen(kilvetön)
EX_Dinli 450 DMX Crossi -07(kilvellinen)
EX_Arctic Cat 650 V2 -06 Punainen(kilvetön)
EX_Dinli 450 DMX Crossi -07(kilvellinen)
Re: kokemukset DINLI,RALLY,CPI,COMANCHE JA DERBI
derbille äänet.
ollu kohta vuoden ja ilman isompia vikoja. tulppien vaihtoa ym pientä. mutta voin lämpimästi suositella ajanut sekä tiellä että mettässä.hinattu autoja,venetrailereita ym ym ja aina on toiminut. kulkua on nyt 4 n 90 mutta 5 ei jaksa oikein kulkea enään lujempaa.mutta suosittelen jos edullista kilpi crossia halajaa.

- pete-801
- Tracks
- Viestit: 1212
- Liittynyt: 17 Marras 2009 18:35
- Mönkijä:: ei oo enään.
- Paikkakunta: Heinola
Re: kokemukset DINLI,RALLY,CPI,COMANCHE JA DERBI
dinlin 300cc on ihan loistava laite kun on ehjä
jos hajoaa jokin moottorin osista niin eipäs löydy suomalaisista firmoista juurikaan mitään ja maahantuojan hinnat hirvittää, tarjous vaihtomoottorin hinta oli 2590.- joka on lähes uuden mönkijän hinta ? jos ostat dinlin niin ota se isoveli malli 450cc siihen sentään saa osia. Sen verran pitää sanoa että pari vuotta oli ihan hauskaa ajella tolla variaattori toimisella 300cc dinlillä , muut ehdottamasi mallit taitaakin olla vaihteellisia.

goes 520 ltd ex/pöllitty.
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
dinli 300cc ex
rally 110cc ex