Atm koneessa kiinni vakkari hammasrattaat, mönkkärillä ajellaan siis enimmäkseen tiellä, mitä nyt joskus tulee maastossa ajettua, sekin tapahtuu tyyliin jollakin mura sora tiellä eli ei missään metsässä olla menossa.. Tässä nyt olen ajellessa miettinyt välityksien vaihtoa.. konekkin on täysin vakio, ei mitään erityisiä virityksiä vielä paikallaan, hyvin pirteä on kyllä ei voi muuta sanoa

Edessä taitaapi siis olla nyt 13 hamppi ja takana se 38 niin millaisia hammasrattaita osaisitte suositella että saataisiin sitä vauhtia lisää? Olisiko 17 ihan liikaa eteen vai passaisiko 16 paremmin, ja montako hammasta taakse kannattaa pienentää vai pitää vakio paikallaan, eli vain etu vaihtoon? Nyt kun riseeyksestä lähtee niin autothan tuntuu jäävän rattaisiin, eli välitykset kun saisi niin että ei liikaa kumminkaan hidastuisi kiihdytys ja saisi sitä vauhtia lisää että isommallakin tiellä pääsee helpommin hidastelijoiden edelle

Huiput taitaa olla atm oman mittarin mukaan semmoiset 105 eli ei sillä kovin pääse kaahaan.. turhia vaihteita siis on.. Kertokaahan omia kokemuksia jne! Kiitos!
