
Sit lisäksi kaipaisin myös kokemuksia polariksen 500cc predatorista.
Kiitos jo etukäteen

Talliin tuli nyt kaiken tämän keskustelun jälkeen 700i lisko joten kokemuksia ei enään tarvitse.. Pirun tyytyväinen olen hankintaani

Saanko kysyä että minkä mönkkärin omistat "Thetic"?Thetic kirjoitti:kyllä se 700 menee tosta 660 ohi.. 700 on sentään ruisku joten löpöäkin säästyy ja tuota 660 on haukuttu tehottomaksi. olihan tuommoinen tieliikenne peli testissäkin, kaksipäällä jäätiin bemarillekkin700 on jo eri luokkaa..
Ja itse olen kuullut ettei 660 ja 700i:ssa ole paljonkaan eroja kulkupuolen kans.. Pientä eroa on havaittavissa,mut ei mitään maata järisyttävää.. Olenko oikeassa? Bensan kulutus tietty hieman isompi 660 mut kaikki hauska maksaaThetic kirjoitti:kyllä se 700 menee tosta 660 ohi.. 700 on sentään ruisku joten löpöäkin säästyy ja tuota 660 on haukuttu tehottomaksi. olihan tuommoinen tieliikenne peli testissäkin, kaksipäällä jäätiin bemarillekkin700 on jo eri luokkaa..
Missähän on mitattu toi teho lukema?? jos pollesta saa noilla vermeillä noin paljon tehoa niin kyllä sen pitäis olla kisoissa voittaja peli kun 450 Yammussa on 52hv joko polle kuskit on hitaita tai sit toi lukema ei pidä paikkaansa...Jere itte kirjoitti:Jos noista pitäisi valita, niin joko Polaris taikka sitten se 700 Raptor.
Pollessa olis kahden vuoden takuu versus Raptorin 6kk samaan hintaan.
Molemmathan maksavat suunnilleen samanverran.
Yammun teholukemista en tiedä mitään, mutta Polariksesta on otettu sytkäboksilla, putkella, kaasarilla ja suodattimella 63Hp. Ajoinkin k.o. kikottimella ja huh, kyllähän se liikkui.
Ensi vuonnahan muuten tulee se 525Outlaw tietääkseni kilpiversiona.
Toihan oli Hp. eli hintapyyntö.Hmort kirjoitti:Missähän on mitattu toi teho lukema?? jos pollesta saa noilla vermeillä noin paljon tehoa niin kyllä sen pitäis olla kisoissa voittaja peli kun 450 Yammussa on 52hv joko polle kuskit on hitaita tai sit toi lukema ei pidä paikkaansa...Jere itte kirjoitti:Jos noista pitäisi valita, niin joko Polaris taikka sitten se 700 Raptor.
Pollessa olis kahden vuoden takuu versus Raptorin 6kk samaan hintaan.
Molemmathan maksavat suunnilleen samanverran.
Yammun teholukemista en tiedä mitään, mutta Polariksesta on otettu sytkäboksilla, putkella, kaasarilla ja suodattimella 63Hp. Ajoinkin k.o. kikottimella ja huh, kyllähän se liikkui.
Ensi vuonnahan muuten tulee se 525Outlaw tietääkseni kilpiversiona.
Luulempa että tämä mies tietää mistä puhuu.. Olen itse ottanut myös selvää tuosta pollen virityksestä.. Eli noilla romppeilla jotka jere mainitsi on otettu kokkolassa pajalla kyseiset 63hv pollesta irti.. Muistaakseni nimimerkki "mönkkä" on asiasta joskus kirjotellutkin...?Jere itte kirjoitti:Jos noista pitäisi valita, niin joko Polaris taikka sitten se 700 Raptor.
Pollessa olis kahden vuoden takuu versus Raptorin 6kk samaan hintaan.
Molemmathan maksavat suunnilleen samanverran.
Yammun teholukemista en tiedä mitään, mutta Polariksesta on otettu sytkäboksilla, putkella, kaasarilla ja suodattimella 63Hp. Ajoinkin k.o. kikottimella ja huh, kyllähän se liikkui.
Ensi vuonnahan muuten tulee se 525Outlaw tietääkseni kilpiversiona.
Kyllähän tuota pollea ois mukava päästä testaan kun oot sitä niin kehunut... Ongelmana kuitenkin tässä minun tilanteessa se ettei käytettyjä polleja ja 700 liskoja tahdo oikein löytyä..Jere itte kirjoitti:Kyseessä oli nimimerkin "Mönkkä" Predator, joka oli Kokkolassa säädettävänä kaasarinvaihdon jälkeen.
Tämä 63-hevosvoimaa on tieto jonka kaksi eri henkilöä, "Mönkkä" ja "Wobbler" ovat minulle aiheesta kertoneet. välittäkää niille, älkää mulle.
Myöskin se, että onko kyseessä pyöräteho vai moottoriteho, on mulle aivan sama. 660:nen Raptori jäi sillä haiseen ihan 6-0 ja se tieto riittää mulle.
Mun kokemusten perusteella väitän että Jaksulle sopii paremmin Polaris. Hän on samanpituinen kuin minä, suunnilleen samanpainoinen, jne. Ja mä sain kyllä parhaan ajoasennon Pollen päällä.
Se, että mikä on paree kampe, onkin sitten taas toinen juttu. Jaksun ajotyyliä seuranneena väittäisin että Polle olisi paras valinta. Seuraavana hyvänä vaihtoehtona on 700:nen Raptor.
Kiitos näistä tiedoista1975sami kirjoitti:Pelien kulkupolitiikassa ei hirveää eroa ole kun esim paikaltaan lähdetään.. mutta kyllä jammujen vääntö on ihan eri planeetalta..Mul on itsellä 660 missä on putket+suuttimet+kn putsari ja pientä muokkausta ilmapuolella. Vakioon verrattuna ihan sairas ero varsinkin väännössä...Aikas saman lailla meni MÖNKÄN predatorin kanssa...Eroa 700 jammuun tuntuu olevan aika vähän,ehkä toi 7satku reagoi kaasuun paremmin ton ruiskun takia....Ja onhan se pirusti kevyempi...tekniikassa olen kyllä japsin puolella,predatorissa ei ole ainakaan tutuilla kestäny nivelet....eikä muovi osat....kone on suht varma kun vaan vaihtaa öljyä tiuhaan...![]()
![]()
No jos tätä teidän kylän Jannea tarkoitat, niin sillähän ei kestä ehjänä kuin varreton leka...1975sami kirjoitti:...predatorissa ei ole ainakaan tutuilla kestäny nivelet....eikä muovi osat....
Hyvä tuo linkki "taidetta parhaimmillaan"Jere itte kirjoitti:No jos tätä teidän kylän Jannea tarkoitat, niin sillähän ei kestä ehjänä kuin varreton leka...1975sami kirjoitti:...predatorissa ei ole ainakaan tutuilla kestäny nivelet....eikä muovi osat....![]()
Jaksu: jos ei muita ole nyt tarjolla kuin 660:nen, niin ota se pois vain jos saat hyvän kaupan. En mä sitä huonoksi ole väittänyt, mutta näistä kolmesta hyvästä vaihtoehdosta se on ehkäpä se vähiten hyvin.
Vakio 660 raptorissa on 44hv 54nm 700 vakioo en ole koskaan päässyt näkemään jarrussa mutta putkistolla ja boxilla siitä saa kutitettua aika hyvän mulla on nyt 660:ssä slipari, putsari,suuttimet, Hotcams,kansi kiilloteltu moottori teho on 52hv vääntö 66nm siinä on vaan semmoinen homma että tehopenkeissä on eroja ja aika paljon eli lukemat ei ole välttämättä verrannollisia keskenään vaan suuntaa antavia olen ajanut polariksella ja yammulla eikä niissä pers tuntumalla ollut tehoissa mitään eroa kyllä ne suurimmat erot tulee kuljettajissa olen tuolla kilpailuissakin sanonut että mun koneella ajais joku nopea kaveri varmaan todella kovaaJere itte kirjoitti:Kyseessä oli nimimerkin "Mönkkä" Predator, joka oli Kokkolassa säädettävänä kaasarinvaihdon jälkeen.
Tämä 63-hevosvoimaa on tieto jonka kaksi eri henkilöä, "Mönkkä" ja "Wobbler" ovat minulle aiheesta kertoneet. välittäkää niille, älkää mulle.
Myöskin se, että onko kyseessä pyöräteho vai moottoriteho, on mulle aivan sama. 660:nen Raptori jäi sillä haiseen ihan 6-0 ja se tieto riittää mulle.
Mun kokemusten perusteella väitän että Jaksulle sopii paremmin Polaris. Hän on samanpituinen kuin minä, suunnilleen samanpainoinen, jne. Ja mä sain kyllä parhaan ajoasennon Pollen päällä.
Se, että mikä on paree kampe, onkin sitten taas toinen juttu. Jaksun ajotyyliä seuranneena väittäisin että Polle olisi paras valinta. Seuraavana hyvänä vaihtoehtona on 700:nen Raptor.