Minkälaista mopomönkkäriä suosittelisitte?

Keskustelua tieliikennekäytössä olevista mönkijöistä.
Enduroooo
6WD

Viesti Kirjoittaja Enduroooo »

Kooltaan ei ihan pienimpiä, ehkä vähän isohkon virkaa.
Eiköhän ne kestä kun muistaa huoltaa ajallaan. CPI on ollut mopomarkkinoilla jo kauan, ja ei ole paljoa eroa muihin mopoihin ollut.
Mönkijäni tulee lähes aina olemaan kaksivetoinen, matka jatkuu keula kohti taivasta tai sitten kyljet :D
zarppi
3WD

Viesti Kirjoittaja zarppi »

pekkapuupää kirjoitti:Mitäs mieltä olisitte cpi crabista?? Minkälainen kooltaan ja entä kestävyys jne?
Meillä on pojilla olut tollanen CPI jo reilut 1.5vuotta ja hyvin on kestänyt
lähes päivittäisessä piha rälläyksessä, eli ei siis ole ollut mitään vikaa.

On sillä aikuisiakin joskus joutunut menemään kakspäällä pieniä siirtymiä, elikkäs aika tilava laitos.

Muovit siinä on vähän samaa tasoa kuin pollen astinlaudat, pakkasella alkaa lohkeilla aika helposti :wink:
kauas on pitkä matka, ilman kömpijää.
www.e-s.monkija.net
pekkapuupää
Noppeli

Viesti Kirjoittaja pekkapuupää »

zarppi kirjoitti:
pekkapuupää kirjoitti:Mitäs mieltä olisitte cpi crabista?? Minkälainen kooltaan ja entä kestävyys jne?

On sillä aikuisiakin joskus joutunut menemään kakspäällä pieniä siirtymiä, elikkäs aika tilava laitos.

Muovit siinä on vähän samaa tasoa kuin pollen astinlaudat, pakkasella alkaa lohkeilla aika helposti :wink:
Juu alko vähän tuntumaan siltä että senhän vois vaikka ostaakkin, kun löysin yhen aika halvan ja hyvän tuntusen täältä netistä.
Mutta voisitko sä (tai joku muu tällä foorumilla) ottaa siitä crapista sellasia kuvia mistä ilmenis hyvin se koko? Kun harmittaa vähän ettei noi myyjät osaa ottaa sellasia kunnon kuvia mönkkäreistä. varmaankin 40% myynti-ilmotusten kuvista on sellasia että ne on otettu jossain pimeessä puuvajassa.. :lol:

Ja onkos se crappi yhtään samaa kokoluokkaa kuin TGB Hornet 50cc?? Kun kaverilla on sellanen hornet mönkkäri niin tietäs sitten vähän onko se isompi vai pienempi..
Enduroooo
6WD

Viesti Kirjoittaja Enduroooo »

Jonninverran isompi. Ainakin korkeampi ja tilavampi (siis jaloilla enemmän tilaa)
Siis itse olen nähnyt kummatkin. TGB:n pyörittelemässä ja CPI:n joskus vuosi sitten. Miten olis se CPIN uusi malli? Saisi hienon ja on tilaa!
Mönkijäni tulee lähes aina olemaan kaksivetoinen, matka jatkuu keula kohti taivasta tai sitten kyljet :D
pekkapuupää
Noppeli

Enduroooo kirjoitti:Jonninverran isompi. Ainakin korkeampi ja tilavampi (siis jaloilla enemmän tilaa)
Siis itse olen nähnyt kummatkin. TGB:n pyörittelemässä ja CPI:n joskus vuosi sitten. Miten olis se CPIN uusi malli? Saisi hienon ja on tilaa!
liian kallis ainakin tällä hetkellä.. :?
zarppi
3WD

Viesti Kirjoittaja zarppi »

pekkapuupää kirjoitti:
zarppi kirjoitti:

Juu alko vähän tuntumaan siltä että senhän vois vaikka ostaakkin, kun löysin yhen aika halvan ja hyvän tuntusen täältä netistä.
Mutta voisitko sä (tai joku muu tällä foorumilla) ottaa siitä crapista sellasia kuvia mistä ilmenis hyvin se koko? Kun harmittaa vähän ettei noi myyjät osaa ottaa sellasia kunnon kuvia mönkkäreistä. varmaankin 40% myynti-ilmotusten kuvista on sellasia että ne on otettu jossain pimeessä puuvajassa.. :lol:

Ja onkos se crappi yhtään samaa kokoluokkaa kuin TGB Hornet 50cc?? Kun kaverilla on sellanen hornet mönkkäri niin tietäs sitten vähän onko se isompi vai pienempi..
Tossa olis joku kuva, jos yhtään helpottaa poika on noin 145cm pitkä.
http://www.kukkumyy.com/galleria/displa ... os=3&uid=5
kauas on pitkä matka, ilman kömpijää.
www.e-s.monkija.net
pekkapuupää
Noppeli

Ok kiitos.
En sitten tiedä onkohan sittenkin liian pieni mulle, olen siis 183cm pitkä..
pekkapuupää
Noppeli

Oon nyt aika vahvasti ton Kymco mxu:n ostoaikeissa.. Lukasin ton mxu:n topicin läpi ja ihan hyvältä peliltä se vaikuttaa. :)

Mutta sanokaas että paljonko kannattais maksaa käytetystä mxu:sta jonka vuosimalli on 2006, ajettu 2100, täysin kunnossa kuulemma ja takuutakin vielä jäljellä. Eli paljonko kannattaisi maksaa?? Myyjä pyytää 2800e mutta mielestäni aika paljon.
Kattelin nimittäin että uuden kymco mxu:n saisi 2690e ja kerroin siitä myyjällekkin, niin hän sanoi että se on se hinta millä niitä tuodaan suomeen, ja sitten myyntihinta on jotain 3000e tai jotain sellasta. Pitääkö paikkansa? Vai myydäänkö niitä mxu:ita ihan oikeesti 2690 eurolla eikä yhtään yli?
BLADEMAN
6WD

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

Itse en kyllä tuohon hintaan ostaisi,(2800)kun uusi täysin ajamaton ja täyden takuun omaavan pelin saa kun laittaa vähän käpyä lisää.Kun katselee netistä hintoja.Esim:mototori=2900€
Biketown=2990€
Motari=2990€
verane
Noppeli

Viesti Kirjoittaja verane »

Minä en henkilökohtaisesti kehottaisi missää nimessä ostamaan derbin mopomönkijää.. minulla on itselläni sellainen ja se on suoraansanottuna aivan sonta! ei saa millään viritetyks ja jos yrittää virittää ni se laukee aina jostain paikasta. ps.menny ihmeellisten vikojen huoltoon yli 150e!
Derbi on sonta !
vaughan
Tracks
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Oho! Ai että oikein yli 150e huoltoon.Ja kehtaat vielä julkisesti sanoa... :butthead:
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

verane kirjoitti:Minä en henkilökohtaisesti kehottaisi missää nimessä ostamaan derbin mopomönkijää.. minulla on itselläni sellainen ja se on suoraansanottuna aivan sonta! ei saa millään viritetyks ja jos yrittää virittää ni se laukee aina jostain paikasta. ps.menny ihmeellisten vikojen huoltoon yli 150e!
Kova statement ensimmäiseksi kirjoitukseksi.

Siis kone on heikkolaatuinen kun sitä ei voi virittää ja jos sitä sitten jollain ilveellä virittää, niin sitten se rikkoontuu. Tässähän toteutuu ihan normisäännöt asian suhteen.

Osta isompi, jos haluat mennä kovempää. Vanhene, jos haluat ajaa isompaa.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
heke26
4WD

Viesti Kirjoittaja heke26 »

meura kirjoitti:No, huh huh...

Kuulopuheita, onko niitä? :)

palataanpa kysyjän kysymykseen ja jätetään nuo höpöpuheet takaisin välitunnille.
http://scooter-attack.com sivuilla myydään sitä polinin pyttyä ja sieltä mä kaikki luin... se vaan tuli mieleen nyt kun ajattelin että ei tuolla ulkomailla taida olla mitään kuristuksia joten kai ne siellä sitten kovempaa menee... ja juttelinkin tossa yhden Polinin omistajan kanssa ja ei se kuulemma sitä 60 kovempaa mene, ja tässä yks hyvä esimerkki suomen mopojen kuristeluista... vaikka sivuilla lukikin 120 niin en kuitenkaan usko että siellä huijataan nopeutta noin paljon...
Vastaa Viestiin