Ihan perus vappaastivirtaava suodatin, vaikka moposportista n.15e kipale. Putkena toimii tämmöinen: http://www.pedersens-racing.no/atv/exhaust-sk250.jpg ..maksoi 200e hollannista tilattuna, muistaakseni xtreme-partsin valmistana.Janza182 kirjoitti:Kerrotkos minkälainen suodatin sulla on ja mikä putki?scott kirjoitti:Se putki ahdistaa ihan pirusti 250cc vehkeessä. Joko poraat siitä vaimentimesta läpi reijät tai sit sijoitat tehoputkeen.
Itse laitoin tehoputken, paremmat ilmansuodattimet, 2x115-pääsuuttimet ja nyt ottaa vauhtia 110km/h (tutkalla mitattu).. Ja on vielä kiinni vakiorattaat.
Niin tosiaan itselläni on 250cc barossa magna mönkkäri..
Rally 250 lisää nopeutta?
rally huollossa
No nyt on Rally taas huollossa. Perästä tulee molemmilta puolilta stefoista öljyt ulos, samalla on jarrukengät tietysti öljyssä. Ajettukin on jo 400km (pelkästään asfaltilla) ja kulutus on edelleen ainakin 5-6l/100km. En ole jaksanut enää miettiä nopeuden nostoa kun tuntuu että ei tästä voi tulla pitopeliä.
Kävin koeajolla tollasella Barossa (taisi olla toisella nimellä). Tosi vihanen vehje( jo vakiona). Tehoa varmaan tuplasti Rallyyn verrattuna, mutta pienempi koko teki kyllä ajosta aika holtittoman. Varmaan tosiaan kulkee reippaasti yli 100, mutta sitten saakin jo ajaa tosissaan että pysyy tiellä.
Kävin koeajolla tollasella Barossa (taisi olla toisella nimellä). Tosi vihanen vehje( jo vakiona). Tehoa varmaan tuplasti Rallyyn verrattuna, mutta pienempi koko teki kyllä ajosta aika holtittoman. Varmaan tosiaan kulkee reippaasti yli 100, mutta sitten saakin jo ajaa tosissaan että pysyy tiellä.
Re: rally huollossa
Sasch vehkeen varmaan kävit koeajanaa, aivan identtinen barossan kanssa.. Siis tuo barissa on kyllä pirun hyvä peli kaupungissa ja kun nopeutta on se sata, niin ajo-ominaisuudet on kyllä silti hyvät.. Crossi-stongat kiinni ja tangon runkoon jostain prätkästä sellanen hydraylinen pumppumoisiop kirjoitti:No nyt on Rally taas huollossa. Perästä tulee molemmilta puolilta stefoista öljyt ulos, samalla on jarrukengät tietysti öljyssä. Ajettukin on jo 400km (pelkästään asfaltilla) ja kulutus on edelleen ainakin 5-6l/100km. En ole jaksanut enää miettiä nopeuden nostoa kun tuntuu että ei tästä voi tulla pitopeliä.
Kävin koeajolla tollasella Barossa (taisi olla toisella nimellä). Tosi vihanen vehje( jo vakiona). Tehoa varmaan tuplasti Rallyyn verrattuna, mutta pienempi koko teki kyllä ajosta aika holtittoman. Varmaan tosiaan kulkee reippaasti yli 100, mutta sitten saakin jo ajaa tosissaan että pysyy tiellä.

Kun nopeutta on ~60km/h niin kyllähän toiset pyörät nousee ilmaan kääntyessä, jos ei siirrä painoa oiken.. Mutta sehän on vain hauskaa

sAanton kirjoitti:Osaatko kertoa mitä kannelle tehdään? Kuka ja missä tuota tekee ja mitä maksaa.halonja1 kirjoitti:nyt kulkee sassi 130kmh gps ässällä mitattu vain välitykset muutettu
ja talven aikana menee kansi laittoon heppoja koneistaja lupas noin 40 on muutaman kannen tehny nyt heppoja 19
Kannen laskemista ja kanavien hoonaus isommaksi. Tampereella ainakin vaihtomoottori ja tammer diesel tekee tuommoisia. Ei kovin kallista ole. tietysti palotilaakin voi muotoilla uusiksi, mutta se tulee kyllä pirun kalliiksi.
Ylikokoon sylinterin porautus onnistuu sachs 250cc vehkeissä (4-6mm isommaksi). 0.5mm isommat männät löytyi vain hondan maahantuojalta, eli joutuu teettämään tehomännät. Minimi tilaus oli 4kpl ja hintaa niille olis tullut $780, tuo hinta oli JT-pistonilta kysytty.