Vapaasti suomennettuna "Pojat on poikia ja leikit sen mukaiset"?mrautavirta kirjoitti: "Pueri sunt pueri et pueri puerilia agunt"
Juu sori, OT
Tämän yleisen harhaluulon kun saisi kitkettyä pois, niin voisi useampikin olla tyytyväinen mönkijäänsä.28081969 kirjoitti: on vaan eri asia kuinka paljon ja kannattaako(voima vaan ei riitä kovin pitkille välityksille9
Uskomuksesi on täysin oikea. Olen tiedustellut asiaa katsastuskonttorilta ja vastasivat ettei ole olemassa minkäänlaisia säännöksiä, mönkkärin muutoskatsastuksesta ja näinollen eivät suostu muutoksia otteeseen merkitsemään. Ja tämähän koskee myös muitakin muutoksia, ei pelkästään rengasmuutoksia.larppari kirjoitti:Olen ainakin vakaassa uskossa että L7e rengaskokoja ei ole tällä hetkellä mahdollista muutoskatsastaa/muuttaa.
Käsittääkseni tapauksessa, jossa ei ole säännöksiä erikseen mönkijälle, pitää soveltaa moottoripyörän/auton säännöksiä. Nimimerkki mrautavirta tarkentakoon, kun oikeasti tietää asioista.Kimi kirjoitti:Uskomuksesi on täysin oikea. Olen tiedustellut asiaa katsastuskonttorilta ja vastasivat ettei ole olemassa minkäänlaisia säännöksiä, mönkkärin muutoskatsastuksesta ja näinollen eivät suostu muutoksia otteeseen merkitsemään. Ja tämähän koskee myös muitakin muutoksia, ei pelkästään rengasmuutoksia.larppari kirjoitti:Olen ainakin vakaassa uskossa että L7e rengaskokoja ei ole tällä hetkellä mahdollista muutoskatsastaa/muuttaa.
Ei saa.shinuprkl kirjoitti:Siis ei varmaan saa ajaa laillisesti esim. talvella 13" auton nastarenkailla ku orkkis rengaskoko on 10"?