Mikä mönkijä! Siis mopo mönkijä

Keskustelua tieliikennekäytössä olevista mönkijöistä.
heke26
4WD

Viesti Kirjoittaja heke26 »

KANNATAN SILVERFOXIA... aivan mahtava peli... varmaan yks tehokkaimmist 50cc tieliikenne mönkijöistä.... viriosia oon koitellu kattoo mut ei oo mistään löytyny... mut ei niit paljon tarvii ku kaasariakin saa viel säädettyy et tulee tehoo lisää... muuten aivan mahtava peli ... mittaristo on aivan hanurista... mittari tosin on alkuperäinen mutta muistuttaa suureesti polkupyörän mittaria joka näyttää heti 77km/h kun käynnistää.... kiihtyvyys on ainutlaatuinen... matalilla kierroksilla tehot ovat alhaiset mutta hiukan kaasua lisäämällä, mönkkäri saa todellisen tehopiikin... tehoa löytyy niin että perää heittää jo pelkästä kaasusta helposti... taitaa olla 5,5hp vakiona... talvel ei kyl tykkää kunnolla lämmetä koska kaasari jäätää yli 5 asteen pakkasessa... mutta tämänkin mä hoidin pienellä määrällä putkea jolla jatkoin ilmanputsaria pakoaukon viereen.... esilämmittimiäkin löytyy jälleenmyyjiltä....

http://galleria.sammysatv.com/index.php?cat=10160

tuolla kuvia Roxonistani...
Viimeksi muokannut heke26, 22 Tammi 2006 17:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Morzo
4WD

Viesti Kirjoittaja Morzo »

Nyt on Aiea ajettu. Kun nyt se oli pari kolme, päivää ollut -30 asteisessa tallissa, niin oli akku tyhjä, ja eiku lataukseen. Ekan käynnistyksen jälkeen se käynnistyi hienosti. Käynnistys on helppoa. Työnnä avain virtalukkoon, käännä virrat päälle, ja paina startti-liipasinta. Aie oli hidas kiihtymään, mutta lujaa se meni, kun nyt varovasti uskalsin kiihdyttää nopeampaankin vauhtiin. Kelkkareitillä Aie meni kevyesti, no niin meni myös kaverin mopo. Sivuluisut onnistui helposti, vaikka kaasu ei ollut edes keskivaiheilla, silti Aie pysyi hyvin kiinni liukkaalla tielä. Jarrut ovat erinomaiset, vaihteet toimi hyvin. Miinusta annan mittarista, joka näyttää nopeuden ja matkamäärän aivan päin p3rs3ttä.. Ja miinusta myös valoista, sillä kun pisti pitkät päälle, paloi vain yksi valo, ja kun oli lyhyet päällä, kummatkin paloivat. Takavalot toimii moitteettomasti. Ja vilkut on tehokkaat. Sais nyt sen kortin niin pääsis kylille :D Mut vielä 6kk :(
Morzo
4WD

Tänään ku lähdin ajaan AIE:lla, niin huomasin että tyhjäkäynti oli laskenut. Eli kun päästi irti kahvasta pysähdyksissä, niin kone sammui. Muuten pelitti samallalailla ku eilen. Johtuukos toi sään lauhtumisesta, vaiko sisään-ajon etenimisestä?
heke26
4WD

ei kuule hajuu... mun foxissa oli tänään paljon tehokkaammat alakierrokset... pääsi helpommin lähtöön ja maastossakin sujui mutkitta... ei mul ollu mitään ongelmii tyhjäkäynnissä....
jykke
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jykke »

mulla on olllu piikeis ja mopois joskus ongelmia säädöis, onn valittanu ensimmäisen huollon yhteydessä ja ne on säädetty..
Morzo
4WD

No taitaa vaan vaikuttaa tuo sisään-ajo vielä. Nytkun ajoin illalla niin pysy hyvin käynnissä tyhjäkäynnillä. Mutta jonku 5minuutin ajon jälkee ei taas pysyny..
de_Lortto
4WD
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa Mönkijä: Honda Rincon Skype: de_Lortto

Viesti Kirjoittaja de_Lortto »

Koita säätää tyhjäkäyntiä.
Ride the red or stay home...
jykke
6WD
Viesti:

sisäänajo ei vaikuta moottorin tyhjäkäyntiin, lampötila ja väärät säädöt kylläkin.
Morzo
4WD

No pitää koittaa säätää. Siinä on vielä tehdas-säädöt.
heke26
4WD

tänään oli ihan alussa kans matalat kierrokset... lämmetessä ei enää niin paljon... lopuksi ei se sit sammunu...
Morzo
4WD

Mulla ne on just päinvastoin. Isä sano jotain, että Jy-Tradingissa sanottiin että kaasarin suuttimia pitää vaihtaa sisään-ajon aikana, voiskohan se siitä johtua?
jykke
6WD
Viesti:

morzo, sinähän olet uuden pelin ostanut jossa on takuu voimassa?

aja sisäänajo, ja jos ei tyhjäkäynnin vaeltelu lopu niin vie huoltoon, sinun ei itse tarvitse alkaa säätämään.

takuukin voi lähteä jos itse siihen kosket...
heke26
4WD

mulla toi oli vast eka kerta ihan ajon alussa.... mut lämmetessä se ei enää sammunu...
Morzo
4WD

Nojoo voishan sen viiä korjaukseen jos ei korjaannu itestään :) Tosiaan ku lämpenee kone niin se ei meinaa käynnissä tyhjäkäynnillä pysyä.
heke26
4WD

mitä väliä sillä on??? liikenteessä vaan kaasu pohjassa... valoissa vaan pieni kaasu yllä :lol: :lol: :lol:
Vastaa Viestiin