PÄÄKAUPUNKISEUTU ja sen TL-Mönkijät
Re: PÄÄKAUPUNKISEUTU ja sen TL-Mönkijät
Tapiolasta löytyisi meikäpoika ja alla Rally USA 200cc, kone saapuu perille vasta 1.3. mutta tässä syyhytellään jo ajolle pääsyyn.
Itsellä kans 700 raptor, niinkuin kovin monella muullakin täällä. Vaikutan itä-Vantaalla, en ole tänä talvena juurikaan ajellut kiireiden sekä piikkirenkaiden puuttumisen takia. Nyt hommasin renkaat, olisi mukavaa käydä jossain, vaikka jääradalla päristelemässä seurassa. Ehdotuksia otetaan vastaan !
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Ooppas muhun vaikka yyveellä yhteydessä jos ajelut kiinnostaa.Askolan peltoradalle mennään ens lauantaina jos säät sallii.dEnA kirjoitti:Itsellä kans 700 raptor, niinkuin kovin monella muullakin täällä. Vaikutan itä-Vantaalla, en ole tänä talvena juurikaan ajellut kiireiden sekä piikkirenkaiden puuttumisen takia. Nyt hommasin renkaat, olisi mukavaa käydä jossain, vaikka jääradalla päristelemässä seurassa. Ehdotuksia otetaan vastaan !
Ite oon varmaan Bansheella lähössä.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
-
- 4WD
- Mönkijä:: Polaris RZR 900S
Asustelen linnuntietä pari kolme kilometriä kolmen sepän patsaalta ja tarkoitus olisi alkaa yhä enemmän ajelemaan myös täällä kaupungissa kun sain nelivedolle tallin hommattua niin on paljon helpompaa..mites muut pk-alueen mönkijät niin uskaltaudutteko tuonne talviseen kaupunkiliikenteeseen normaaleilla nastattomilla seka-/yleisrenkailla..? Hiukan tuota olen aristellut vaikka syrjemmällä ytimestä ja toki maalla on tullut ajettua paljonkin yleisillä teillä nyt talvella..
- japit
- Tracks
- Mönkijä:: BIG MAMA : Ex: Raakkel Liekki
No nythän sie tulitkin oikeaan kaupunkiin, meinaan kyl meillä ajoja piisaa. oot sie kuullu sellaisesta porukasta jok, ihan huvikseen tääl ajelee ja joskus myös pikkasen totisemminkin haastelee.jokkelar kirjoitti:Asustelen linnuntietä pari kolme kilometriä kolmen sepän patsaalta ja tarkoitus olisi alkaa yhä enemmän ajelemaan myös täällä kaupungissa kun sain nelivedolle tallin hommattua niin on paljon helpompaa..mites muut pk-alueen mönkijät niin uskaltaudutteko tuonne talviseen kaupunkiliikenteeseen normaaleilla nastattomilla seka-/yleisrenkailla..? Hiukan tuota olen aristellut vaikka syrjemmällä ytimestä ja toki maalla on tullut ajettua paljonkin yleisillä teillä nyt talvella..
kuul, lähe sie en tammikuussa ekana keskiviikkona mukkaan. myö lähetään aurooran kentält, ja suhataan pitkin stadia. meit saattaa olla muutama mut saattaa meit olla vaikka yks pienkomppanjakin.
käy sie kattelemas tuolt http://www.uudenmaanmonkijat.fi sivulta, niin saatat yllättyä ! meitiä on siel myös se yhestoista, joka tarvitaan, jos tuolt naapuril lähtee nikottelemaan..... käy kattoo, eläkä ennää höpäjä onko siul nastoi vai ei.
T japit
mahoton isäntä
" Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei tunne myöskään nykyisyyttään! " Kenr. Adolf Ehrnrooth
Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
-
- 4WD
- Mönkijä:: Polaris RZR 900S
Kiitos Japit, liitytty on jäseneksi tuossa aiemmin syksyllä ja tarkoitus tulla mukaan seuraavalle kierrokselle jossei tule isompia esteitä!