Yamaha raptor 660 vs 700i vs polaris predator 500cc
Re: Heh!
Joskus sitä vain vasta jälkikäteen tajuaa heittäneensä bensaa vielä kytevän notskin päälle, vaikka pytyn kyljessä lukisikin "vettä"....jaksu81 kirjoitti:En ois uskonut että tämä mun kysely herättää näin paljon "keskustelua"

l Kipu on vain tunne l
-
- 2WD
Takuu asioissa täällä taitaa olla noita lukihäiriöisiä enemmänkin.
Yamahan takuukirjassa lukee selvällä suomen kielellä että:
hyöty- ja mini ATV:t 2 vuotta (24 kk) ja sport ATV:t 1 vuosi (14 kk)
koskee tietysti Keskon tuomia pelejä ja ilmeisesti Keskolla 1vuosi on 14 kk???. Eli Raptorissa on 1 vuoden takuu!
koskee tietysti Keskon tuomia pelejä ja ilmeisesti Keskolla 1vuosi on 14 kk???. Eli Raptorissa on 1 vuoden takuu!
Yamaha raptor 350 smoto
Tieliikennemallit poikkeuksetta 2v, lukee kirjassa mitä tahansa. Kilvettömät "mettämallit" varmastikin juurikin kuten laitoit.Wooljack kirjoitti:Takuu asioissa täällä taitaa olla noita lukihäiriöisiä enemmänkin.
l Kipu on vain tunne l
Preda
alpo kirjoitti:eipä ole vielä eteen sattunu viestiä jossa joku haukkuis omaa konettaan...
Mulla on ollut kolme predattoria ja kaikki on hajonnut jostain päin, eli paskoja ne on. Mutta silti väitän että preda on kova kampe ja pärjää missä vain jos on kuski joka vie.
Re: Preda
Jees,ens viikolla meen kattomaan yhtä 700:sta,joten raptori tulee näillänäkymin laitettua... Ei noita predatoreja kylläkään ole kaupankaan käytettynä...mutantti kirjoitti:alpo kirjoitti:eipä ole vielä eteen sattunu viestiä jossa joku haukkuis omaa konettaan...
Mulla on ollut kolme predattoria ja kaikki on hajonnut jostain päin, eli paskoja ne on. Mutta silti väitän että preda on kova kampe ja pärjää missä vain jos on kuski joka vie.
EI OO HÄPEE OLLA NOPEE!!!
Without ATV...
Without ATV...