Kokonaismassahan on se minkä verran mönkijä saa painaa nesteineen, kuljettajineen ja taakkatelineet täynnä.
Mulla on semmoinen kutina että Pollen papereissa mainitaan tuo kuivapaino

Arvoisa jäsen Roosa, neuvo tyhmää, kun en itse osaa etsiä lainkirjainta jossa L7:n peräkärryyn vaaditaan em. valot.Roosa999 kirjoitti: 4. Kärryn takaosassa pitää olla kaikki valaistuslaitteet: parkki, jarru ja vilkut. Mikäli kärryn leveys ylittäää vetävän ajoneuvon leveyden, tulee olla valkoiset äärivalot suunnattuna eteenpäin. Sumuvaloa ei vaadita
Älä nyt hitossa, parhaan ymmärrykseni mukaan L7e nelipyörällä saa vetää peräkärryä jonka kokonaispaino on puolet mönkijän painosta, yksiakselinen, E-hyväksytyt renkaat, maksimileveys 150cm, valot takana ja hitaan ajoneuvon kolmio. Saattaa olla että olen väärässä mutta julkisesti en sitä myönnäpetri.n kirjoitti:L7 luokan ajoneuvossa vaaditaan samat tieliikennemääräykset kuin muiltakin tieliikenne perävaunuilta. Tieliikenteeseen hyväksytyssä (L7) ajoneuvon perävaunusta täytyy löytyä takavalot, heijastimet, jarruvalot yms. rekvisiitat joita myös vaaditaan muiltakin liikenteessä vedettäviltä perävaunuilta. Eräitä poikkeus sääntöjä on kärryjen leveydessä ja painoissa verrattuna autoihin. Nopeusrajoitus L7 luokan ajoneuvolla kärry perässä liikenteessä 80 km / h, sama kuin autolla. Mönkijällä taas tilapäisessä ajossa yleisellä tiellä 40 km / h.