
Talviajelulla 50cc
Talviajelulla 50cc
Eli pääseekö tälläsellä mopomönkijällä talvella eteen päin ilman mitään nastarenkaita,mönkijäni on aeon revo 2.Kokemuksia ja mietteitä tänne vain! 

-
- Tracks
- Viestit: 1534
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
- Mönkijä:: Ei mönsäriä
- Paikkakunta: Kivitaipale City
eikös ne ole vähän niinkuin katugummit
No, kuiteski, siinä on variaattori, tässä on kova loota. elikkäs vaihteet joita on huisit 2 eteen ja 1 taakse. Lähtökin tapahtuu aika vähillä jengoilla.
Paras vääntökin on muistaakseni 5500 kierroksessa, kun ne siinä pitää, niin vääntöä piisaa mopoksi aika hyvin.

No, kuiteski, siinä on variaattori, tässä on kova loota. elikkäs vaihteet joita on huisit 2 eteen ja 1 taakse. Lähtökin tapahtuu aika vähillä jengoilla.
Paras vääntökin on muistaakseni 5500 kierroksessa, kun ne siinä pitää, niin vääntöä piisaa mopoksi aika hyvin.
No, miten sen nyt ottaa, aika karkeakuvioinen rengas.Skygo kirjoitti:eikös ne ole vähän niinkuin katugummit![]()
No, kuiteski, siinä on variaattori, tässä on kova loota. elikkäs vaihteet joita on huisit 2 eteen ja 1 taakse. Lähtökin tapahtuu aika vähillä jengoilla.
Paras vääntökin on muistaakseni 5500 kierroksessa, kun ne siinä pitää, niin vääntöä piisaa mopoksi aika hyvin.
Mitenkä riittää vääntö 1. vaihteella? Ja onko sulla kierroslukumittaria siinä?

-
- Tracks
- Viestit: 1534
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
- Mönkijä:: Ei mönsäriä
- Paikkakunta: Kivitaipale City
Kyllä se riittää helvetinmoisen kuormankin kanssa ylämäkeenkin
kunhan pitää vedon päällä
Kerran hinasin skootteria (86kg) kuskina oli ehkä samanpainonen kaveri...
2. vaihteella pysty tasamaalla menemään, mutta ylämäkeen piti pykältää.
Onhan niitä vetotestejä tullut muitakin tehtyä, ja voishan ne vaikka kertoakin.
Jengamittaria ei ole, mutta vois käydä kysymässä paikalliselta mopokorjaajalta skyteam pbr:n mittaria tai sitten kysästä motorpoverilta.
Parhaan vääntöalueen huomaa kyllä kaasun tarpeessa, se on niinikään 1. vaihteella n. puolen kaasun hujakoilla. kaasari tässä on aika iso, 16 mm
kunhan pitää vedon päällä
Kerran hinasin skootteria (86kg) kuskina oli ehkä samanpainonen kaveri...
2. vaihteella pysty tasamaalla menemään, mutta ylämäkeen piti pykältää.
Onhan niitä vetotestejä tullut muitakin tehtyä, ja voishan ne vaikka kertoakin.
Jengamittaria ei ole, mutta vois käydä kysymässä paikalliselta mopokorjaajalta skyteam pbr:n mittaria tai sitten kysästä motorpoverilta.
Parhaan vääntöalueen huomaa kyllä kaasun tarpeessa, se on niinikään 1. vaihteella n. puolen kaasun hujakoilla. kaasari tässä on aika iso, 16 mm