Mikä tieliikennemönkkäri, L7E kulkee yli 80km/h?
Mikä tieliikennemönkkäri, L7E kulkee yli 80km/h?
Eli,millä pysyy kaupasta ostetulla tieliikennemönkkärillä liikenteen mukana isommilla teillä?Tarkoitan virittämöntä esim.navilla tarkistettua todellista nopeutta (4-veto tai ei) ,tämä voi olla monelle hakukriteeri,kun etsii ajopeliä esim.työmatka-ajoon.Omani TGB 325(oikeesti 287) kulkee yli 80km/h.Tai,mikä on tieliikennekäyttöisellä(vakiolla)huiput mitä olette ajaneet.
Huom !!! Ei ääniä Mopomönkijöille!!! Huom!!!
Roosa999 lisäsi tämän
Huom !!! Ei ääniä Mopomönkijöille!!! Huom!!!
Roosa999 lisäsi tämän
Viimeksi muokannut jarkke1, 30 Heinä 2008 00:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki yli viissataset koneet kulkee vähintään sen kaheksankypää.
Pienemmät jos kulkee, ni se on sellasta kierrosten vingutusta ja tekohengitystä, ettei sitä kauaa aikaa, noin 5min. max., jaksa kuunnella.
Pienemmät jos kulkee, ni se on sellasta kierrosten vingutusta ja tekohengitystä, ettei sitä kauaa aikaa, noin 5min. max., jaksa kuunnella.
"Edu voi siirtyä Suomi24 palstalle kiitos kun anti on tämä taas". T:Jänkhä
http://velkakello.fi/
"Ne bis in idem"
http://velkakello.fi/
"Ne bis in idem"
- kekkonem
- Tracks
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 13 Maalis 2007 10:05
- Mönkijä:: XP -14 T3
- Paikkakunta: Lohja
Kymco mxu 500 kulkee yli 80 km/ h. Pitäis saada testattua todellinen nopeus gepsillä tms.
Eilen kahden prätkän perässä 80 alueella, noin 20 km roikuin "imussa". Rekka joka ajaa rajoitinta vastaan ei pääse karkuun.
Eilen kahden prätkän perässä 80 alueella, noin 20 km roikuin "imussa". Rekka joka ajaa rajoitinta vastaan ei pääse karkuun.
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
smc 300 kulkee inan yli 100km/h. mittarin mukaa olen ajanut 107km/h.
mittarin heitto takistettu gps:llä 60 ja 80 nopeuksissa molemmissa mittari
näytti 3km/ liikaa. jos tohon vertaa nii tossa satasessa se vois heittää
4-5km/h. 170 kiloo pelkkää lihasta päällä otti mittarin mukaan 101km/h, nii ittellä pelkkää lihasta broidil saattaa olla muutama kilo raswaa
mut enivei sata menee rikki ainakin yksi päällä
mittarin heitto takistettu gps:llä 60 ja 80 nopeuksissa molemmissa mittari
näytti 3km/ liikaa. jos tohon vertaa nii tossa satasessa se vois heittää
4-5km/h. 170 kiloo pelkkää lihasta päällä otti mittarin mukaan 101km/h, nii ittellä pelkkää lihasta broidil saattaa olla muutama kilo raswaa

mut enivei sata menee rikki ainakin yksi päällä

Cooleri kirjoitti:Edelleen väitän että yksikään nelivetoinen mönkijä ei kulje sen 15kw voimalla 80km/h gps nopeutta. Eri asia sit jos ottaa rajoittimet pois.
Cooleri, olen pitänyt sinua tähän asti yhtenä palstan järkevimmistä hemmoista, joka useimmiten kirjoittaa erittäin asiallista tarinaa.
Kerrotko mihin tämä väitteesi perustuu.
Otetaan nyt vaikka keskustelun kohteeksi Polaris 800cc ja CanAm 800cc, ajetaan liikkeestä sopivasti sisäänajetut, herkistyneet, koeajoyksilöt pihalle, lyödään sopiva veto ja mitataan nopeudet ihan millä vaan.
Kumpikaan ei siis saavuta maanopeutta 80km/h.
Luulen tuohon vedonlyöntitilaisuuteen olevan muitakin halukkaita tulijoita.
Koska käteismaksu, niin pitää matkalla muistaa käydä pankkiautomaatilla.
"Edu voi siirtyä Suomi24 palstalle kiitos kun anti on tämä taas". T:Jänkhä
http://velkakello.fi/
"Ne bis in idem"
http://velkakello.fi/
"Ne bis in idem"
Testattu koeajopäivillä CAN-am 800cc, 400cc, Kymco MXU500,GOES 500
Yhdelläkään ei saanut edes mittariin kelattua 80km/h, puhumattakaan siitä että mittari pitäisi paikkansa.
Lisäksi vertailupohjana tuo oma 300cc takavetoinen Kymco, jossa 13,9kw ja sillä pääsee max. 90gps nopeutta hyvissä olosuhteissa. En usko millään että se 1kw tekee niin paljon että jaksaa viedä nelivetoista peliä yli 80km/h todellista nopeutta.
Eri asia sitten on jos vaihdetaan alle katurenkaat ja laitetaan rengaspaineet 0,8bar kohdille.Silloin saattaa olla realistisia mahdollisuuksia päästä tuonne 80km/h nopeuteen,tosin vastatuuli tai ylämäki pudottaa jo nopeuden sen alle.
Yhdelläkään ei saanut edes mittariin kelattua 80km/h, puhumattakaan siitä että mittari pitäisi paikkansa.
Lisäksi vertailupohjana tuo oma 300cc takavetoinen Kymco, jossa 13,9kw ja sillä pääsee max. 90gps nopeutta hyvissä olosuhteissa. En usko millään että se 1kw tekee niin paljon että jaksaa viedä nelivetoista peliä yli 80km/h todellista nopeutta.
Eri asia sitten on jos vaihdetaan alle katurenkaat ja laitetaan rengaspaineet 0,8bar kohdille.Silloin saattaa olla realistisia mahdollisuuksia päästä tuonne 80km/h nopeuteen,tosin vastatuuli tai ylämäki pudottaa jo nopeuden sen alle.
Back in business
Coolerin listaan voisi vielä lisätä seuraavat tieliikennepelit:
Cf-Moto 500 lyhyt malli - 65kmh mittariin rajoitettuna, ajettu vajaa 1000 km
Polaris Sportsman 500 HO - 69kmh mittariin rajoitettuna, ajettu yli 1000 km
Näillä siis ei mennä 80kmh tunnissa!
Cf-Moto 500 lyhyt malli - 65kmh mittariin rajoitettuna, ajettu vajaa 1000 km
Polaris Sportsman 500 HO - 69kmh mittariin rajoitettuna, ajettu yli 1000 km
Näillä siis ei mennä 80kmh tunnissa!
Videon pätkiä: http://www.youtube.com/user/pelicans100