Sivu 1/3

TL mönkiä talviteille

Lähetetty: 23 Syys 2008 14:41
Kirjoittaja mr_spiid
nii ajatteko talvella ja entä mitä muutoksia teette?

muutoksia

Lähetetty: 23 Syys 2008 15:59
Kirjoittaja jukka81
pannaan pitkät kalsarit housujen alle :twisted: :twisted: :D

Lähetetty: 23 Syys 2008 19:00
Kirjoittaja jarkko
Laitan talvi vuoren ajopukuun. :)

Re: muutoksia

Lähetetty: 23 Syys 2008 19:17
Kirjoittaja mr_spiid
kingi kirjoitti:pannaan pitkät kalsarit housujen alle :twisted: :twisted: :D
lol...tarkotin nyt sitä että kuinkamoni ajaa talvella ja kuinkapitkiä matkoja? #-o

Re: muutoksia

Lähetetty: 23 Syys 2008 20:00
Kirjoittaja Pietu71
mr_spiid kirjoitti:
lol...tarkotin nyt sitä että kuinkamoni ajaa talvella ja kuinkapitkiä matkoja? #-o

Yksin ajelen ja sama matka kuin kesällä :wink: .

Lähetetty: 23 Syys 2008 21:33
Kirjoittaja kate
ajelen talvella paljon enemmän se vaan on niin paljon hauskempaa kun kesällä.vaatetta vaan riittävästi vaikkei täällä tampereen seudulla niitä paljoo tarvi kun vasta tammi-helmikuussa.kumit kannattaa olla kunnossa tässäkin hommassa ettei tuu vahinkoja.matkan pituudet varmaan jää vähän lyhkäsemmäksi talvella kun kesällä.
sormet ne ekana jäätyy varsinkin peukku jos ei ole kahvakaasua jonka olen todennut hyväksi vaihtoehdoksi talvikelillä(makuasia).
olen käyttänyt sähköhanskoja joihin olen ollut tyytyväinen paitsi ei niissäkään riitä peukaloon tarpeeksi lämpöö kovilla pakkasilla.
visiirin tulee huurtumis/jäätymis ongelmia mutta niihinkin löytyy lääkkeitä kelkkapuolelta.
viisi talvee on takana mönkijällä huristelua.

Lähetetty: 26 Syys 2008 18:30
Kirjoittaja Cooleri
- talveksi kahva+peukkulämppärit, kypärän visiiriin huurtumisenestokalvo, hanskoiksi pilkkirukkaset joiden sisässä toiset hanskat. Vuorelliset ajohousut ja takki.
Siinäpä ne millä pärjää talvellakin. :wink:

Lähetetty: 26 Syys 2008 19:50
Kirjoittaja petej
Cooleri kirjoitti:- talveksi kahva+peukkulämppärit, kypärän visiiriin huurtumisenestokalvo, hanskoiksi pilkkirukkaset joiden sisässä toiset hanskat. Vuorelliset ajohousut ja takki.
Siinäpä ne millä pärjää talvellakin. :wink:
Lisäisin vielä tuulilasin niin sitte rupee pärjäämään

Lähetetty: 26 Syys 2008 22:46
Kirjoittaja Cooleri
juu,tuulilasi unohtui listasta :wink:
Estää sen että rekat ei heitä loskaa rinnuksille vastaan tullessa :D

Lähetetty: 27 Syys 2008 15:41
Kirjoittaja kadet89
Letkulämmittimen ajattelin hommata...
Ja
ylläpitävän akkulaturin.....

http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=5790

Lähetetty: 27 Syys 2008 17:32
Kirjoittaja Koheltaja
Samoilla setupeilla ajellaan kesät talvet, Calkkuna kun on sellainen että se toimii joka kelissä niin ei ole tarvinnut valmistauta kesään eikä talveen.

Sammakkomies huhuili että jopa -50 pakkasia on tulossa, kiva nähdä hörähtääkö Itävallan ihmemoottori tulille niillä pakkasilla ekalla napin painalluksella vai pitääkö tarttinappulaa painaa toistamiseen... :D

Lähetetty: 27 Syys 2008 22:46
Kirjoittaja petri.n
Muistelen erään henkilön kertoileen, että tuulitunnelissa ollut karmeat olosuhteet, jotka ei toteudu luonnossa oikein milloinkaan. Pakkasta oli ollut tappiin asti ja tuulta ihan riittävästi ja silti Rotaxi oli herännyt tulille. Yli - 40 saa olla niin 9 h seisomisen jälkeen vielä lämmittämättä ainakin meikäpojan rotaxi rupesi jumputtamaan.

Lähetetty: 28 Syys 2008 17:50
Kirjoittaja Jappa
Moottori kului ton operaation johdosta n500-800km ajon verran :)

Jappa

Lähetetty: 28 Syys 2008 18:20
Kirjoittaja MR Charger
Eli yhdellä rotaxin talvistartilla kului jälleen yhden linhain elämä :lol: Vitsi vitsi..

Lähetetty: 30 Syys 2008 19:05
Kirjoittaja Jere itte
Mä heittelin omalla Canasellani aikanaan sellasia vajaan sadan kilsan lenkkejä tuohon Sappeen hiihtokeskukseen muutamia kertoja ihan huvikseni. Hyvin pärjäs kun puki oikein päällensä. Pidempiäkin on jotkut ajelleet ihan tiellä ilman sen kummempia ongelmia.