Adly moto Silver Fox 2004

Keskustelua tieliikennekäytössä olevista mönkijöistä.
Jagetzu
Noppeli
Viestit: 1
Liittynyt: 17 Helmi 2014 05:49
Mönkijä:: Aeon Cobra
Paikkakunta: Satakunta

Adly moto Silver Fox 2004

Viesti Kirjoittaja Jagetzu »

Hei!Olen 13-vuotias poika ja olen kovasti kiinnostunut tieliikennemopomönkijöistä.Ja sen takia olen täällä kysymässä asiantuntijoilta apua.Joten jos vain tiedätte vastauksia edes joihinkin kysymyksiini niin jos jaksatte vastata niin kiitos.Olen siis ajatellut hankkivani tuollaisen tieliikennemopomönkijän.Suurimman vaikutuksen on minuun tehnyt Adly moto Silver Fox 50cc vuosimallia 2004.Miksi se teki minuun suurimman vaikutuksen on sen näyttävä ulkonäkö pienillä ehostuksilla ja hyvät viritysmahdollisuudet ja muutenkin vakiona kulkee kuulemma joillakin sen 50-60km/h.Mutta asiaan tässä näitä kysymyksiä.

-Kuinka paljon bensaa tämä kuluttaa vakiona ja viritettynä?Jos jaksatte kertokaa millainen on bensankulutus hieman normaalia rajummalla ajotyylillä.

-Kuinka iso bensatankki?

-Onko tämä täysautomaatti,puoliautomaatti vai manuaali?

-Onko pakkia olemassa?

-Kuinka paljon viritys maksaa suurin piirtein siihen 85-90km/h ja suhteellisen nopealla kiihtyvyydellä ja möreillä äänillä.Mitä kaikkea täytyy tehdä tuota tavoitetta varten?

-Mistä viritysosat ja varaosat halvimmalla mutta kuitenkin luotettavasti?

-Osuuko 150cm-160cm kokoisella miehen alulla polvet tankoon ilman raisereita tai ajoasento on muuten epämukava?

-Onko tyyppivikoja,jos on niin mitä?

-Onko varaosat,viritysosat tai tuning osat kalliita?Ja ovatko ne luotettavia/kestäviä?

-Paljonko maksaa ajokortti jolla tälläistä saa ajaa?

Kiitos kaikille jotka jaksoivat lukea tämän ja kiitos vielä enemmän niille jotka jaksavat/osaavat vastata kysymyksiini.

~Jagetzu kiittää ja kuittaa!
Vihreä-Punainen Aeon Cobra
era-koira
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 18 Joulu 2013 12:13
Mönkijä:: bashan bs200-7 tl
Paikkakunta: salahmi

Re: Adly moto Silver Fox 2004

Viesti Kirjoittaja era-koira »

muuta en tiiä kun että 15v vanhana saapi mopo/traktori kortin
CanMuli
6WD
Viestit: 799
Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
Paikkakunta: oulainen

Re: Adly moto Silver Fox 2004

Viesti Kirjoittaja CanMuli »

Mopomönkijä saa kulkea enintään 45km/h. Virittäminen on laitonta varsinkin jos sillä aikoo ajaa liikenteen seassa. Eikä muutenkaan taida olla kovin järkevää ajaa 90km/h tommosella pikkuvekottimella. Vahinko siinä vaan tulee.
Ja vaikka tältä foorumilta varmasti osaamista löytyy niin tuskin tulet saamaan täältä apua. Uskoisin että sen verran porukka on vastuuntuntosta.
□■
Vastaa Viestiin