mika,
mika,
mä oon mika 13 vuotta mulla on san remon 150cc mönkijä tiedot löytyy www.ultimatemarket.com . käykää kattoo ja sanokaa mielipiteenne. kannattaisko mennnä helppo maastoiseen mettään tuon kanssa. kulkeekohan metsäkoneen urassa. esitteessä sanottiin että pakki on mutta ei ollut
pystyykös itse rakentaa talviketjut. jotku ketjut mulla on pitäs vissii lyhentää talvella varmaan ajelen vaan omalla tiellä jaksaiskohan toi työntää minkään sortin auraa ei varmaan[/code][/quote][/b][/u][/i]

jos pyörä ei vedä se tekee jotain muuta
Ketjut varmaan pystyy ite rakentaa, itellä ajoleikurissa itetehdyt ketjut, ja hyvin toimii... Ne ketjut on tehty kyllä vanhoista kejuista jatkamalla, ketjua ja pultteja vaan nii kyllä se siitä...
Mitäs tollasessa vehkeessä heppoja? Entä onko allenusvaihdetta? En kyllä yhtään osaa sanoa, mutta epäilen, että pito loppuu, sehän ei paina paljon mitää? Ja on kyllä aika hankalaa toi aurauskin ilman pakkia. Saattaa olla, että kolan kanssa lumet siirtyy nopeemmin...

Mitäs tollasessa vehkeessä heppoja? Entä onko allenusvaihdetta? En kyllä yhtään osaa sanoa, mutta epäilen, että pito loppuu, sehän ei paina paljon mitää? Ja on kyllä aika hankalaa toi aurauskin ilman pakkia. Saattaa olla, että kolan kanssa lumet siirtyy nopeemmin...

I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
teho
7kw eli jotain 10 heppaa vaihteisto on variaattori ja ei pito kesken lopu jos heittää tarakalle hiekka sangon.samalla tulee hiekotettua. pakin puute tuskin häiritsee tien aurauksessa ja viimeistella voi kolalla pitäs vissiin perä koukku ja peräkärry kyllä sillä tasasasella jotai kuskais . en tiädä ees onko toi lukkoperäinen kylläsiinä ainaki molemmat pyörät sutii liikkeelle lähdettäessä 

jos pyörä ei vedä se tekee jotain muuta
Eikös tossa ollut, mitä noista kuvista vaan kattelin, nii yksmittanen jäykkä taka-akseli, eli siis periaatteessa lukkoperä (ominaisuuksiltaan)...
Joo, tehot tuntuis ihan kohtuullisilta, kyllä kait se sitten jaksaa lunta lykätä jos vaan toi pito siis on riittävä... Ja kai se tasasella vetää kohtuullista kuormaa, kun ei vaan kuoppia tai mäkiä hirveesti ole...
Joo, tehot tuntuis ihan kohtuullisilta, kyllä kait se sitten jaksaa lunta lykätä jos vaan toi pito siis on riittävä... Ja kai se tasasella vetää kohtuullista kuormaa, kun ei vaan kuoppia tai mäkiä hirveesti ole...
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
ajettiin kavereiden kanssa viime syksynä kymcon 125-kuutioisilla pusikossa ja kyllä se hauskaa oli. ne on ihan hyviä menemään nuo pikkuiset, kun vaan on ajosilmää. eteneminen perustuu pieneen kokoon, eli sillä voi kierrellä tosi paljon.
pakko olla kielipoliisina sen verran, että huomautan eräästä pikkuisesta asiasta: tämänkin foorumin luettavuus paranee, jos koetetaan muistaa laittaa niitä pilkkuja ja pisteitä sinne sanojen väliin muutenkin kuin muodon vuoksi.
terveisin:
mies, joka ei käytä isoja kirjaimia.
pakko olla kielipoliisina sen verran, että huomautan eräästä pikkuisesta asiasta: tämänkin foorumin luettavuus paranee, jos koetetaan muistaa laittaa niitä pilkkuja ja pisteitä sinne sanojen väliin muutenkin kuin muodon vuoksi.
terveisin:
mies, joka ei käytä isoja kirjaimia.