Toomo
- tkoivumaki
- 3WD
- Viesti:
Toomo
Hei, olen pitkä ja hoikka nuori mies Lohjan seudulta. Haen tositaroituksella...
Jaa, mikäs foorumi tämä olikaan?
Jepjep, päivän huono-huumori-annos on sitten täynnä.
Olen Lohjalla asustava miehen alku, en tiettävästi omista mönkkäriä, mutta jostain syystä olen alkanut niistä typeristä härveleistä innostumaan kun joutuu niitä lähes päivittäin katselemaan.
Työn puolesta hoidan siis kaiken Vehicles Import Oy:n markkinoinnin, eli ajelen pitkin päivää mönkkäreillä ja silloin tällöin räpsin valokuvia tai taitan esitteitä ja lehti-ilmoituksia.
Jaa, mikäs foorumi tämä olikaan?
Jepjep, päivän huono-huumori-annos on sitten täynnä.
Olen Lohjalla asustava miehen alku, en tiettävästi omista mönkkäriä, mutta jostain syystä olen alkanut niistä typeristä härveleistä innostumaan kun joutuu niitä lähes päivittäin katselemaan.
Työn puolesta hoidan siis kaiken Vehicles Import Oy:n markkinoinnin, eli ajelen pitkin päivää mönkkäreillä ja silloin tällöin räpsin valokuvia tai taitan esitteitä ja lehti-ilmoituksia.
- tkoivumaki
- 3WD
- Viesti:
Lohjalla on liike tässä melkein 25-tien varressa, eli Ojamon kohdalta käännytään haaraan jossa lukee "Gunnarla ja Golf", ja ollaan jo melkeen perillä. No, kato kartta, www.vehiclesimport.net, en mä osaa selittää. ;O
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
nåjaa...katselin moto-palstan mönkijä ilmoituksia niin ainakin uudet hondat ovat vehicleimportissa n.2000euroa kalliimmat kuin monella muulla,esim.motoseinäjoki,pakoputkicenter...hintaesimerkki:honda 450 foreman maksaa 7200e pakoputkicenterillä ja vehicle importissa 9200e.
honda 650 rincon 11990e ja muualla 9800e,en tiedä muista mutta mulle 2000e on iso raha. nooh,tulipa pieni hintavertailu tehtyä.
honda 650 rincon 11990e ja muualla 9800e,en tiedä muista mutta mulle 2000e on iso raha. nooh,tulipa pieni hintavertailu tehtyä.
Netto hinnathan ei aina näykkään suoraan netissä. Oman pollen sain ainakin 1500-1700 euroa edullisemman tarjouksen kun neljästä muusta liikkeestä.blue Honda Trx kirjoitti:nåjaa...katselin moto-palstan mönkijä ilmoituksia niin ainakin uudet hondat ovat vehicleimportissa n.2000euroa kalliimmat kuin monella muulla,esim.motoseinäjoki,pakoputkicenter...hintaesimerkki:honda 450 foreman maksaa 7200e pakoputkicenterillä ja vehicle importissa 9200e.
- tkoivumaki
- 3WD
- Viesti:
Joo, tossa on periaatteessa tollanen "kirjoittamaton sääntö" että nuo jälleenmyyjät pitävät noita valmistajan ovh. hintoja tuolla listahinnoissa, onhan Vehicles Importin mönkijät-sivullakin koko aika noita edullisempia jotka on ollut mallikappaleina, ja näiden hinnat ovat sitten paljon edullisempia. Ja lopullinen hintahan sitten selviää kysymällä, harvoinpa noista oikeasti sen listahinnan joutuu pulittamaan.
- blue Honda Trx
- Tracks
-
- 6WD
- Paikkakunta: Espoo Mönkijä: Myyty - uuden hankinta kyseenalaista.
- Viesti:
Mutta miten sitten se psykolooginen puoli.blue Honda Trx kirjoitti:vähän outoa sikäli kun ei se houkuta ostajia jos mainostetaan "ylihinnalla"..enemmin menee missä hinnat halvemmat.
Jos on vaihtopeli ja uusi peli 'presis samanlainen molemmissa liikkeissä'
Paikassa A). Hp 10000.- väliraha 5000.- Hyvitys vaihdokista 5000.-
Paikassa B). Hp 8000.- väliraha 4500.- Hyvitys vaihdokista 3500.-
Lopputulos.
"Ei paikassa B). voi tehä kauppaa ku ne olis hyvittänny vain 3500.- mun pelistä"
Tälläista saa usein kuulla kun ihmiset ei ymmärrä suositus ja nettohinnan eroa. Useimmiten uudet pelit maksaa jokaiselle kauppiaalle suurin piirtein yhtä paljon. Ja katteet suht pienet loppupelissä.
- tkoivumaki
- 3WD
- Viesti:
- blue Honda Trx
- Tracks
-
- 6WD
- Paikkakunta: Espoo Mönkijä: Myyty - uuden hankinta kyseenalaista.
- Viesti:
Toisaalta meidän on turha vertailla jenkkien hintoja. Ne kun ovat kaukana euroopan hinnoista. Jos sieltä tuo pelin tänne asti niin hintaan tulee aikamoinen korotus, vaikka kuinka sen laskis. Tietty jos tuo koko kontillisen niin kulut (rahdit ja tulli mm.) jakaantuu useamman pelin 'niskaan'.blue Honda Trx kirjoitti:se psykologinen puoli on koettu...pakoputkicenterissä olivat kovia psyykkaamaan....kovat olivat selitykset..voitat näin ja näin paljon ja blaablaa,blaa....ihan mielenkiinnosta,paljonko kauppiaalle maksaa esim.450 foremanista kun ne jenkeissä ei palon uutena maksa?
Vertailla voi myös 'kiinnalaisten' hintaa kaukoidässä (valmistusmaan lähellä) ja täällä.
Ikävä kyllä me asumme KAUKANA valmistusmaista, ja se vaan nostaa hintaa.