Tervehdys!
Tervehdys!
Olen Henttosen Mika Lempäälästä, yritykseni tuo maahan uusia mönkijöitä Kiinasta ja USA:sta. Vapaa aikaan kuuluu mönkijällä ajelu, elokuvat ja muu puuhastelu. Firman kotisivut löytyvät www.mthtrade.com (vielä kesken pahasti )
Toi kuuspuokki trapper on vaikuttais hyvältä ja edulliselta. http://www.mthtrade.com/monkijat1.htm Pidetään kuule mielessä. Onko trapperissa erillisjousitus kaikissa nurkissa? Löytyykö etu ja takapään lukkoja? Jos löytyy, niin täällä olis kiinnostuneita.
Siis siinä on mun mielestä hinta ainakin kohdallaan! Nyt tietysti kaikki merkkikoneen omistajat haukkuvat tämän koneen mannrakoon ja kehuvat omiaan....
Mutta kyllä ainakin itse harkitsisin tarkkaan jos sais isomman koneen puolta halvemmalla.... Meinaan eihän tohon hintaan saa juuri mitään merkikmönkkäriä!

Viimeksi muokannut amis, 09 Joulu 2004 20:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
--------------------------------------------------------------------------------
amis kirjoitti:
Siis siinä on mun mielestä hinta ainakin kohdallaan! Nyt tietysti kaikki merkkikoneen omistajat haukkuvat tämän koneen mannrakoon ja kehuvat omiaan.... Mutta kyllä ainakin itse harkitsisin tarkkaan jos sais isomman koneen puolta halvemmalla.... Meinaan eihän tohon hintaan saa juuri mitään mekkikmönkkäriä!
) 
amis kirjoitti:
Siis siinä on mun mielestä hinta ainakin kohdallaan! Nyt tietysti kaikki merkkikoneen omistajat haukkuvat tämän koneen mannrakoon ja kehuvat omiaan.... Mutta kyllä ainakin itse harkitsisin tarkkaan jos sais isomman koneen puolta halvemmalla.... Meinaan eihän tohon hintaan saa juuri mitään mekkikmönkkäriä!

No joo takuu huono homma, mutta painosta luulis olevan ainakin vetohommassa hyötyä, tulee meinaan pitoa lisää! Ja jos on kaks samankokosta mönkkäriä, nii kyllä se painavampi sisältää enenmmän rautaa mikä ainakin omasta mielestä on hyvä homma

I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
sisältää myös kömpelyyttä ja sit kun menee mopo käsistä niin sit se myös menee,on se 410kg kuitenkin aika raju paino.varmasti vetohommissa plussaa mutta näinköhän tuo 650cc noilla painoilla tuntuu nuhapumpulta,en tiedä?Mutta hintahan ei ole kova.tai kova ja kova,onhan 30.000mk hiton iso raha.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Trapper 650 mönkijä on todellakin aika järeetä tekoa ja on enemmänkin tarkoitettu työkäyttöön ( lumitöihin ja kärrynvetoon), vaihteita on 4 eteen ja pakki ( manuaali). Täytyy lisäillä teknisiä tietoja ja kuvia enemmän sivuille lähiaikoina....
Tarkoitus on lisätä valikoimaa tossa myöhemmin takavetoisiin malleihin ja uusien "merkkimönkijöiden" tuonti alkaa USA:sta jossain vaiheessa talvella.
Tarkoitus on lisätä valikoimaa tossa myöhemmin takavetoisiin malleihin ja uusien "merkkimönkijöiden" tuonti alkaa USA:sta jossain vaiheessa talvella.