Roosa999 alias Hautala Southparkista

Kerro täällä kuka olet, mistä olet ja mitä teet.
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Roosa999 alias Hautala Southparkista

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

More,

Reilu 35V. myyntireiska Järvenpäästä. Ollut kelkkoja ja mönkkäreitä. Nyt alla Arctic Cat 500 mallia 2005. ja keulalla 2.5 WARN. Ei pössömpi peli. Tytöllä 125 Yammun Breeze. Päästelee välillä niin että hirvittää. Onneksi kypäräopit on tunnustettu kaikkialla missä ajetaan.

Yrittelen hommata noita ajorupeamia, jotta pääsisi tutuiksi purukkaan. Maisemat missä ajan on Etelä-Savossa, Kangasniemellä.

Nyttemmin haeskelen porukoita joiden kanssa voisi harrastaa ja joutua paikkoihin joista saattaa olla vaikea päästä pois, tai ainakin niin että joutuu tetsaamaan vähän ennen seuraavaa ojaa. No tässä tätä.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Eli tässä läheltä (Mikkeli) oleva ajokaveri sinulle (aina kun perhe-elämältä ja töiltä kerkeää) :D .
Itse yritän ahkerasti miettiä että missä sitä pääsis vähän omaa tonttia enemmän huristelemaan
mutta on vähän alkutekijöissä tämä etsiskely.
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Joo, paikka on Kangasniemeltä Joutsaan n. 10 km. Kun sovitaan etukäteen, saadaan ajaa noin 5-10 km pitkää metsärataa. Palataan asiaan kun olen 29. tammikuuta Kangasniemellä mökillä. Laitatko privana Mobiilinumeron niin voi synkata ajan. Vastaan tekstiviestillä niin saat mun samalla
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Vastaa Viestiin