Janne 450R
-
- Tracks
Janne 450R
Moi! olen 29-v. Autonkuljettaja Tuusulan Jokelasta, kotona minun lisäksi paikkoja sotkee avovaimo ja 2kk ikäinen tyttö lapsi. Puolisen vuotta oon ajellu(harjotellu) Hondan crossi mönkkärillä. Aikasemmin ajellu 6-vuotta erilaisilla katu prätkillä, nyt piti koittaa jotain uutta ku tiet kävi liian tasaisiksi.
-
- Kunniajäsen!!!
- Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
- Viesti:
Tervetuloa!
Näin siinä monasti käy, laji vaihtuu mutta pärinä jatkuu.
Tervetuloa porukkaan.
Sammy "ylläpitäjä"
Tervetuloa porukkaan.
Sammy "ylläpitäjä"
No niin Janne, sitten nimeä listaan vaan!!!
KOUVOLAN SUUPPERMOTO
Ukkoja tarvitaan viivalle, sähän oot näköjään jo harjoitellutkin...
KOUVOLAN SUUPPERMOTO
Ukkoja tarvitaan viivalle, sähän oot näköjään jo harjoitellutkin...
RACE !
-
- Tracks
Re: Janne 450R
Hiukan on kulunut vuosia tuosta esittelystä ja palstaltakin olen ollut pois todella pitkään, niin laitetaan jotain päivitystä.
Ikää minulla on nyt 47v. Tyttö saanut veljen, tytöllä ikää 17v, pojalla 14v. ja asuinpaikka vaihtunut.
Pitkään oon tosiaan ollu palstalta pois ja nyt ajauduin noin 11 vuoden tauon jälkeen ostamaan T3b Polaris 570 sportsmanin, lähinnä ajatellen 2/23 viisitoista vuotta täyttävää poikaani. Lumityöt tulee itse hoidettua kömpijällä tuskin juuri muuta, mutta aika näyttää kuinka tieajosta innostun.
Kokemuksia mönkijöistä ehti aiemmin kertyä vuosilta 2004-2012 välillä, oli Honda 450 crossi, Polaris sportsman 400, Sportsman 500 valkokilpi, Yamaha 450 crossi, pari Honda 420 4x4, Yamaha grizzly 700 ja Honda 500 Foreman.
Noilla värkeillä tuli ajeltua pitkin kotimaan maastoja ja ratoja, tulipa jokunen suunnistuskisakin käytyä ja muutama pysti niistä kaapissa muistona.
Ikää minulla on nyt 47v. Tyttö saanut veljen, tytöllä ikää 17v, pojalla 14v. ja asuinpaikka vaihtunut.
Pitkään oon tosiaan ollu palstalta pois ja nyt ajauduin noin 11 vuoden tauon jälkeen ostamaan T3b Polaris 570 sportsmanin, lähinnä ajatellen 2/23 viisitoista vuotta täyttävää poikaani. Lumityöt tulee itse hoidettua kömpijällä tuskin juuri muuta, mutta aika näyttää kuinka tieajosta innostun.
Kokemuksia mönkijöistä ehti aiemmin kertyä vuosilta 2004-2012 välillä, oli Honda 450 crossi, Polaris sportsman 400, Sportsman 500 valkokilpi, Yamaha 450 crossi, pari Honda 420 4x4, Yamaha grizzly 700 ja Honda 500 Foreman.
Noilla värkeillä tuli ajeltua pitkin kotimaan maastoja ja ratoja, tulipa jokunen suunnistuskisakin käytyä ja muutama pysti niistä kaapissa muistona.
Hieman eri tarine itellä mutta 11v tauon jälkeen tuli taas mönkijä taloon. Tällä kertaa ei hupikäyttöön, ei tuo Honda siihen edes sopvellu mutta työjuhtana on näyttänyt kyntensä.
Mukava että täällä on jokunen vanha naama kekkuloimassa, nuoria ei muinaisen babylonian aikaiset keskustelufoorumit paljoa kiinnosta.
Mukava että täällä on jokunen vanha naama kekkuloimassa, nuoria ei muinaisen babylonian aikaiset keskustelufoorumit paljoa kiinnosta.
Kylätason mönkijäkuski
- ViiMax
- Tracks
- Mönkijä:: Sp 500
Vielä tulee sillon tällöin käytyä täälläkin, mönkijä vaihtunut taasen, oisko tuo nyt 12. vai 13. laite itsellä koko omistushistorian aikana. Työhommia enimmäkseen, puita, tien lanausta ja kaikkea mitä eteen tulee. Merkkiuskollisuus koki hieman kolhuja, pitkään tuli oltua hondan pestissä, nyt pollella kurvaillaan. Edelleen landella asutaan, kaikessa rauhassa. On täällä hiljaista kyllä, mutta kiva rustailla pitkään aikaan edes jotakin