Janne 450R

Kerro täällä kuka olet, mistä olet ja mitä teet.
Janne 450R
Tracks
Viestit: 2832
Liittynyt: 28 Huhti 2005 14:31
Paikkakunta: Haarajoki/Kangasniemi

Janne 450R

Viesti Kirjoittaja Janne 450R »

Moi! olen 29-v. Autonkuljettaja Tuusulan Jokelasta, kotona minun lisäksi paikkoja sotkee avovaimo ja 2kk ikäinen tyttö lapsi. Puolisen vuotta oon ajellu(harjotellu) Hondan crossi mönkkärillä. Aikasemmin ajellu 6-vuotta erilaisilla katu prätkillä, nyt piti koittaa jotain uutta ku tiet kävi liian tasaisiksi.
sammy
Kunniajäsen!!!
Viestit: 415
Liittynyt: 28 Touko 2004 16:22
Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja sammy »

Näin siinä monasti käy, laji vaihtuu mutta pärinä jatkuu.

Tervetuloa porukkaan.

Sammy "ylläpitäjä"
kukkumyy
Tracks
Viestit: 1915
Liittynyt: 15 Joulu 2004 23:51

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Tervetuloa vaan.

Ja tapahtumiin mukaan vaan, tai ainakin kannattaa aina kysellä että miten on tapahtuman maasto, pääseekö crossilla mukaan.
Monesti pääsee kyllä.

Kukkumyy "Sammy´n (alainen) pestaama Moderaattori" :) hieno titteli :)
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8671
Liittynyt: 02 Elo 2004 16:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

kukkumyy kirjoitti: Moderaattori" :) hieno titteli :)
Hiukan niin kuin Terminaattori :wink: Hasta la Vista, Beibe :D :D :D
kukkumyy
Tracks
Viestit: 1915
Liittynyt: 15 Joulu 2004 23:51

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

OFFTOPIC mutta tuosta tulikin mieleen hyvä lisä tuonne allekirjoitukseen.
NN
2WD
Viestit: 30
Liittynyt: 30 Touko 2004 22:46
Paikkakunta: VANTAA

Viesti Kirjoittaja NN »

No niin Janne, sitten nimeä listaan vaan!!!

KOUVOLAN SUUPPERMOTO

Ukkoja tarvitaan viivalle, sähän oot näköjään jo harjoitellutkin...
RACE !
Janne 450R
Tracks
Viestit: 2832
Liittynyt: 28 Huhti 2005 14:31
Paikkakunta: Haarajoki/Kangasniemi

Re: Janne 450R

Viesti Kirjoittaja Janne 450R »

Hiukan on kulunut vuosia tuosta esittelystä ja palstaltakin olen ollut pois todella pitkään, niin laitetaan jotain päivitystä.
Ikää minulla on nyt 47v. Tyttö saanut veljen, tytöllä ikää 17v, pojalla 14v. ja asuinpaikka vaihtunut.

Pitkään oon tosiaan ollu palstalta pois ja nyt ajauduin noin 11 vuoden tauon jälkeen ostamaan T3b Polaris 570 sportsmanin, lähinnä ajatellen 2/23 viisitoista vuotta täyttävää poikaani. Lumityöt tulee itse hoidettua kömpijällä tuskin juuri muuta, mutta aika näyttää kuinka tieajosta innostun.

Kokemuksia mönkijöistä ehti aiemmin kertyä vuosilta 2004-2012 välillä, oli Honda 450 crossi, Polaris sportsman 400, Sportsman 500 valkokilpi, Yamaha 450 crossi, pari Honda 420 4x4, Yamaha grizzly 700 ja Honda 500 Foreman.
Noilla värkeillä tuli ajeltua pitkin kotimaan maastoja ja ratoja, tulipa jokunen suunnistuskisakin käytyä ja muutama pysti niistä kaapissa muistona.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8671
Liittynyt: 02 Elo 2004 16:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Re: Janne 450R

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Hieman eri tarine itellä mutta 11v tauon jälkeen tuli taas mönkijä taloon. Tällä kertaa ei hupikäyttöön, ei tuo Honda siihen edes sopvellu mutta työjuhtana on näyttänyt kyntensä.

Mukava että täällä on jokunen vanha naama kekkuloimassa, nuoria ei muinaisen babylonian aikaiset keskustelufoorumit paljoa kiinnosta.
Kylätason mönkijäkuski
Avatar
ViiMax
Tracks
Viestit: 4448
Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
Mönkijä:: Sp 500
Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala

Re: Janne 450R

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

Vielä tulee sillon tällöin käytyä täälläkin, mönkijä vaihtunut taasen, oisko tuo nyt 12. vai 13. laite itsellä koko omistushistorian aikana. Työhommia enimmäkseen, puita, tien lanausta ja kaikkea mitä eteen tulee. Merkkiuskollisuus koki hieman kolhuja, pitkään tuli oltua hondan pestissä, nyt pollella kurvaillaan. Edelleen landella asutaan, kaikessa rauhassa. On täällä hiljaista kyllä, mutta kiva rustailla pitkään aikaan edes jotakin :D
Vastaa Viestiin