Se toinen nainen

Kerro täällä kuka olet, mistä olet ja mitä teet.
Zarzar
3WD

Se toinen nainen

Viesti Kirjoittaja Zarzar »

Äänestyksessä näytti olevan kaksi naista ja minä olen se toinen. Suurinpiirtein sama teksti löytyy sen äänestys-topicin alta. Ikää mulla on 28v ja Lohjalla asun. Olen naimisissa ja kahden lapsen äiti. Viime kesänä (2004) hankin ekan mönkijäni (joo, ihan oikeesti mun, ei miehen, on ajanut n.5 kertaa), vuosien haaveilun jälkeen. Eka kerran ajoin mönkijällä 90 -luvun alkupuolella (teininä) ja siitä lähtien olen omaa halunnut ja nyt sain. Eli merkki on All Road 300 (Linhai) takatuuppari, ei rekisterissä oleva versio. Isompaa vaan jo tekisi mieli...
Kuviakin ajattelin laittaa, kun ehdin.
Panu
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

Tervetuloa mukaan ja on hienoa, että foorumilla on myös kauneimman sukupuolen edustajia ;)
Harrastus vie joka asiassa mukanaan..
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

Joo tervetuloo mukaan vaan. Ei muuten taida olla paljon mönkkärinaisia noin niinkun yleensäkään?
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Jep jep.

Hieno homma että löytyi nainenkin täältä "miesten" foorumista.
Ei mennyt mun äänestys ja kysely hukkaan :)

Eikös se isäntä ole sitten innostunut ollenkaan siitä mönkijästä? Kuulostaa omituiselta :shock:
Zarzar
3WD

Viesti Kirjoittaja Zarzar »

kukkumyy kirjoitti:Jep jep.

Eikös se isäntä ole sitten innostunut ollenkaan siitä mönkijästä? Kuulostaa omituiselta :shock:
No kyllä se sillä on ajanut muutaman kerran, mutta hän vaan ei ole niin "moottorihenkinen" kuin minä,vaikka ihan normaali "äijä" onkin.
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

Zarzar kirjoitti:
kukkumyy kirjoitti:Jep jep.

No kyllä se sillä on ajanut muutaman kerran, mutta hän vaan ei ole niin "moottorihenkinen" kuin minä,vaikka ihan normaali "äijä" onkin.
ei muuta kuin äijälle potta päähän ja maastoon ajelemaan ja mönkimään :D
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

Aika harvoin lähtee aloite naisesta että nyt aloitetaan mönkiminen (tai jokin muu moottoriurheilu) On se hyvä että naisiakin mahtuu mukaan. On se ylneesä niin että mies on se joka alkaa näitä harrastamaan, ja nainen tulee sitten perässä...
Vastaa Viestiin