veli-pekka

Kerro täällä kuka olet, mistä olet ja mitä teet.
digiaslak

veli-pekka

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

Juu, muistaakseni en ole täällä vielä tarkemmin esittäytynytkään, tässäpäs faktaa jänkä-joonas veli-pekasta.

Noh, mie olen päivätyössä atk-päällikkönä Levillä, illoin ja viikonloppusin haen vaihtelua työhöni maatilalla kömpien. Omat maatilani löytyvät (muokkasin pois ettei varkhat tule kylhän)...

Maatilani ei oikeastaan tuota mitään, ja porojakin pidän enempi harrastuksena ja naapureiden kiusana.

Lapsiakin on kerääntynyt perheeseemme yhteensä 4kpl ja vaimo pitää huolen etten hulluttele liikoja.

Isompi talokin tuli rakennettua tässä joulukuussa tänne syrjäkylään, joten näyttää siltä etten lähde tältä seudulta koskaan. Tai ainakaan sovinnolla.

Mönkijät vaihtuu kuin lapin miehellä sukat, mutta nyt tuntuu tämä pikku-honda olevan sellainen ihastuksen kohde etten siitä taida ihan heti luopua. Ylhensä olen kömpinyt noin puolivuotta per kampe, mutta nyt häätyy jo tahti rauhoittua. Tässähän vanheneekin kun 30v tulee mittariin heinäkuussa, tahti ei ole enää kuin pupujussilla...

t.V-P
Viimeksi muokannut digiaslak, 06 Touko 2006 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Tuttu mies jo monelle tekstien perusteella. Toki hyvähän se on esittäytyä silti.

Tervetuloa siis foorumille kuiteskin.
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

V-P, toi sun kuvaserveris ei oikein pelitä mozillalla. Tulee vaan object no foundia useimmissa kuvissa. Explorerilla kyllä toimii kaikki kuvat... :roll:
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

Perskutirallaa, hyvä kun kerroit, häätyy ruveta tutkimhan...

Muutenkin tuo kone pitäisi vaihtaa vähän tehokkaamphan, ei tuo 350MHz ole enää kuin verkonpaino...

t.Veli-Pekka
niksa92
2WD

Viesti Kirjoittaja niksa92 »

Ja minua kiinostaisi katsoa noi videot, mutta eivät taida vaan latautua. :(
Vastaa Viestiin