Ari tässä moi

Kerro täällä kuka olet, mistä olet ja mitä teet.
Hilipatihippan
Noppeli
Mönkijä:: Honda Rincon

Ari tässä moi

Viesti Kirjoittaja Hilipatihippan »

Ei oo vielä mulla mönkkäriä mutta kohta on.
Kuumetta pitäny jo jonnin aikaa mut muutama juttu on vielä kesken niin pihalle tulee....niin minkähän sitä ostaisi?
Lunta pitää aurata, hirvet pitää vetää metsästä ja muutenkin pitää möyriä ja ajaa mutta ostan "vain" maastokäyttöön tarkoitetun kamppeen.... Ja niin olen Nivalasta ja vietän tänään 39 v synttäreitä että onneksi olkoon =D>
Tepy
6WD
Mönkijä:: Polleheppa

Re: Ari tässä moi

Viesti Kirjoittaja Tepy »

Onnea näin jälkikäteen syntymäpävällesi ja etenkin "kuumeellesi" kömpijää kohtaa. Sen voin sanoa, ettei se kuume helpolla hellitä ja sitte ku on kömpijä tallissa niin on koko ajan niin maan perusteellinne kuume päästä sillä ajaa. Niin ja minkälainen? Riippuu paljonko olet valmis lieventämään ks. kuumetta. Noissa viimeisissä mönkijä-lehdissä on ollut vertailuja erimalleista, 4x4 400-500 kuutioinen on yleensä varsin riittävä ja sopiva moneen hommaan. Tietenkään isommasta koneesta/tehoista ei ole haittaa, jos hirviä vetelet. Nälkä kasvaa kuitenkin syödessä 8)
Jos kirjoittamani juttu meni päin metsiä, niin ei tuo mittään, sillä niin menee mönkimisenikin.

Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia.
Hilipatihippan
Noppeli

Taitaa tulla meitin talliin 800 Can-Am. Pääsin eilen koklaan käytettyä mutta ostan uuden.
Hilipatihippan
Noppeli

Meille tuli Honda 680 Rincon ja olen enemmän kuin tyytyväinen.
peccis
6WD
Mönkijä:: Honda

Viesti Kirjoittaja peccis »

Hilipatihippan kirjoitti:Meille tuli Honda 680 Rincon ja olen enemmän kuin tyytyväinen.
Saitko paremman tarjouksen Hondasta vai oliko Canassa jotain mikä ei miellyttänyt?
Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Hilipatihippan
Noppeli

peccis kirjoitti:
Hilipatihippan kirjoitti:Meille tuli Honda 680 Rincon ja olen enemmän kuin tyytyväinen.
Saitko paremman tarjouksen Hondasta vai oliko Canassa jotain mikä ei miellyttänyt?
No mulla oli niin eksoottinen vaihtokampe ettei se varmaan kaikille käynyt. Laitoin kuvia myös Cana liikkeeseen mutta sieltä ei koskaan kuulunut vastausta ja kun Hondan kauppias sanoi välirahan kahden sekunnin miettimisen jälkeen niin tein kaupat.
Nyt olen tosi tyytyväinen ja ehkä vaihdan joskus Rinkkonin Canaan, ehkä en :lol:
800 Canaa koklasin parikin kertaa ja Hondan ostin kokeilematta, arvelin että tuskin Honda nyt ihan peestä voi olla ettei sitä voisi ostaa "säkissä" :roll:
Vastaa Viestiin