Terve ATV-väki.
Löysin sattumalta suomalaisen ATV-foorumin ja välitömästi rekisteröitymään;). Olen "harrastellut mönkijöitä ja kelkkoja noin 7v ja odottelen tällä hetkellä tilaamaani kawan 750 brutea. Edellinen Yamaha kodiakki myytiin pohjaanmaan polkuja kuluttamaan. Asustelen itse Nurmijärvellä.
Nyt vaan malttamatonta odottelua, jotta pääsee päristelemään.
tulossa-> 05' brute + warn 2.5ci + 27" Kenda K299:t
-barney
Uutta verta.
Kiitos, kiitos. Brute tulee ee-speedin eskon kautta. En itsekkään ole koskaan kokeillut laitetta, mutta kohta (toivottavasti) päästään kokeilemaan. Odotukset ovat kovat ja annan varmasti kritiikkiä kunhan aika koittaa.
jos olen tosiaan ainoa bruten (tuleva) omistaja niin voin huoletta ruveta käyttämään sigua : The only brute force
jos olen tosiaan ainoa bruten (tuleva) omistaja niin voin huoletta ruveta käyttämään sigua : The only brute force

Tarkista että pultit ja mutterit on kunnolla kiinni. Meidän pojan usatecista irtos raidetanko vauhdissa, eturenkaat oli löysällä, toinen jalkatappi heilu...Käytiin tänään hakemassa pojalle (6v) tampereelta 150cc usatec
Ajettavuus parani huomattavasti kun säädettiin aurauskulma hieman harituksen puolelle.
Kaikki mutterit ja pultit käytiin läpi ennen ajoja (kuten ohjeessa luki) ja juuri vaihdoin öljyt noin 2 tuntia ajoa takana (sekin luki ohjeessa). Öljy oli väriltää aika harmaata ja kiilteli kivasti
... oli varmaan aika hyvä metallipitoisuus?
Ei ole vielä uskaltanut avata torvea selälleen, ettei vaan käy köpelösti ja leikkaa kiinni, kun en ihan täysin luota kiinalaisten toleransseihin.
Kaasu on rajoitettu noin 1/3 osaan ja kuljettaa silti poikaa kivasti ja tulee sisäänajokin hoidettua mallikkaasti.
Itsekkin on pitänyt välillä heittää lenkkiä kun "kädet tärisee" brutea odotellessa!

Ei ole vielä uskaltanut avata torvea selälleen, ettei vaan käy köpelösti ja leikkaa kiinni, kun en ihan täysin luota kiinalaisten toleransseihin.
Kaasu on rajoitettu noin 1/3 osaan ja kuljettaa silti poikaa kivasti ja tulee sisäänajokin hoidettua mallikkaasti.
Itsekkin on pitänyt välillä heittää lenkkiä kun "kädet tärisee" brutea odotellessa!