Uusi bombamies Mikkelin kupeesta

Kerro täällä kuka olet, mistä olet ja mitä teet.
zarppi
3WD

Uusi bombamies Mikkelin kupeesta

Viesti Kirjoittaja zarppi »

oon tällänen vähän reilu kolmekymppinen lapsi ja sain viime kesänä
hommattua itelleni ja pojille pari uutta lelua: Bombardier 400 h.o ja
cpi jv 50, molemmat tieliikennemalleja
kauas on pitkä matka, ilman kömpijää.
www.e-s.monkija.net
mima
3WD
Mönkijä:: Polaris 1000XP

Viesti Kirjoittaja mima »

Termos vaan!!! Milläs kulmalla mikkeliä asut? Itse asustelen savisillassa. Tosin mulla ei ole tieliikenne peli, joten kärrillä on vietävä mönkkäri metsään.
Tai ainakin maalle.
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

No nyt alkaa olla kiitettävästi täällä jo Mikkelin miehiäkin.
Itse siis Mikkelistä myös.

Ja heti se vakio kysymys: Onko teillä hyviä ajopaikkoja tiedossa täällä jossain?
zarppi
3WD

Tarkennetaan siis, asun noin 25km Mikkelistä Anttolan ja Juvan välimaatossa
keskellä metsää :D Mulla ei ole ainakaan tiedossa mitään hyviä reittejä, jos
teillä on voisi joskus käydä porukalla heittää pätkää :!:
kukkumyy
Tracks

No jos ei muuta niin viimeistään Helmikuussa lähde sinäkin sitten Kangasniemen Winter Trophyyn?
jtuukka
2WD

Viesti Kirjoittaja jtuukka »

kukkumyy kirjoitti:No nyt alkaa olla kiitettävästi täällä jo Mikkelin miehiäkin.
Itse siis Mikkelistä myös.

Ja heti se vakio kysymys: Onko teillä hyviä ajopaikkoja tiedossa täällä jossain?
Miten olis Tornimäen alue? Ainakin kesäaikaan siis...

Tai Ihastjärventien varrella olevat hiekkamontut ympäristöineen? En tiedä kenen maita mutta jos nätisti ajelis...
Polaris Sportsman 500 X2 EFI E
mima
3WD

Olen käyny tornimäellä ajaa joskus. Kysyin lupaa ski tornimänen omistajalta. Alueethan on kaupungin maita, joten en nyt sit tiedä keltä lupaa pitäs kysyä.
Luulempa ,että tuo lupa riittää.
Käytiin ajelee serkun kaa tänään reilu 30km lenkki. Parkkilan ja heinä lahden maastoissa ja teillä. Kateltiin samalla hirven jälkiä. Hyviä paikkoja ajella, ainut vaan että teillä joutuu ajamaan välillä.
Pohdittiin ,että jos kyseltäs vähän lupia isänniltä niin voitas pyytää porukkaa ajelee meidän kaa. Vaikka semmosia makkaran paisto retkiä. Kunhan nyt saadaan jotain aikaan. :wink:
kukkumyy
Tracks

Tornimäestä en tiedä riittääkö tuo lupa ainoastaan. Pitäis varmaan olla kuitenkin kaupungilta lupa.
Ihastjärventien varressa oleva hiekkamonttu jossa crossiakin ajellaan vois olla mielenkiintoinen ajella. Tietäs vaan keneltä tarttee luvan?

Jos sieltä Parkkilasta ja sieltä suunnilta saatte makkaran paisto retken järjestettyä niin hitto, mukaan tullaan.
zarppi
3WD

Ehdottomasti mukana kanssa :P
Janne 450R
Tracks

Viesti Kirjoittaja Janne 450R »

kukkumyy kirjoitti:Tornimäestä en tiedä riittääkö tuo lupa ainoastaan. Pitäis varmaan olla kuitenkin kaupungilta lupa.
Ihastjärventien varressa oleva hiekkamonttu jossa crossiakin ajellaan vois olla mielenkiintoinen ajella. Tietäs vaan keneltä tarttee luvan?

Jos sieltä Parkkilasta ja sieltä suunnilta saatte makkaran paisto retken järjestettyä niin hitto, mukaan tullaan.
Jos kukku crossirataa tarkoitat niin sinne on yleensä päivämaksu max. 10€/päivä. Mutta radan ulkopuolella ei saa ajaa ellei oo enduro spooria ympäristössä. Soittakaa mikkelin-moottorikerhoon ja tiedustelkaa asiaa.
mima
3WD

Crossirata on ollu ainakin muina talvina kelkkailijoiden käytössä. Joten en tiedä kuin asiaan suhtaudutaan. Kun kelkkareiteilläkään ei sais kuulemman mukaan ajaa. Olen kyllä kyselly asiaa kelkkakerhon puheenjohtajalta. Mönkkäri kuskien pitää kysyä maanomistajilta oma lupa jos haluaa ajaa reiteillä ja maksaa kelkkakerhon jäsenmaksu. Sehän nyt ei ole kuin noin 15egee. Mutta tuntuu olevan suhtautuminen aika nihkeää, "mönkijä jättää uria, ohittaminen on vaikeaa kun mönkijää ei voi ajaa syvään lumeen ja se on hidas reitillä". Mikkelin crossi radan ympäristössä ei ole enduro pätkää,eikä siellä saa ajella crossi pyörällä. Tuskin siis mönkkärilläkään. Olen itse käynyt kyseisellä radalla ajamassa crossia ja ollut kisoissa lippu miehenä.
Vastaa Viestiin