Hensim150cc itäsuomesta

Kerro täällä kuka olet, mistä olet ja mitä teet.
Hensim150cc

Hensim150cc itäsuomesta

Viesti Kirjoittaja Hensim150cc »

Jeps, tulipa hommattua ensimmäinen mönkkäri. Käyttö tulee olemaan kevyttä hupi pöristelyä ja menosta nauttinee itseni lisäksi vaimo ja 9v pojan nassikka. Kulkupelihän on tuo sama mikä nimimerkkinikin, eli maastopukuun sonnistautunut kiina ihme Hensim 150cc joka saapui taloon eilen.
Ongelmat alkoivat heti kuten kuuluu kiina peleihin kuin nenä päähän, kipinää ei tullut ja luonnollisesti ekan päivän saldoksi jäi kummastelu ja hirveä vianetsintä. Tänään sitten soitto myyjälle, (savenmaa.fi) antoi vinkin... paina hätäkatkaisin pohjaan.. :lol: mahtava englanninkielinen manuska ei kertonut mitään moisen kapineen toiminnasta,.. heh oppia ikä kaikki.
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

Missä päin itäsuomee pörräät? Itse ajelen nilsiän alueella.
Hensim150cc

Joensuun seutuvilla..
mika,
4WD

Viesti Kirjoittaja mika, »

minulla on samanlainen, mutta myytiin eri nimellä ja mulle vielä mainostettiin että siin on pakki :evil:
jos pyörä ei vedä se tekee jotain muuta
Hensim150cc

On tässä tullut pikkasen päristeltyä ja vainoharhaisena tullut sitten öljyjä kurkisteltua, vielä ei ole "kiinailmiötä" eli metallia öljyn seassa näkynyt :D
mika,
4WD

Viesti Kirjoittaja mika, »

ens kuun alussa vaihdan omaani öljyt toisen kerran. ekan kerran öljyt vaihdettiin merkkihuollos. mulla oli semmonen vika että takavalo tyhjens akun ja takavalon muovi oli sulanut.
jos pyörä ei vedä se tekee jotain muuta
Vastaa Viestiin