Mönkkäristi Seinäjoelta

Kerro täällä kuka olet, mistä olet ja mitä teet.
tema84
Noppeli

Mönkkäristi Seinäjoelta

Viesti Kirjoittaja tema84 »

Terve kaikille!

Olen 26- vuotias mies Seinäjoelta ja ostanut mönkijän huhtikuussa. Ajelu on ollut vähäisen puoleista ku ei tiedä missä päin oikein vois ajaa. Mönkijän merkki Odes joku vm 2009 ajettu 1200km. Olisi hienoo jos pääsis ajeleen toisten kanssa että ei kone tarttisi aivan tyhjän panttina seisottaa parkissa.
elmeriracing
Noppeli
Mönkijä:: shineray 250 stixe

Re: Mönkkäristi Seinäjoelta

Viesti Kirjoittaja elmeriracing »

tema84 kirjoitti:Terve kaikille!

Olen 26- vuotias mies Seinäjoelta ja ostanut mönkijän huhtikuussa. Ajelu on ollut vähäisen puoleista ku ei tiedä missä päin oikein vois ajaa. Mönkijän merkki Odes joku vm 2009 ajettu 1200km. Olisi hienoo jos pääsis ajeleen toisten kanssa että ei kone tarttisi aivan tyhjän panttina seisottaa parkissa.
terve en tiiä minäkään missä ajella itte hinkannu tota roveksen ja pajuluoman väliä ..
tolla mun vehkeellä ei kovin mettään mennä ..t.Mika
Watch dog
Noppeli
Mönkijä:: Honda Trx700xx

Viesti Kirjoittaja Watch dog »

Morjesta..
Pari viikkoo sitte tuli ostettua Honda Trx700xx. Ikinä en o mönkkärillä ennemmin ajanu,ni vielä o pikkasen tuhertamista tuo meno. :) Asun ite Kasperis perällä ja mä o käyny enimmäkseen möykkäämässä junaradan hiekkateitä pitkin ja uuden kaatopaikan vieres olevalla vanhalla crossimontulla.
Hauskaa o ollu,vaikka alue sinäänsä aika pieni. :biggrin: Säkki pimeäski muutaman kerran ja oli aika villin olosta,vaikka ei vielä mitään vaudin hurmaa ollutkaan mukana.. :badgrin:
elmeriracing
Noppeli

Watch dog kirjoitti:Morjesta..
Pari viikkoo sitte tuli ostettua Honda Trx700xx. Ikinä en o mönkkärillä ennemmin ajanu,ni vielä o pikkasen tuhertamista tuo meno. :) Asun ite Kasperis perällä ja mä o käyny enimmäkseen möykkäämässä junaradan hiekkateitä pitkin ja uuden kaatopaikan vieres olevalla vanhalla crossimontulla.
Hauskaa o ollu,vaikka alue sinäänsä aika pieni. :biggrin: Säkki pimeäski muutaman kerran ja oli aika villin olosta,vaikka ei vielä mitään vaudin hurmaa ollutkaan mukana.. :badgrin:
morjens kaverit käy siel kans ajamas crossi pyörillä mun piti kans mennä mönkkäril mut en ole päässy viel sinne asti. on kuulemma mukavasti siellä hirvikärpäsiä..
elmeriracing
Noppeli

elmeriracing kirjoitti:
Watch dog kirjoitti:Morjesta..
morjens kaverit käy siel kans ajamas crossi pyörillä mun piti kans mennä mönkkäril mut en ole päässy viel sinne asti. on kuulemma mukavasti siellä hirvikärpäsiä..
kyllä ajo seura kelpaa mut mun keksinnöllä ei paljon mettään mennä täytyy käydä kurvailemas siellä kaatopaikan takana jos siel menis joku juntu missä pääsis ton tuupparin kans...
Watch dog
Noppeli

Sunnuntaiks luvattu hyvää keliä,ni ainakin silloin aattelin mennä taas vähä harjottelemaan möykkäämistä.. :rock:
elmeriracing
Noppeli

Watch dog kirjoitti:Sunnuntaiks luvattu hyvää keliä,ni ainakin silloin aattelin mennä taas vähä harjottelemaan möykkäämistä.. :rock:
joo vois tulla jos vaan kerkeää hirvimettältä
jinx
3WD
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 XT -11

Viesti Kirjoittaja jinx »

Täällä myös ilmoittautuu uusi mönkkäristi.

Eilen kävin vaihtamassa katumopon 300:seen 4x4 TL Rally USAan.
Kokemusta aikasemmin mönkijöistä on noin kymmenen minuuttia. Eilen tuli lisää kärrylle ajon ja pois ajon verran...

Tuolla kaatiksen takana tullut aikaisemmin ajeltua jonkun verran endurolla, joten tuttu paikka, pitää varmaan koittaa tänään illemmalla käydä testaamassa mönkijää siellä. Vaikka eipä laakson perälle sähkölinjoillekaan olisi kuin alle kilometrin matka.

Ajoseura kelpaisi myös, varsinkin kun homma on varmasti hetken aikaa opettelua, niin ei tarvitse joka asiaa oppia vinssin ja raa'an voiman kautta :lol:
Metsä on enskapuolelta tuttu paikka, mutta ei taida enduro-opit ihan sellaisenaan tähän hommaan päteä.
...mummo canasensa niitylle ajoi...

http://www.youtube.com/valojavarjo
villes
4WD
Mönkijä:: Can-Am 800 Outlander

Viesti Kirjoittaja villes »

Voisin kans lähteä kaveriksi kömpimään jos porukalla halukkuutta! Itsellä TL Cana niin voi vaikka lähteä tiereissuille...
Watch dog
Noppeli

Sunnuntaisin o tullu vakio tavaks 13aikoihin käydä rallaamas tuola katskilla..
Kartza
Tracks
Mönkijä:: Can-am 650 xt -11

Viesti Kirjoittaja Kartza »

daywalker
Noppeli

Viesti Kirjoittaja daywalker »

moron!!! olen vihdoista viime liittyny tähä foorumii =D> ja ajoseuraa kaivattaisii. missä päi seinäjokee käytte päristelemässä?
tema84 kirjoitti:Terve kaikille!

rönkkä
Noppeli
Mönkijä:: TGB target 325

Viesti Kirjoittaja rönkkä »

terve vaan kaikille. täältä "synty" taas uus mönkijäkuski seinäjoelle.
Eli oon Kytöharjun Henri ja ostin tos just (tai siis sain just) mönkijäni ja pääsin jo vähä koittaan sitä tos eilen.. =D> ja ajattelin tähän viestiketjuun laittaa vähä tekstiä ku ny just kirjauduin tähän palveluun ja seinäjoella vaikutan.
Ja nyt sit ruikutan heti vähän tosta kömpijästäni ku se prkl ei tahdo pysyä tyhjäkäynnillä käynnis ilman ryyppyä.. ja sit tos tuli huomattua muutaman vastaantulijan ja ihan itsekki puolesta että valot yrittää löytää kuuta tai aurinkoa taivaalta.. niin pitäs vissiin käydä vähä asioita säädättämäs.. :oops: ku ny sitte jaksaa täs ottaa vielä selvää että missä toi mun huoltopistes täälä seinäjoella on..
Niin siis ajelen ihan vaan tommosella takavetosella tgb 325 targetilla ihan vaan tarkennukseksi :D
Vastaa Viestiin