kymcon kaatohuolto.
-
- 6WD
- Viestit: 341
- Liittynyt: 14 Tammi 2006 21:47
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
- Paikkakunta: kangasala
kymcon kaatohuolto.
vein eilen kymcon 5000km huoltoon ja takuukorjauksiakin tehtiin,kun olin lähtemässä hakemaan sitä niin tuli soitto että tuli vähän ongelmia kun korjaaja oli lähtenyt koeajolle niin kaasu oli hirttänyt kiinni ja ukko kuperkeikat mönkijän kans ja sairaalaan.tais kyllä olla tekosyy koko kaasun hirttäminen,kyllä sitä jos on jonkunlaista kokemusta mönkistä niin kyllä sitä jarruttaa osaa tai ottaa virrat pois ja kun se vielä tapahtu todennököisesti asfaltilla,metässä jos tapahtus niin sillon voiskin käydä noin.
-
- 6WD
- Viestit: 341
- Liittynyt: 14 Tammi 2006 21:47
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
- Paikkakunta: kangasala
Cooleri kirjoitti:Sattuuhan näitä, toivottavasti ei käynyt kuskille pahemmin.![]()
Ihan mielenkiinnosta, mitä korjattiin takuuseen?Ilmeisesti kyseessä 500mxu?
ei kai sille pahemmin käyny pikku paikkauksia vissiin vain.kanpiakselin stefan uusinta kun vuoti öljyä vetokäynnistinkoteloon ja käyrän lämmönsuojapellin uusinta.oli kyseessä mxu 500.
-
- 6WD
- Viestit: 341
- Liittynyt: 14 Tammi 2006 21:47
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
- Paikkakunta: kangasala
tänään sain tietää mitä oikein oli tapahtunut.mekaanikko oli lähtenyt peruuttamaan kymcoo huoltohallista ja oven ulkopuolella kun rupesi kääntämään ilmeisesti aika kovalla vauhdilla niin kaasu hirtti kiinni ja ukko lensi päältä pois ja kymco jatko pakilla seinän vierusta pitkin tuhoten 3 uutta prätkää,ym huollossa olevia prätkiä allensa niin pahasti että kaikki uudet meni lunastuskuntoon.siittä sitten jatko matkaa ja jäi perä pystyssä seinää vasten sutimaan.oli vissiin huollossa tullut joku moka kaasuvaierin kans.kun menin hakemaa kymcoo niin ajattelin mitähän siittä on jäljellä tän rytäkän jälkeen niin yllätyin kun ei ollu kun takatarakka vääntynyt ja sen päällä oleva takaboksi vähän rikki,ym pientä pintä naarmua perässä ja ohjaus pikkusen vinossa.mutta hyvin kulkee ja pojan kans pitää lähtee perjantaina ajeleen sieravuoreen mönkkärikokoontumiseen.
Mekaanikon ilme ois ollu näkemisen arvonen ja työnjohtajankate kirjoitti: ukko lensi päältä pois ja kymco jatko pakilla seinän vierusta pitkin tuhoten 3 uutta prätkää,ym huollossa olevia prätkiä allensa niin pahasti että kaikki uudet meni lunastuskuntoon.siittä sitten jatko matkaa ja jäi perä pystyssä seinää vasten sutimaan.

Kymco MXU250-07
ukko lensi päältä pois ja kymco jatko pakilla seinän vierusta pitkin tuhoten 3 uutta prätkää,ym huollossa olevia prätkiä allensa niin pahasti että kaikki uudet meni lunastuskuntoon.siittä sitten jatko matkaa ja jäi perä pystyssä seinää vasten sutimaan.
Mekaanikon ilme ois ollu näkemisen arvonen ja työnjohtajan





Back in business
-
- 6WD
- Viestit: 341
- Liittynyt: 14 Tammi 2006 21:47
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
- Paikkakunta: kangasala
tänään sitten vein kymcon korjattavaksi kun osat jotka hajosi kyseisessä rytäkässä oli tullut huoltoon.sain sitten korjauksen ajaksi pariksi päiväksi lainaan uudehkon ninja kawan.no lähin sitten illalla ajelulle kawalla ja kun lähin rampista kiihdyttämään moottoriliikennetielle niin ihmettelin kun sutii niin pirusti ja aattelin että meniköhän rengas mutta ei se siitä johtunut vaan saman tien varotusvalot alko vilkkumaan ja kaikki öljyt saman tien ulos hirveen savun saattelemana tien sivuun.savun hälvettyä katoin alle niin öljyproppuhan puuttu kokonaan,soitto sitten huoltoon joka sattu oleen vielä auki seittemän aikaan illalla, no toivat kyllä tunnin päästä uuden pyörän tilalle ja matka jatku.oli taas käyny huollossa pikku moka kun ninjaa oli huollettu niin oli jäänyt proppu löysälle.tässäkin olis voinu käydä aika pahasti jos olisin ottanut lipat satasen vauhdista kun takarengas ui öljyssä.
-
- 6WD
- Viestit: 341
- Liittynyt: 14 Tammi 2006 21:47
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
- Paikkakunta: kangasala
hain tänään kymcon korjauksesta ja kun olin lähössä korjaamon pihasta niin se sammu siihen,no sitten sisälle ja odottamaan korjausta.hetken päästä mekaanikko toi avaimet ja sano että kunnossa on että ei tarvinnut kun vähän crc:tä,lähin sitten ajeleen työpaikalle ja tietenkin se sammu taas neljän ruuhkassa särkänniemen kohalle.siinä sitten johtoja ja liittimiä nyppimään niin lähtihän se käymään ja pääsin töihin ja vielä kotiokkin sillä vaikka aina välillä meni virrat poikki.pitää varmaan ite alkaa purkamaan ja ettiä vikaa.