Kymco -merkkinä yleensäkin
Kymco -merkkinä yleensäkin
Koeajettuani tähän mennessä kahta mönkijää, Kymco on niistä jollain tavalla mielyttävämpi -myös hinnaltaan.
Vertailukohde oli Polaris ATP 330 E, mutta jollain tavalla se ei oikein "iskenyt" meikäläiseen.
Pollen meno tuntui jotenkin tahmaiselta, kun taas Kymco tuntui pikemminkin raketilta, tosin Kymcon testimallissa oli kiinni tehoputki ja jokin suutinsarja (?). Myyjän mukaan ne lelut lisäsit tehoja noin 17 % -totta vai tarua ?
Nyt toivoisinkin saavani jotain tausta- ja nippelitietoa Kymcosta yleensäkin.
Vertailukohde oli Polaris ATP 330 E, mutta jollain tavalla se ei oikein "iskenyt" meikäläiseen.
Pollen meno tuntui jotenkin tahmaiselta, kun taas Kymco tuntui pikemminkin raketilta, tosin Kymcon testimallissa oli kiinni tehoputki ja jokin suutinsarja (?). Myyjän mukaan ne lelut lisäsit tehoja noin 17 % -totta vai tarua ?
Nyt toivoisinkin saavani jotain tausta- ja nippelitietoa Kymcosta yleensäkin.
-
- 6WD
- Viestit: 465
- Liittynyt: 27 Loka 2004 20:19
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700
- Paikkakunta: Kuhmoinen
Esitteiden mukaan Polaris ATP 330E painaa 327 kg, Kymco MXU 250 226 kg ja Kymco KXR 250 vain 196 kg. Kun kaikissa on (?) L7e-vaatimusten mukaan (mahdollisimman vähän) alle 15 kW tehoa, niin aika todennäköisesti tuntuu Polle laiskimmalta.
Nuo Kymcot on kyllä ketjuvetoisia takapotkuja ja Polle kardaanivetoinen 4x4 (ja tarvittaessa 1x4 tai 2x4), joten sellaisiakin paikkoja löytynee, joissa Polle on ainoa, joka liikkuu ..
Ja tuo tehonlisäys 17 % - Kymcon esitteet sanoo 250 kuutioisia 12,5 kW tehoisiksi, siihen 17 % lisää on 14,6 kW, eli pysyy juuri ja juuri L7e rajoissa.
Eh, kannattaisi varmaan minunkin käydä siellä Järvenpäässä kokeilemassa ATP 330E'ta ..
Nuo Kymcot on kyllä ketjuvetoisia takapotkuja ja Polle kardaanivetoinen 4x4 (ja tarvittaessa 1x4 tai 2x4), joten sellaisiakin paikkoja löytynee, joissa Polle on ainoa, joka liikkuu ..
Ja tuo tehonlisäys 17 % - Kymcon esitteet sanoo 250 kuutioisia 12,5 kW tehoisiksi, siihen 17 % lisää on 14,6 kW, eli pysyy juuri ja juuri L7e rajoissa.
Eh, kannattaisi varmaan minunkin käydä siellä Järvenpäässä kokeilemassa ATP 330E'ta ..
itse hain liikkeestä pari kumiliuskaa ja niin oli rapskit edessä ja takana.ja ku vielä vähän muotoili niin kukaan ei oo edes huomannu että jälkikäteen heitetty kiinni.ransu kirjoitti:ei se tehoputkenkaan kanssa mikään hirveä raketti ollut ,meina kxr eli katu versio ja kuraa roiski kyllä aika mahtavasti ei mikään märän kelin vehje se mikä pisti silmään tuossa kxr, ei muuta käynnistystä kun sähkö kun taas mxu myös naru aika orpoa jos on akku loppu.
gas gas kirjoitti:luultavasti tarua myyntimiehen puheita.
Thunder putki ,ja suuttimet joita saa sarjana on Espanjan maahantuojan testaamia kymcoihin(kxr,mxu).
Sama putki käy muihinkin merkkeihin, mutta suuttimet tosiaan on testattu(niitä mukana 3 kokoa).
mukaan tulee asennus ohjeet.
Eli ei tarvitse itse hakea sopivaa kokoa, että saa sen 17% tehoa...
Mutta onhan se mahdollista että tehon prosentti lisäyksen määrä(17%) on arvottu?
Kokemuksesta tiedän , että tehoaa...