Update.
Vaihteeksi tullut pikkasen vähemmän ajettua Kymcolla kun on piharemontti ollut levällään. Jotain kuitenkin. Mittarissa nyt 7700km.
Tuo sylinterin öljyvuoto vaivaa kuitenkin edelleen, tosin huomattavasti pienempänä kuin aikaisemmin. Öljyä kuluu/vuotaa ulos kuitenkin edelleen niin paljon että ylä ja alarajan väli hupenee n.500-600km ajolla.
Kuumalla kelillä tuntuisi olevan ainakin jotain osuutta asiaan...
Sama vika kohtasi myös pakoputkea kuin mitä oli MXU250 mallissakin. Pönttö alkoi pitämään kilinää ja sehän oli jo tuttua

. Eli pakoputki oli murtunut äänenvaimentimen ja putken liitoskohdasta. (Kymcossa on siis yhtenäinen putki vaimentimen kanssa.) Maahantuoja tarjosi edelliseen peliin korjaukseksi hitsausta joten sama homma tod.näk.tässä.
Otin putken irti mönkijästä ja sisällä tuntui olevan jotain irrallaan. Leikkasin mielenkiinnosta molemmat vaimentimen päät auki rälläkällä ja kappas, sieltähän löytyi katalysaattorin ? palanen irrallaan. Kattina on käytetty ilmeisesti tuollaista aaltopeltilevyä ? jota on useassa kerroksessa koko putken läpimitalta. Tästä olivat keskimmäiset levyt irronneet. Ainoastaan reunoilla oli vielä tavaraa jäljellä. Otin irronneen palasen pois ja hitsasin vaimentimen päät takaisin yhteen. Lisäksi hitsasin vaimentimen päähän 90ast. putkikulman, jotta pakokaasut suuntautuisivat alaspäin.Ideana olisi vähentää takkiin tarttuvaa pakokaasun hajua.
Renkaat on tasapainotettu ja onpas mukava kyyti nyt
Samalla otin jälleen kerran irti tuon takanavan joka oli taas päässyt löystymään. Nyt laitoin sekä mutteriin että akselin spooreihin laakerilukitetta ja pulttipyssyllä kiinni. Nyt jos aukee vielä niin sit kai sitä on vaan kiristeltävä tasaisin väliajoin.

Toisella puolella ei ole ollut ongelmaa.
Tuntuisi myös että kun talveksi tuli nostettua tuota neulaa niin nyt se käy kesällä hieman liian rikkaalla. Täytyy jossain vaiheessa testata laskea sitä takaisin.