Kymcon kaasarin prikka
Kymcon kaasarin prikka
Luin tuossa toista topikkia, missä oli mainuttu 500 olevan joku kuristin prikka kaasarissa. On Kymco KXR 250 vastaavaa kuristinta ja jos on niin missä ja miten pois?
Kymco KXR 250
kymcon kaasarin prikka
Pitihän se kurkistaa,mikä kurkkua kaihertaa.Aika älytön juttu,kurkun sisäpuolinen valujälki aivan samaa tasoa kuin velivenäläisen mossessa kuus-seitsenkymmenluvulla(perustuu omaan arvioon).Päällepäin hienoa disainia(menikö oikein,sori),sisältä valujälki rosoinen,eikös se pitäis just sieltä olla kaikkein kiiltävintä ja vähiten pyörteitä aiheuttavaa.Ja sitten
siellä kenottaa löysästi sovitettu klöntti,ei mikään prikka vaan noin 15 mm
vahva ja huonosti,lievästi ovaaliin kurkkuun sopiva pyöreäksi sorvattu,no mikä se on.Herää vain kysymys,että mitä tapahtuu,kun löysä teräsklöntti
aikansa klotajaa alumiinikurkun sisässä(aika ohuet seinämät).Meinaan vaan kun kaverilta paloi kelkasta männät,kun kurkkuun tuli halkeamat ja kone sai liian laihaa seosta.Oli kylläkin kakstahtinen,mutta onko nelitahtisessa sama vaara? Puhukaa te ketkä tiedätte paremmin.
Onneksi "prikassa"on sormenmentävä reikä,siihen kun tökkäät sormen ja
rivakasti nyppäät pois,loppu onkin sitten lukijan vastuulla,minähän en sitten ole ketään yllyttänyt mihinkään ja sehän on myös laitontakin.
ps:MXU 500 alkuperäinen huohotinsydeemihän on ihan isosta P:seestä.vaatikaa huollossa,että vaihtavat uudenlaiseen.Ei tarvii tyhjennellä.
siellä kenottaa löysästi sovitettu klöntti,ei mikään prikka vaan noin 15 mm
vahva ja huonosti,lievästi ovaaliin kurkkuun sopiva pyöreäksi sorvattu,no mikä se on.Herää vain kysymys,että mitä tapahtuu,kun löysä teräsklöntti
aikansa klotajaa alumiinikurkun sisässä(aika ohuet seinämät).Meinaan vaan kun kaverilta paloi kelkasta männät,kun kurkkuun tuli halkeamat ja kone sai liian laihaa seosta.Oli kylläkin kakstahtinen,mutta onko nelitahtisessa sama vaara? Puhukaa te ketkä tiedätte paremmin.
Onneksi "prikassa"on sormenmentävä reikä,siihen kun tökkäät sormen ja
rivakasti nyppäät pois,loppu onkin sitten lukijan vastuulla,minähän en sitten ole ketään yllyttänyt mihinkään ja sehän on myös laitontakin.
ps:MXU 500 alkuperäinen huohotinsydeemihän on ihan isosta P:seestä.vaatikaa huollossa,että vaihtavat uudenlaiseen.Ei tarvii tyhjennellä.
Tere
Lähteekö se "klöntti" joka on kurkussa pois vai mitä? Jos lähtee niin lähtee minultakin! Se on niin imukaulassa niinkö ? Kiitos tiedoista. Pitänee käyttää kaasari auki ja katsoa mitä se on syönyt. Jos jälki on kuin velivenäläisellä herää ktllä kysymys, että se on tahallista tehojen tiputus, kun kuten sanoit, jälki on pääkepäin niin siistiä=)
Kymco KXR 250
Tere
Joo en löytänyt mitään kun just auoin Kymco KXR 250 kaasarin ja kaulan. En löytänyt mitään.. Mitäs muuta voisi tehdä??? Tehoja lisää!?
Kymco KXR 250
Re: Tere
Vaiha isompi, nämon tämmösiä mehulinkoja nämä kakspuolikkaat..hant kirjoitti:Joo en löytänyt mitään kun just auoin Kymco KXR 250 kaasarin ja kaulan. En löytänyt mitään.. Mitäs muuta voisi tehdä??? Tehoja lisää!?

Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Re: kymcon kaasarin prikka
Minun käsittääkseni pakopuoli pitää olla kiiltävä,ei imupuoliviitanen kirjoitti:eikös se pitäis just sieltä olla kaikkein kiiltävintä ja vähiten pyörteitä aiheuttavaa.

-
- Noppeli
- Viestit: 9
- Liittynyt: 26 Huhti 2009 20:41
- Mönkijä:: Shineray stixe
- Paikkakunta: Lohja
Re: kymcon kaasarin prikka
Vähän kaks piippunen juttu tuo imupuolen kiiltävyys.P3t3 kirjoitti:Minun käsittääkseni pakopuoli pitää olla kiiltävä,ei imupuoliviitanen kirjoitti:eikös se pitäis just sieltä olla kaikkein kiiltävintä ja vähiten pyörteitä aiheuttavaa.
Jos se on aivan kiiltävä, niin saattaa esiintyä bensiinin pisaroitumista pinnoille, kun taas kovin rosoinen pinta haittaa virtausta.
Pienet hiontajäljet siis eivät ole pahasta, mutta täysin rosoinen pinta heikentää virtausta.
Siitä sitten kultaista keskitietä etsimään.
