Eipä tossa usa:n mallissakaan oo kun 18 hv.
Mahtaako siellä olla vastaavia rajotuksia tehoille kun eu maissa .
Sieltä löytyy myös 300 cc malli nestejäähdytyksellä.
Koska lie julkaisevat uusia malleja suomessa.
Kymco on ainoa joka myöntää 2 v takuun näissä "halpis mönkkäreissä" joka kyllä vaikuttanee ostopäätökseen
Kuinkas äkkiä mxu ottaa huippunsa ihan ilman tuunaksia,ittee ei kiinnosta noi hirveet huippunopeudet 80 riittää hyvin kun vaan siihen pääsis mahdollisimman rivakasti.
Kymco 250 mxu usa
-
- 3WD
- Viestit: 107
- Liittynyt: 09 Syys 2004 13:44
Eilen ilmesty pihaan uus 250MXU. Toi peli lähtee niinku alle3% heinikosta
Tehoa on hyvin riittävästi ja 80 kelaa lasiin yllättävän hätäsesti (painan 75kg). Pikaisen testailun perusteella tuntuis, että huiput asettuu 100 pintaan, tietenkin se viimenen 20km/h saavutetaan aika hissukseen.
Alan olla vakuuttunut, että mönkijöissä on kovasti yksilöeroja. Testailin yhtä KXR:ää ja yhtä MXU:ta ennen hankintaa, ja ne tuntui huomattavasti laiskemmilta kuin omani (KXR:ssä vielä tehari). En oo mikään expertti näissä, mutta kyllä kai kokoonpanovaiheessakin on mahdollisuus tyrätä asioita ja vaikuttaa siihen, miten peli laukkaa? Ainakin tehonrajottimen ("kakarasäätö") asento kaasukahvassa kannattaa tsekata

Alan olla vakuuttunut, että mönkijöissä on kovasti yksilöeroja. Testailin yhtä KXR:ää ja yhtä MXU:ta ennen hankintaa, ja ne tuntui huomattavasti laiskemmilta kuin omani (KXR:ssä vielä tehari). En oo mikään expertti näissä, mutta kyllä kai kokoonpanovaiheessakin on mahdollisuus tyrätä asioita ja vaikuttaa siihen, miten peli laukkaa? Ainakin tehonrajottimen ("kakarasäätö") asento kaasukahvassa kannattaa tsekata

Kymco MXU 250 - All Terrain Vegetable.
-
- 3WD
- Viestit: 107
- Liittynyt: 09 Syys 2004 13:44