C.D.I sytytys/"kuristus"

Keskustelua Kymco mönkijöistä.
JuntTi
3WD
Viestit: 65
Liittynyt: 07 Kesä 2007 23:01
Paikkakunta: Vihanti

C.D.I sytytys/"kuristus"

Viesti Kirjoittaja JuntTi »

Hakemalla foorumilta piristys vinkkejä kiinnostuin cdi sytyksen toiminnasta. Tuollahan kuristetaan tehot ilmeisesti joka mönkijästä?
Kiihtyvyyttä pikkukierroksilla jonka jälkeen elektroninen sytytys alkaa myöhästyttämään kipinää. Ei auta vaikka laittaa 30:stä kaasaria, tehoputkea ja ties mitä jos soppa tulee sylinteriin kipuna sopivasti myöhässä jolloin tehoa ei tule!?? :?

Olenko tullut oikeaan johtopäätökseen?

http://www.kini-tec.de/sk/product_info. ... b8327d7c5b

Saksa ei taivu, mitä esim tuossa myydään?
Kymco MXU250-07
Avatar
Jopeli
Tracks
Viestit: 1503
Liittynyt: 21 Syys 2007 19:12

Re: C.D.I sytytys/"kuristus"

Viesti Kirjoittaja Jopeli »

http://translate.google.com/translate?p ... ry_state0=

Hieman epäselvästi kääntää, mutta kyllä tuosta jotain selvää saa.
JuntTi
3WD
Viestit: 65
Liittynyt: 07 Kesä 2007 23:01
Paikkakunta: Vihanti

Re: C.D.I sytytys/"kuristus"

Viesti Kirjoittaja JuntTi »

Kuva
Kymco MXU250-07
Tötterö
6WD
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Syys 2005 09:44

Re: C.D.I sytytys/"kuristus"

Viesti Kirjoittaja Tötterö »

Miten "tuota" sitten viritellään/säädetään?
gini
4WD
Viestit: 131
Liittynyt: 08 Tammi 2009 12:30
Mönkijä:: SMC 270 -08
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Re: C.D.I sytytys/"kuristus"

Viesti Kirjoittaja gini »

SMC:ssä hitsasin vauhtipyörän liipaisinlätkään jatkoa jolla max ennakko kasvoi 25 asteesta 34 asteeseen ->
http://picasaweb.google.fi/fotokansio/M ... 0083653474
Vastaa Viestiin