Maxxer 450i

Keskustelua Kymco mönkijöistä.
All-Terrain Vehicle
Tracks

Re: Maxxer 450i

Viesti Kirjoittaja All-Terrain Vehicle »

Onpa hienon näköisiä laitteita =D> Tuommoista pitäs joskus päästä koittamaan, jotenkin aina oon Kymcosta pitänyt, vaikka jotkut eivät aikoinaan meinanneet oikein sen laatuun uskoa. Mutta nyt kyllä viimeistään täytyy myöntää, että hyvältä näyttää :)
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
stequ78
Tracks
Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)

Viesti Kirjoittaja stequ78 »

Pitää sanoo vieläkin et nätti on peli ja pidän itse enemmän ulkonäöllisesti kymco.sta,tgb.stä ja muista taiwan kiina laitteista kun esim. can-am,polaris yms. isot merkit
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
kauko
Noppeli
Mönkijä:: Kymco Maxxer 450i

Viesti Kirjoittaja kauko »

Juu onhan toi ihan makeen näkönen. Varsinkin ku heivasin ensitöikseni ne karseet tribaali-tarrat roskikseen. :mrgreen:
Vaan on kyllä halvatun hauska laite ei voi muuta sanoo! Saas nähä mitä ensimmäinen mönkkäri-kesä tuo tullessaan innolla sitä ainakin ootan. Talvi on sladitteluineen ollu kyllä varsin vauhikas. Kesällä varmaan tulee enempi sit möngittyä.
Pitikin jo aiemmin kommentoija, et vähän kyllä lohdutti nuo stegun sanat tgb:n kulutuksesta. :)

E: Voihan hitsinpimpula sentään. Vähä aikaa piti kelata, että mitä hitsinpimpulaa sitä tulikaan kirjotettua. :lol:
kauko
Noppeli

Talvi tuli ja talvi meni. Samoin nastat. On kyllä hieno harrastus tää mönkkäröinti. Vaikka ei taho oikeen kunto riittää viemään tota patikossa, eipä sitä siihen ole kyllä kait tehtykään, mut tällä hetkellä jää kyllä ennemmin kuskista kiinni. Minkä huomaa jo kiristävästä ajotakistakin. :lol:

Ajot ollu nyt sellasia etten ole kulutusta pystyny vielä sen kummemmin talviseen kulutukseen vertailemaan. Nopeutta olen nyt saanu kelattua navigaattorin mukaan parhaimmillaan 82km/h. Varmaan vahingossa jossain alamäessä. Tasasellakin kuitenkin saa navin mittarin näyttämään 81, ku talvella se jäi 79.

Kuva
stequ78
Tracks

Paljon on tullut kilsoja sulle maxxer.iin???
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
kauko
Noppeli

Tän aamun lukema on 1319 kilsaa. :)
stequ78
Tracks

Samoissa mennään likimain,mulla nyt muistaakseni n.1375km ajamaan ehtii oikeestaan vaan vko loppuisin,haittaa tuo yrittäminen uutta harrastusta :mrgreen:
Barossa
Tracks

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Heh, mulla ollu MXU vuoden vaihteesta ja mittarissa reilut 300km. :roll:
Maxxeria olis haluttanu, mutta kun sain tästä MXU.sta saman arvoisen tarjouksen niin oli "pakko" ottaa tämä...
Nopeutta olen nyt saanu kelattua navigaattorin mukaan parhaimmillaan 82km/h
Maahantuoja epäili että Maxxeri olis kevyempänä "hätäisempi" kun MXU. Kulkupuoli näyttää kuitenkin melko vaatimattomalta?
MXU.ssa menee rajoittajalle kun gepsi näyttää yli 90km/h lukemia ja menohaluja olis selvästi vielä sadan pintaan, ainakin.
Isossa ylämäessä meno hyytyi reiluun 80km/h, olisko näillä kilometreillä uutuuden kankeutta...
GT-555
4WD
Mönkijä:: 800cc Renegade

Viesti Kirjoittaja GT-555 »

Vähän isompaa konetta ni vois olla hauska laite.
Panssarivaunut on out!
Barossa
Tracks

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Maxxeriin joku 700cc kone niin vois alkaa kiinnostaan niitäkin jotka potee ...sinällään tervettä kiinakammoa. :D
Maxxer
2WD

Viesti Kirjoittaja Maxxer »

Toi nopeus ero tulee aika pitkälti eri kokoisista renkaista, maxxerissa 23" ja Mxu 25". Meillä on kaverin kanssa molemmilla maxxerit ja testattiin nopeuksia eri kummeilla, kaveri ajoi noilla vakio 23" ja mulla oli 26".Noilla vakoi kummeilla kun mittari näytti tasan 80kmh niin mulla 26" kumeilla 67kmh.gepsillä katottuna toi mittari näyttää nopeuden oikein noilla 26" kumeilla, kun taas noilla vakioilla reilu 10kmh liian vähän.nyt mulla alla on 25" maxxixen katurenkaat ja mittari virhettä on 2kmh alakanttiin,kulutus putosi 12l/100km kun taas noilla muta kummeilla oli noin 17l/100km.Noilla 25" kummeilla toi jakso mennä todella hyvin, vaikkakin isommissa ylämäissä alko pikkasen vauhti hiipua.Vaihdoin tohon akrapovicin putken, niin alko löytyä vääntöä ihan eri tavalla, näin pers tuntumalta tuli useenpi koni lisää reserviin,sen verran toi kiihtyvyys ja vääntö parani huippuihinhan toi ei vaikuttanut mitenkään kun on rajotettu tuohon 8 tonniin.Painoakin lähti pois ihan mukavasti kun toi alkuperänen katti painaa melkosesti verrattuna tohon akraan.Nyt on 1700km mittarissa ja olen ollut todella tyytyväinen, ainoo mikä pikkasen joskus takkuaa on toi pakki, joka ei aina meinaa mennä päälle, mutta muuten kaikki OK...
kauko
Noppeli

Joo, en tiiä miten on muissa mönkkäreissä ku ei niistä kokemusta ole, mut tässä kyllä pakoputki kuumiaa iha helevetisti. Talvellahan se on ihan hyväki asia, ku on penkinlämmitin luonnostaan, mut näin lämpösemmillä keleillä hitaassa ajossa meinaa lämmittää jo vähän liikaa.
Oliskohan mitään järkee käärästä putken ympärille eristenauhaa?
Talvellahan mulla suli haalarin lahe putken lämpösuojaan. Vaimo ompeli lahkeeseen vähä teflonkangasta ni eipä sulanu enää. :D

Vaikkakaan ei tosiaan ole kokemusta muista mönkkäreistä niin täytyy kyllä ihmetellä miten hyvä tällä on vetää röykyissä yms. Tänäänki ajoin yhtä tienpätkää joka oli routinu ja vesi syöny ihan vituralleen niin eipä tuntunu missään, ku laitto hanaa vaan.
Vaikka toi ei 80 enempää huippuja otakaan niin mun ajoille sillä ei ole niin merkitystä. Ei ole vielä hauskanpidossa vauhti kesken loppunu, vaikka kyllähän sitä jo turvallisuudenkin nimissä sais vähä enempi olla varsinkin jos enempi ajelee liikenteen seassa.
kauko
Noppeli

Maxxer kirjoitti:Vaihdoin tohon akrapovicin putken, niin alko löytyä vääntöä ihan eri tavalla, näin pers tuntumalta tuli useenpi koni lisää reserviin,sen verran toi kiihtyvyys ja vääntö parani huippuihinhan toi ei vaikuttanut mitenkään kun on rajotettu tuohon 8 tonniin.Painoakin lähti pois ihan mukavasti kun toi alkuperänen katti painaa melkosesti verrattuna tohon akraan.
Mistä löyty putki ja millanen? Kokoputki vai pelkkä pönttö? Vähän kiinnostais tohon omaan vaihtaa tuo pönttö toisenlaiseen. Ei todellakaan tarvis olla mikään Akra tms. kuha vaan olis läpivirtaava. Pystyisköhä jostain auton vaimentimesta väsäämään sopivan? Pitänee ruveta selailemaan palstaa josko löytyis tarinaa vastaavista säädöistä... :)
Jykke`S
Noppeli

Maxxer 450i

Viesti Kirjoittaja Jykke`S »

Mistä noista Maxxereista löytyy kuristukset? Paljonko porukalla on noissa vakuutukset?
Maxxer
2WD

Viesti Kirjoittaja Maxxer »

Maxxer tiimin kohelluksia voi nyt seurata Facebookissa.Lisäillään tonne kuvia ja ehkä joskus jotain juttujakin eri reissuilta.Kaikki tervetulleita liittymään ja lisäilemään omia tonkimis kuviaan (laitteen merkki ja malli vapaa)
https://www.facebook.com/pages/Maxxer-T ... 74?sk=wall
Vastaa Viestiin