mxu 500 outo ääni
-
- 6WD
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
mxu 500 outo ääni
kirskutus kuuluu etuperästä tai jostain muualta etupäästä kun on veto päällä,pahimmillaan noin 30-40km nopeuksissa.korjaukseenkaan ei varmaan kannata viedä ennen kun laukee kokonaan kun ei ne sitä vikaa kuiteskaan löydä.onkohan muilla ollu samoja ongelmia?
Tarkastappa vasemman puolen mustan katteen alta pakoputken lämpösuoja pelti. Pitää melkomoista pärinää jos hajoaa kiinnikkeistään. Luulin ite että nyt levis etuperä tahi jotain kun tuo pelti sano ittensä irti. Toki voi olla muutakin rikki, mutta tuo on mennyt mulla kaks kerta rikki.
Sami
Sami
MXU 500 Mönkkäreiden mese 

-
- 6WD
no perskeles se oli sittenkin se piti kyllä aika ihmeellistä ääntä kun oli tippunu kokonaan alas.oletko muuten pitäny kyseistä peltiä ollenkaan?minä jätin kokonaan pois eikä ainakaan tieajossa sivukate ole sulanu.samima kirjoitti:Tarkastappa vasemman puolen mustan katteen alta pakoputken lämpösuoja pelti. Pitää melkomoista pärinää jos hajoaa kiinnikkeistään. Luulin ite että nyt levis etuperä tahi jotain kun tuo pelti sano ittensä irti. Toki voi olla muutakin rikki, mutta tuo on mennyt mulla kaks kerta rikki.
Sami
-
- 6WD
onkohan sitä peltiä parannettu vai kannattaako tehä ite parempi joka kestää?samima kirjoitti:Olen kaksi niitä takuuna saanut ja kiinni olen olen pitänyt. Sen hetken kun olin ilman oli kylkikin auki. Mutta kyllä se putki käy tosi kuumana jotta varmaan ihan fiksua pitää pelti paikallaan tai kylki auki.
Sami
Aivan samanmoinen tuntuu olevan. Joten ennustattevuus tuolle on että hajoaa varmasti. Mutta ilmoita ihmeesä huoltoon moinen vika. Meillä Suomalaisilla on ihme tapa korjata aina valmistajien virheet ja tehdas ei moisista tiedä mitään. Toki korjaus tuohon on helppo mutta kuitenkin.
Eli kun on revennyt se pokkaus, korvataan pokkaus riittävällä prikalla(molemmin puolin) ja kunnollisella jousi prikalla ja pultilla( jos alkuperäistä ei löydy) Ei leviä tuon jälkeen.
Sami
Eli kun on revennyt se pokkaus, korvataan pokkaus riittävällä prikalla(molemmin puolin) ja kunnollisella jousi prikalla ja pultilla( jos alkuperäistä ei löydy) Ei leviä tuon jälkeen.
Sami
MXU 500 Mönkkäreiden mese