Kymcon miinukset?

Keskustelua Kymco mönkijöistä.
MXU 50-^Alkku^-
4WD
Mönkijä:: Kymco MXU 50 (Reverse) '09

Re:

Viesti Kirjoittaja MXU 50-^Alkku^- »

ntjt kirjoitti:Nyt kun nopeudet on tullut esille niin mitä kulkee vakio kymco mxu 50 tieliikenne :?:

mä en viitsi korttia lähtee siirtään testiajolla mutta kertokaa nyt ihmeessä,
oon omassa pihassa saanu sen 35km/h kiihtyyn noin 60metrin mittasella pihatiellä.
kyllä se mulla kulkee sen 50 ehkä vähä päälle, riippuen säästä :D (mulla piikkiä isompi eturatas, vakiona menee 47-49)
Ville911
3WD
Mönkijä:: Grizzly 350 TL

Re: Kymcon miinukset?

Viesti Kirjoittaja Ville911 »

Tuo muksun mukaanottomahdollisuus painaa kupissa kyllä aika paljon. Kymcot näyttävät olevan kaikki kahdelle rekisteröityjä. Luotettavuus arveluttaa. Cooleri oli kirjoittanut hyvän ketjun omasta 250 MXU:staan. Mulla ajoa tulisi tuskin 1000 km / vuosi.

http://www.masco.fi/kymco/mxu300.html

Näkyisi olevan Lappeenrannassa Koskimiehellä myynti / huolto noihin.
jamaha ei pamaha
jötkis
4WD
Mönkijä:: Raktori-Polle

Viesti Kirjoittaja jötkis »

Kahdelle ovat juu rekisteröity, mutta ainakaan KXR:n penkille ei kahta mahdu millään. Itellä nyt reilut 3000 kilsaa takana eikä vielä ole ollut minkäänlaista vikaa. :)
Barossa
Tracks

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Ville911 kirjoitti: Luotettavuus arveluttaa. Cooleri oli kirjoittanut hyvän ketjun omasta 250 MXU:staan. Mulla ajoa tulisi tuskin 1000 km / vuosi.
Joka merkillä on yksilönsä, hyvässä ja pahassa.
Tuossakin yksi saksasta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Eikä ole pitkää aikaa kun tuolla oli tarjolla hyväkuntoinen MXU500, ajettu vajaat 50000.... =D>

Ite ajellu keväällä hankitulla viissatasella 2500km ilman murheita. ..tosin viimeiset pari kuukautta seissyt tallissa.
Olis kanssa myynnissä, menee vaan hinta yli kuuden tonnin. :wink:
Cooleri
Tracks

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

Tuo muksun mukaanottomahdollisuus painaa kupissa kyllä aika paljon. Kymcot näyttävät olevan kaikki kahdelle rekisteröityjä. Luotettavuus arveluttaa. Cooleri oli kirjoittanut hyvän ketjun omasta 250 MXU:staan. Mulla ajoa tulisi tuskin 1000 km / vuosi.
Mun mielestä Kymco on kuitenkin tähän hintaluokkaan suhteutettuna varmasti vähävikaisin tuollaisella ajolla mitä mullakin on ollut.(95% asfaltitietä) En usko että samaan rahaan saat parempaa/kestävempää takavetoista, joka kulkee ihan vakionakin 80km/h gps nopeutta ja jolla uskaltaa lähteä Keski-Suomesta Lapin reissullekin ilman että on pelkoa välille jäämisestä. Jos sulla tulee 1000km mittariin vuodessa niin empä usko että isoja ongelmia tulee, jos vähänkin pitää laitteestaan huolta.

Jos en ihan väärin muista niin n.37 000km MXU-malleilla ajaneena niissä ei ole ollut yhtään todellista sähkövikaa. Seuraava mönkijäkin on melko suurella todennäköisyydellä Kymco.
Back in business
tanles
Noppeli

Viesti Kirjoittaja tanles »

mulla kxr.. vm07 ajettu 1600, ilmeisesti koneesta laakerit niin löysät että hakannut magneton ihan pakaksi. Ihan kiva ylläri...
Vastaa Viestiin