kymco kaasutin

Keskustelua Kymco mönkijöistä.
4wheels
3WD
Viestit: 60
Liittynyt: 14 Heinä 2006 13:19
Mönkijä:: Comanche Cross 300cc -08

Viesti Kirjoittaja 4wheels »

:cry: Ongelmia säätöjen kanssa. 1.Täydestä kaasusta kun päästää tyhjäkäynnille niin paukuttaa lyö lieskoja putkesta. 2.Käviskö liian rikkaalla/laihalla?. 3.Olisiko neulan nostolla tai laskulla jotain vaikutusta?. 4.Oliko se niin päin että nostaa/rikastuu,laskee/laihenee?.
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

:lol:
Viimeksi muokannut Cooleri, 21 Joulu 2006 18:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
4wheels
3WD
Viestit: 60
Liittynyt: 14 Heinä 2006 13:19
Mönkijä:: Comanche Cross 300cc -08

Viesti Kirjoittaja 4wheels »

Tuli tossa noita muita foorumeja selattua ja tuntuis siltä että käy rikkaalla kun palaa putkessa :?: .Rajoittaja ei tota voi aiheuttaa.Kaasari "Lorton" 28 suuttimet 40&140 ja neula oli muistaakseni keskivälillä.Täytyy kait viedä säädettäväks johonkin ettei vaan väärien säätöjen takia leivo kiinni :cry: .Ihmetyttää vaan toi alkukäyrän punotus ja noi liekit putkesta :? .Onko sulla cooleri toi seos ruuvi kuinka monta kierrosta auki?Itellä 3 1/4
Petsku

Viesti Kirjoittaja Petsku »

Noi gps lukemat antaa kyllä hyvää suuntaa todellisista nopeuksista. Todellinen kulku selviää kun lähtee nelostielle päästelemään rekkojen sekaan ja kokeilee pysyykö perässä. :lol:
Kyllä tuo Gps-nopeus on silkkaa factaa. Garmini lupaa muistaakseeni laitteelleni
heittoa +/- 0,5 km/h todelliseen nopeuteen.
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

:idea:
Viimeksi muokannut Cooleri, 21 Joulu 2006 18:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Petsku

Viesti Kirjoittaja Petsku »

Sama se itselläkin on. Suurin syy miksi lähdin muutoksen tielle oli juuri ne / me 10 km/h rajoitusten yli ajajat. 80km/h alueella autot aina roikkuivat perässä kiinni ja kun ei kulkenut 90km/h ja ei väistänyt pientareelle, niin menivät väkisin ohi peilejä hipoen ohituskieltoalueellakin. Ei sitä motaa kertaa viitsi kokea poika tai vaimo kyydissä. Ehkä isommalla eturattaalla haen sen reilun 90km/h oikean huipun. Turvallisuus ennen kaikkea. Loput on sitten vain omaksi iloksi.
HoHa
6WD
Viestit: 530
Liittynyt: 21 Heinä 2006 14:54
Paikkakunta: Kiimingissä on yhden 650 EFi:n kotitalli

Viesti Kirjoittaja HoHa »

Nyt mittari näyttää 15 piikkisellä rattaalla huippuja max.86km/h tasaisella ja rekkojen perässä pysyy kun mittarissa on 84-85km/h.
Ja mä ku luulin että MXU500:ssa on kardaani. Mites tuo isompi ratas hoituu nelivedon kanssa?
Avatar
vaughan
Tracks
Viestit: 4759
Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Eiköhän tässä puhuta 250:stä. Hohalle tiedoksi.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
HoHa
6WD
Viestit: 530
Liittynyt: 21 Heinä 2006 14:54
Paikkakunta: Kiimingissä on yhden 650 EFi:n kotitalli

Viesti Kirjoittaja HoHa »

Ka perhana ko olis selvin pain lukenu niin olis hoksannu :) Jostain olin saanu paahan että Cooelrilla on 500:nen, mutta tuollahan on toi toinen topikki joka kertoo kaiken. Kestää sitä ihmetellä :oops:
4wheels
3WD
Viestit: 60
Liittynyt: 14 Heinä 2006 13:19
Mönkijä:: Comanche Cross 300cc -08

Viesti Kirjoittaja 4wheels »

No johan toimii :D !!!.Laitoin uuden tiivisteen kaasarin ja koneen väliin ni johan vörkkii!.Ilmeisesti tiiviste vuosi kun vaihdon jälkeen tuli lisää poweria.Samalla vaihdoin 20g rullat orkkisten tilalle ja kokeileen.Ei olis samaksi peliksi uskonut :lol: !.Ratas perhana jäi laittamatta kun noi ketjut ei riittäny tohon 15 piikkiseen.Mahtaisko noihin ketjuihin saada jostain lisäpaloja?.
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

:twisted:
Viimeksi muokannut Cooleri, 21 Joulu 2006 18:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

:oops:
Viimeksi muokannut Cooleri, 21 Joulu 2006 18:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
risulahti
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 26 Syys 2006 14:07
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja risulahti »

Nyt on sälät kiinni, mutta säätöjä ei oikein meinaa löytyä, joten kertokaa viisaammat :D
Tyhjäkäyntiä ei ole oikein millään yhdistelmällä ja en keksi mitään syytä siihen. Kokeiltu seuraavia yhdistelmiä: 40 tyhjäkäynti, 140 pääsuutin. 45 tyhjäkäynti, 135 pääsuutin. 45 tyhjäkäynti, 118 pääsuutin. Neulaan säätelin myös mutta ei vaikutusta tyhjäkäyntiin.
Paras tähän mennessä 40 ja 140, mutta näillä säädöillä meinasi ilmeisesti tukehtua kun esti ajoi täydellä kaasulla ja pudotti kierrokset ja taas kaasu pohjaan niin meinas sammua... vähän kaasun pumppausta niin taas heräs...
Mutta tohon tyhjäkäyntiin kaipais nyt eniten neuvoa???? :(
Imukaulan ja pytyn välissä 0,8 mm paperitiiviste. Haukkoisko ilmaa jostakin liikaa??
Artoooooohhhhhh!!!!!!!!
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

:shock:
Viimeksi muokannut Cooleri, 21 Joulu 2006 19:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
risulahti
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 26 Syys 2006 14:07
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja risulahti »

Imukaula on moposportista ostettua tuohon kaasariin tarkoitettu. Täytyypä kokeilla tuota korkkijuttua viikonloppuna ja koittaa vaikka vaihtaa imukaulan tiiviste paksumpaan....
Artoooooohhhhhh!!!!!!!!
Vastaa Viestiin