
kymco kaasutin
Tuli tossa noita muita foorumeja selattua ja tuntuis siltä että käy rikkaalla kun palaa putkessa
.Rajoittaja ei tota voi aiheuttaa.Kaasari "Lorton" 28 suuttimet 40&140 ja neula oli muistaakseni keskivälillä.Täytyy kait viedä säädettäväks johonkin ettei vaan väärien säätöjen takia leivo kiinni
.Ihmetyttää vaan toi alkukäyrän punotus ja noi liekit putkesta
.Onko sulla cooleri toi seos ruuvi kuinka monta kierrosta auki?Itellä 3 1/4



Sama se itselläkin on. Suurin syy miksi lähdin muutoksen tielle oli juuri ne / me 10 km/h rajoitusten yli ajajat. 80km/h alueella autot aina roikkuivat perässä kiinni ja kun ei kulkenut 90km/h ja ei väistänyt pientareelle, niin menivät väkisin ohi peilejä hipoen ohituskieltoalueellakin. Ei sitä motaa kertaa viitsi kokea poika tai vaimo kyydissä. Ehkä isommalla eturattaalla haen sen reilun 90km/h oikean huipun. Turvallisuus ennen kaikkea. Loput on sitten vain omaksi iloksi.
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Eiköhän tässä puhuta 250:stä. Hohalle tiedoksi.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
No johan toimii
!!!.Laitoin uuden tiivisteen kaasarin ja koneen väliin ni johan vörkkii!.Ilmeisesti tiiviste vuosi kun vaihdon jälkeen tuli lisää poweria.Samalla vaihdoin 20g rullat orkkisten tilalle ja kokeileen.Ei olis samaksi peliksi uskonut
!.Ratas perhana jäi laittamatta kun noi ketjut ei riittäny tohon 15 piikkiseen.Mahtaisko noihin ketjuihin saada jostain lisäpaloja?.


Nyt on sälät kiinni, mutta säätöjä ei oikein meinaa löytyä, joten kertokaa viisaammat
Tyhjäkäyntiä ei ole oikein millään yhdistelmällä ja en keksi mitään syytä siihen. Kokeiltu seuraavia yhdistelmiä: 40 tyhjäkäynti, 140 pääsuutin. 45 tyhjäkäynti, 135 pääsuutin. 45 tyhjäkäynti, 118 pääsuutin. Neulaan säätelin myös mutta ei vaikutusta tyhjäkäyntiin.
Paras tähän mennessä 40 ja 140, mutta näillä säädöillä meinasi ilmeisesti tukehtua kun esti ajoi täydellä kaasulla ja pudotti kierrokset ja taas kaasu pohjaan niin meinas sammua... vähän kaasun pumppausta niin taas heräs...
Mutta tohon tyhjäkäyntiin kaipais nyt eniten neuvoa????
Imukaulan ja pytyn välissä 0,8 mm paperitiiviste. Haukkoisko ilmaa jostakin liikaa??

Tyhjäkäyntiä ei ole oikein millään yhdistelmällä ja en keksi mitään syytä siihen. Kokeiltu seuraavia yhdistelmiä: 40 tyhjäkäynti, 140 pääsuutin. 45 tyhjäkäynti, 135 pääsuutin. 45 tyhjäkäynti, 118 pääsuutin. Neulaan säätelin myös mutta ei vaikutusta tyhjäkäyntiin.
Paras tähän mennessä 40 ja 140, mutta näillä säädöillä meinasi ilmeisesti tukehtua kun esti ajoi täydellä kaasulla ja pudotti kierrokset ja taas kaasu pohjaan niin meinas sammua... vähän kaasun pumppausta niin taas heräs...
Mutta tohon tyhjäkäyntiin kaipais nyt eniten neuvoa????

Imukaulan ja pytyn välissä 0,8 mm paperitiiviste. Haukkoisko ilmaa jostakin liikaa??
Artoooooohhhhhh!!!!!!!!