Tuollaista löytyi Jenkkilän atvforumin sivuilta :
http://atvfrontier.com/Forums/viewtopic/t=31140.html
Eli jos tuosta oikein suomensin niin takaswingin pultit voivat löystyä ja aiheuttaa sen että koko takahaarukka irtoaa rungosta.
Ei taida aiheuttaa Suomessa toimenpiteitä, mutta ei liene iso asia tarkistaa pulttien kireys itsekään ?
Nostin tiedotteeksi, tärkeää asiaa. t:vaughan
MXU500 RECALL
-
- 6WD
- Viestit: 341
- Liittynyt: 14 Tammi 2006 21:47
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
- Paikkakunta: kangasala
tuskin tulee ongelmaksi ainakaan niille jotka vähänkään viittii seurata mönkijänsä kuntoo ajeluiden välillä,mutta kai niitäkin loytyy jotka ajaa vaan eikä ymmärrä tekniikasta mitään tai ei huvita tehä muuta kun ajaa.itellä ainakin kuuluu tähänkin harrastukseen että pitää päästä ropeltaan laitteita välillä.
- kekkonem
- Tracks
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 13 Maalis 2007 10:05
- Mönkijä:: XP -14 T3
- Paikkakunta: Lohja
Tuli vain mieleen, että onkohan maahantuoja tietoinen ko. asiasta? Itsellä kyseinen härpäke ja siksi kiinnostaa.
Oma peli menee tänään pajalle, kun ei pysy käynnissä...ilmeisesti ei saa polttoainetta.
Oma peli menee tänään pajalle, kun ei pysy käynnissä...ilmeisesti ei saa polttoainetta.
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Re: MXU500 RECALL
HUOM !!!!.Ainaskin alkupään muksut,oma rekisteröity 1/07.Ohjausakseli alapäähän on hitsattu valurautainen s-mutka johon tulee raidetangon pallonivelet kiinni, TÄMÄ VALUOSA KATKESI YLEMMÄSTÄ MUTKASTAAN,murtumajäljen ruostumisesta päätellen,oli murtunut jo aikaasitten niin että oli enää 1/3 osaltaan kiinni,ja katkesi tasamaalla sarvia kääntäessäni,olisinkohan tässä juttua kirjoittelemassa,jos olisin ollut tienpäällä täydessävauhdissa.Ohjausakseli vaihdettu maahantuojan piikkiin ja homma ois muuten mennyt ihan hyvin,jos pojat huollossa ois muistanut kiristää raidetangon kiristysmutterit,mutta sehän vain lisäsi jännyyttä yksitoikkoiseen maantieajoon rekkaa kohdatessa.
Oliskohan murtumavika ollut valmistajan/maahantuojan tiedossa,koska uuden ohjausakselin s-mutkaa on huomattavasti vahvistettu,minä en ainakaan ole kuullut mitään ko asiasta.
Ohjausakseli löytyy räjäytyskuvien sivulta F 06 osanumero 53200
Oliskohan murtumavika ollut valmistajan/maahantuojan tiedossa,koska uuden ohjausakselin s-mutkaa on huomattavasti vahvistettu,minä en ainakaan ole kuullut mitään ko asiasta.
Ohjausakseli löytyy räjäytyskuvien sivulta F 06 osanumero 53200