Paha80 kirjoitti:Jos ottaa sen ohjelman nii sillä saa säädettyä rajotinta ihan niinku haluaa ja sit sytkän saa uuten uskoon senki oman mielen mukaan =)
jep, mutta siihen vaaditaan ohjelman lisäks toi CDI-purkki mikä kustantaa kivasti! olisikin pelkkä ohjelmallinen muutos.
Meinaan vaan, että kai tuohon joku helpompi tapa on ohittaa tuo kierrosrajoitin...?
Tuli vaan mieleen että jos ohittelee tota vakioboxia niin mitkä on sitte sen kierrokset,sytytys ja kaikki säädöt ylensäkkään.Niitä ei sitte muokkailla ku ei oo pistoketta eikä oikeaa ohjelmaa.
TEEHOO1 kirjoitti:Tuli vaan mieleen että jos ohittelee tota vakioboxia niin mitkä on sitte sen kierrokset,sytytys ja kaikki säädöt ylensäkkään.Niitä ei sitte muokkailla ku ei oo pistoketta eikä oikeaa ohjelmaa.
Ei niin.. mutta kuten tuossa linkissä, minkä laitoin aikaisemmin, avataan CDI-boksi ja siten ohitetaan nimenomaan pelkästään tuo kierrosrajoitin. No nämä ovat kyllä sellaisia asioita, mistä mulla ei oikeastaan ole hajuakaan ja siksi ihmettelenkin niitä täällä
Millainen homma tuo CDI -boksin vaihto on? Onnistuuko joka Jampalta vai täytyykö laittaa ammattimies asialle? Tyyppasin Alkkarin Suzukii ja hirmunen hinku tuli pienelle tehon lisäykselle..
arienq kirjoitti:Et satu muistaa paljon maksaa? Täytyypä soittaa ja kysyy..
ATC kirjoitti:Oulussa EuromotorCentter myy kierrosten rajoittimien ohitus boxia.
[/quoteOlisko jotain 105e ja se on se malli jota käytetään scoottereissakin. Boxi on säädettävä, siis kierrokset voidaan säätää portaattomasti toimimaan kuristettuna. Sitten kaukosäätimellä voi ohittaa rajoittimen.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...