Kymco Lisävarusteet

Keskustelua Kymco mönkijöistä.
EagleATV
Noppeli
Viestit: 8
Liittynyt: 17 Maalis 2014 14:37

Kymco Lisävarusteet

Viesti Kirjoittaja EagleATV »

Terve! Onko kellään tietoa nettisivuista (suomalaisista) mistä kannattaisi etsiä Kymco Mxu 500 2011 lisävarusteita? Hakusessa olisi ainakin etu tavarateline, jonkinmoinen puskuri, ja pohjapanssari. Käykö muiden mönkijöiden osat suoraan Kymcoon? Jos jollakin sattuu löytymään tallin nurkasta kyseistä roinaa, niin saatan olla kiinnostunut ostamaan!
Avatar
ViiMax
Tracks
Viestit: 4448
Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
Mönkijä:: Sp 500
Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala

Re: Kymco Lisävarusteet

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

Tuolta vois kysästä puskureista yms muista originellivarusteista http://www.sellkami.fi/ajoneuvot/monkijat

Panssaria löytyy iron baltcilta http://www.ironbaltic.com/index.php?id= ... uct_id=546
JoK
4WD
Viestit: 131
Liittynyt: 20 Huhti 2007 14:51

Re: Kymco Lisävarusteet

Viesti Kirjoittaja JoK »

Tuolta Kymcon alkuperäistä osaa ja varustetta http://www.masco.fi/77430-ldb5-p-12424.html
EagleATV
Noppeli
Viestit: 8
Liittynyt: 17 Maalis 2014 14:37

Re: Kymco Lisävarusteet

Viesti Kirjoittaja EagleATV »

Kiitoksia, tuolta saisi tilattua ainakin tuon etutavaratelineen, ehkä hieman suolanen hinta parista ristiin taitetusta putkesta.. Löytyykö kymcoon millaisia puskureita?
Avatar
ViiMax
Tracks
Viestit: 4448
Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
Mönkijä:: Sp 500
Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala

Re: Kymco Lisävarusteet

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

Tuossa ainakin yksi etupuskuri http://www.epfguzzi.com/kymcobiz/access ... u_500.html

Kuvan yläkulmassa ilmeisesti tuotenumero, kysäseppä sellkami:ilta (linkki ylempänä) jos heidän kauttaan olisi saatavilla.

Toki miksei voi ulkomailtakin tilata, voi olla jopa halvempi :shock:
EagleATV
Noppeli
Viestit: 8
Liittynyt: 17 Maalis 2014 14:37

Re: Kymco Lisävarusteet

Viesti Kirjoittaja EagleATV »

Juuri tuollaista puskuria olen miettinyt, tuohon saa hienosti eteen asennettua työ ja lisävalot. Kiitoksia linkistä! :)
Olen hyvissä ajoin liikenteessä noiden osien osalta, koska koko mönkkäriä ei vielä ole edes pihalla, vaan vasta 28.3 pitää lähtä mönkiä hakemaan! Kymco mxu 500 irs. Tuosta kyseisestä vehkeestä tosin juuri puuttuu nuo mainitsemani, mielestäni mönkijässä hyvin oleelliset varusteet. Pohjapanssari, etutavarateline, ja kyllähän tuollainen kunnon puskuri tuo ulkonäköä kummasti. Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisestä mönkijästä? Myös isommat renkaat toisi ulkonäköä kummasti.. :)
Barossa
Tracks
Viestit: 1677
Liittynyt: 17 Helmi 2005 19:02

Re: Kymco Lisävarusteet

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Onko toi mxu rekisteröity -10 joulukuun viimoisina päivinä?
EagleATV
Noppeli
Viestit: 8
Liittynyt: 17 Maalis 2014 14:37

Re: Kymco Lisävarusteet

Viesti Kirjoittaja EagleATV »

Ilmeisesti on, tiedätkö vehkeen, on keltainen boksi perässä, ja keltaiset käsisuojat? Nokialta haetaan, ja Kotkan/Kouvolan seudulle tulossa..
Barossa
Tracks
Viestit: 1677
Liittynyt: 17 Helmi 2005 19:02

Re: Kymco Lisävarusteet

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Oon mää sen joskus nähny... tossakin kuva siitä https://www.facebook.com/groups/137844072939703/







Se on mun entinen mönksä. :( (hirvee ikävä)
EagleATV
Noppeli
Viestit: 8
Liittynyt: 17 Maalis 2014 14:37

Re: Kymco Lisävarusteet

Viesti Kirjoittaja EagleATV »

Heh. Kyllä juurikin tuo facebookin seinän taustakuvan oikeassa reunassa oleva Kymco.. :) Viititkö laittaa mulle vaikka vähän tietoja vehkeestä, ja historiasta viestillä tai tähän. Nyt sillä ajettu n. 5000km.. Oliko mitää kummempia vikoja? Ostitko ihan uutena itse tuon? Joo, kyllä tuo Kotkaan matkustaa 28.3, kun ollaan kaupat jo lyöty nykyisen omistajan kanssa lukkoon..
EagleATV
Noppeli
Viestit: 8
Liittynyt: 17 Maalis 2014 14:37

Re: Kymco Lisävarusteet

Viesti Kirjoittaja EagleATV »

Lisäys tuohon edelliseen, nykyinen omistaja kyllä vaikuttaa rehelliseltä kaverilta, että en todellakaan epäile mitään vilppiä.. Mutta olisi mukava kuulla tulevasta mönkijästä ihan edellisen omistajan kokemuksia,jne.. :)
Barossa
Tracks
Viestit: 1677
Liittynyt: 17 Helmi 2005 19:02

Re: Kymco Lisävarusteet

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Uutena ostin ja mulla se oli vuoden päivät. Ajelin sillä n. 2500km, hiton hyvä ajaa tiellä, gepsiin otti huippuja (vaan) 92km/h. Edellinen mönkijä, samanlainen mxu mutta kaasarikoneella kulutti tieajossa pari litraa vähemmän ku tää ruisku jonka kulutus oli reilut 9 litraa sadalla. Ei mitään vikaa, variaattorin yks-suuntalaakeria lukuun ottamatta. Varmaan korjattu takuuseen mun omistuksen jälkeen, ennen ku liike myi sen eteenpäin. Voisin hyvinkin ostaa kolmannen MXU.n vielä... eli tykkäsin kyllä.


Sen etutelineen otin pois, koska vehje oli puhtaasti tieajossa eikä moiselle ollu itelläni käyttöä, lisäksi omaan silmään kohlon näkönen. :badgrin:
Se on tallessa vielä ja uuden veroinen ku uutena irroitettu. Takapöntön kipinäverkkokin löytyy...

Saat tuon etutelineen ilmaiseksi, mutta jos olet etsimässä jotain toisen mallista puskuria muksuun ja tämä alkuperäinen jäisi vain "varalle", en jaksa nähdä vaivaa lähetellä sitä minnekään!
EagleATV
Noppeli
Viestit: 8
Liittynyt: 17 Maalis 2014 14:37

Re: Kymco Lisävarusteet

Viesti Kirjoittaja EagleATV »

Kiitoksia informaatiosta, eli todennäköisesti ihan hyvään laitteeseen olen käsiäni työntämässä. Joo, joku juttu oli takuuseen korjattu ilmeisesti liikkeen toimesta. Tuon etutavara telineen kyllä tarvitsisin, ja se tuleva puskuri on vielä vähän ???.. Appiukkoni on töissä eräässä metalli firmassa, ja hän sanoi, että voisi tehdä siihen jonkinlaisen puskurin itse.. Mutta katsotaan kun saan laitteen kotiin. Ja kyllähän minä tuosta tavara telineestä mielellään jotakin voin maksaa! :)
Vastaa Viestiin