Sivu 1/1
ketjun kiristäminen
Lähetetty: 24 Huhti 2006 19:50
Kirjoittaja AMS
mikähän meni mönkään?? kun ei ketjun kiristäminen onnistu... ohjekirjan mukaan tein mutta ei liiku kumpaankaan suuntaan, syksyllä viimeksi säädetty ja toimi normaalisti.
Elikkäs KXR250 on kyseessä
Lähetetty: 24 Huhti 2006 20:55
Kirjoittaja harrik
Eli löysäsit 3 ruuvia mistä 1 pienin on hankalassa paikassa
Sit jotain piikkiä rattaan reiän väliin ja vedit takaritsistä taakseppäin
Juuri kiristin viimeviikolla ja onnas,vaikka olen todella rookie näitten moottorihärvelin kanssa

Lähetetty: 24 Huhti 2006 21:21
Kirjoittaja AMS
kyllä.. juurikin näin tein.. ja ei liiku mihinkään. kymcon työkalupakin standardphillipsi jo väänty.
eli vaihdoin eteen pienemmän rattaan ja nyt on löysää Reilusti, jotenkii vaan jumiutunu talven aikana, edellinen vaihto menny ns. käsille?
Lähetetty: 27 Huhti 2006 19:17
Kirjoittaja AMS
Lähti auki kun porukalla väännettiin, oli hapettunu? melko tiukkaan, kuulemma jarrupöly vielä pahentaa asiata
Lähetetty: 20 Touko 2006 19:55
Kirjoittaja mikkokh
AMS kirjoitti:Lähti auki kun porukalla väännettiin, oli hapettunu? melko tiukkaan, kuulemma jarrupöly vielä pahentaa asiata
Kannattaa varmaan pistää CRC:tä tai jotakin tulevaisuutta ajatellen...
Lähetetty: 21 Touko 2006 18:12
Kirjoittaja AMS
aineet laitettu väliin on, joutu maalaamaan perämötikän, kun meni vähän pinta ruvelle
kiukulla kun tekkee...
Lähetetty: 21 Touko 2006 18:38
Kirjoittaja mikkokh
harrik kirjoitti:...
Sit jotain piikkiä rattaan reiän väliin ja vedit takaritsistä taakseppäin
...
Mun taktiikkani ainakin tämän E-Tonin kanssa on ollut, että etupään seisontajarru päällä, ja peräpään pyöristä kiskaisee vähän taka-ylös päin kun on itse takana niin siirtyy ja ei tarvi rattaasta vetää ja työkaluja taittaa...
Itse opittu taktiikka kyllä... ohjeet ei kummoiset tuos mönkkäris - paljon itse opittua. En tiedä onnaako tuossakin koneessa, vai onko liian iso ja raskas. Pari sataa kiloahan se painaa, mutta painaa E-tonkin 175kg.
AMS kirjoitti:aineet laitettu väliin on, joutu maalaamaan perämötikän, kun meni vähän pinta ruvelle Mad
kiukulla kun tekkee...
Todella rasittava sattuma, mutta onneksi ei tapahtunut pahemmin - ja nytpä on sitten takapään maalit ainakin kunnossa ettei ruoste hukkaa vaikka ennestään olisi ollut vikoja.
Sain vähän korjata tämän Quoteni nimimerkkejä, anteeksi virheeni...