Ainakaan -09 500:sessa ei tarvinnut vaihtaa suutinta kuristuksen poiston jälkeen.
Sama suutin kuin maastomallissa vakiona laitettu vaan se älytön holkki rajoittamaan. Siksi pelaa älyttömän huonosti kuristusten kanssa ja ilman pelaa niinkuin kuuluukin.
Samoin jos kuristukset on pois niin joku on vialla jos 300:nen kulkee paremmin. Molemmat vehkeet kun on olleet ja useampi kpl samaan aikaan.
MXU 500 Tieliikennemalli
Keskustelua Kymco mönkijöistä.
-
- Noppeli
- Viestit: 17
- Liittynyt: 05 Helmi 2009 21:12
Hyppää
- Yleistä
- ↳ Foorumin säännöt ja info
- ↳ Ensimmäisen mönkijän osto
- ↳ Yleinen keskustelu
- ↳ Esittelyt
- ↳ APUA!
- ↳ Testi
- ↳ Lehdet/media/pelit
- Ajaminen
- ↳ ATV kilpailut
- ↳ Yleistä
- ↳ Renkaat
- ↳ Vanteet
- ↳ Ajovarusteet
- ↳ Sähkölaitteet
- ↳ Päivän ajot
- ↳ Cross ja freestyle
- ↳ Reitit, radat, tapahtumat
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ajoalueet
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tieliikennekäyttö
- ↳ L7e
- ↳ T3
- ↳ Työkäyttö
- ↳ FAQ
- Valmistajat
- ↳ Access Motor
- ↳ Arctic Cat
- ↳ Can-Am
- ↳ CF-Moto
- ↳ Comanche
- ↳ Dinli
- ↳ Honda
- ↳ Kawasaki
- ↳ Kymco
- ↳ Linhai
- ↳ Loncin
- ↳ Polaris
- ↳ SMC
- ↳ Suzuki
- ↳ TGB
- ↳ Trapper
- ↳ Yamaha
- ↳ Muut merkit
- ↳ Can-Am Club R.I.P
- ↳ Mopomönkijä eli kevyt nelipyörä
- Viritys, korjaus, lisävarusteet, tuning
- ↳ Niksinurkka
- ↳ Projektit
- Yhdistykset
- ↳ Muut yhdistykset
- ↳ Mönkkärit Ry
- Osta/myy
- ↳ ATV-Ostetaan
- ↳ ATV-Myydään, MUISTA OTSIKKOON HINTA !!
- Linkit
- ↳ Nettikaupat/kaupat/palvelut
- ↳ Kuvat/videot