Sivu 1/4
MXU 500 Tieliikennemalli
Lähetetty: 28 Helmi 2007 19:11
Kirjoittaja tsairanen
Olen hankkimassa tuollaista kapistusta ja kysyisinkin nyt ammattilaisilta sellasta jutskaa, että millä menetelmällä tuosta 500 kuutioisesta on kuristettu sen tehot 26 Kw siihen 15 Kw:n? Onko niitä kuristuksia vaikea poistaa?
Ajattelin vaan, että 15 hevosvoiman lisäys tuntuu varmaan jo aika lailla tuossa teholuokassa.
Paljon tuollainen kulkee eli pysyykö sillä taajaman ulkopuolellakin liikenteen mukana?
Kiitoksia jo etukäteen kaikille vastanneille.
Lähetetty: 28 Helmi 2007 21:23
Kirjoittaja kate
jos haluat et kuristukset otetaan pois niin se käy kyllä kätevimmin ekan huollon yhteydessä se rengas on kyllä helppo itekin poistaa kaasarin kurkusta tosin vähän tiukassa voi olla.nopeus kuristuksilla noin 75 ja ilman 90 todellista nopeutta,mittari meinaan valehtelee aika paljon.kiihtyvyyteen se enemmänkin vaikuttaa kun huippunopeuteen kun tulee rajoittaja vastaan ja eipä sillä jalkoihin ainakaan kaheksankympin rajotuksilla jää.ite ajattelin laittaa kesäksi 16-17 tuumaset auton renkaat ja vanteet niin vois saada vähän huippuja lisää kun pyörän koko suurenee.
Lähetetty: 28 Helmi 2007 23:50
Kirjoittaja samima
Elikkä imusarjassa on sentin paksuinen prikka joka kuristaa n.50mm:stä n. 20mm:liin. Tuo pois niin jopa rupee kiihtymään. Kierros/nopeus rajoitin rupeaa toimimimaan edellä kuvatuissa nopeuksissa, mutta siihen löytyy läääke täältä
http://www.kini-tec.de/sk/product_info. ... 5673ae12ed
Ja varmaan kohta näitä saa Suomestakin.
Sami
Lähetetty: 01 Maalis 2007 00:17
Kirjoittaja VIPER
Onpas hurja hinta kierroksenrajoittimen ohittajalla!

Tekeekö tuo muutakin(esim.aikaistaa sytytystä)? Ei oikein tuo siansaksa taivu...

Lähetetty: 01 Maalis 2007 10:56
Kirjoittaja samima
Ei ole tuo saksa vahvimpia kieliä mutta kyllä sen pitäisi muutakin tehdä. Parantaa kylmä starttia, lisätä vääntöä ja tuo nopeuden lisäys. Voi olla että tekee muutakin mutta tuo kieli.....
Hintaa on saatu laitteelle mukavasti mutta toisaalta eihän tuo ole kuin yhden rengas setin hintainen.
Sami
Kiitoksia vastauksista
Lähetetty: 01 Maalis 2007 14:31
Kirjoittaja tsairanen
Eiköhän minulle riitä ihan tuo perus prikan poistaminen. Minulle tuo huippunopeus ei ole niin tärkeä, mutta voimaa saa kyllä olla...
Eihän tuossa muuten olisi mitään järkeä hankkia tuota 500 kuutioista, kun 300 kuutioisessa on melkein yhtä paljon voimaa. Ainoastaan neliveto erottaa ja tietenkin koko.
Lähetetty: 01 Maalis 2007 20:31
Kirjoittaja Sbarga
samima kirjoitti:Elikkä imusarjassa on sentin paksuinen prikka joka kuristaa n.50mm:stä n. 20mm:liin. Tuo pois niin jopa rupee kiihtymään. Kierros/nopeus rajoitin rupeaa toimimimaan edellä kuvatuissa nopeuksissa, mutta siihen löytyy läääke täältä
http://www.kini-tec.de/sk/product_info. ... 5673ae12ed
Ja varmaan kohta näitä saa Suomestakin.
Sami
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä CDI-poksista?
Onko kukaan innokas tilaamaan... Voitasi tehdä kimppatilaus, niin säästäis ainakin postimaksuissa

Lähetetty: 01 Maalis 2007 21:25
Kirjoittaja samima
Ajattelin odotella kesään ja tilata sitten josko hinta tippuisi siihen mennessä.
Sami
Lähetetty: 01 Maalis 2007 22:08
Kirjoittaja kate
Sbarga kirjoitti:samima kirjoitti:Elikkä imusarjassa on sentin paksuinen prikka joka kuristaa n.50mm:stä n. 20mm:liin. Tuo pois niin jopa rupee kiihtymään. Kierros/nopeus rajoitin rupeaa toimimimaan edellä kuvatuissa nopeuksissa, mutta siihen löytyy läääke täältä
http://www.kini-tec.de/sk/product_info. ... 5673ae12ed
Ja varmaan kohta näitä saa Suomestakin.
Sami
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä CDI-poksista?
Onko kukaan innokas tilaamaan... Voitasi tehdä kimppatilaus, niin säästäis ainakin postimaksuissa

täällä ois kyllä yksi tilaaja heti valmiina.
Lähetetty: 02 Maalis 2007 12:29
Kirjoittaja Sbarga
kate kirjoitti:Sbarga kirjoitti:samima kirjoitti:Elikkä imusarjassa on sentin paksuinen prikka joka kuristaa n.50mm:stä n. 20mm:liin. Tuo pois niin jopa rupee kiihtymään. Kierros/nopeus rajoitin rupeaa toimimimaan edellä kuvatuissa nopeuksissa, mutta siihen löytyy läääke täältä
http://www.kini-tec.de/sk/product_info. ... 5673ae12ed
Ja varmaan kohta näitä saa Suomestakin.
Sami
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä CDI-poksista?
Onko kukaan innokas tilaamaan... Voitasi tehdä kimppatilaus, niin säästäis ainakin postimaksuissa

täällä ois kyllä yksi tilaaja heti valmiina.
Moron.
Näytät olevan Kangasalalta, itse olen Tampereelta.
Voitaisiin törmätä jossakin ja sopia tilaus.?
Lähetetty: 08 Huhti 2007 22:29
Kirjoittaja samima
Jokos poijaat saivat uudet sytkä boksit ?
sami
Lähetetty: 09 Huhti 2007 11:45
Kirjoittaja Sbarga
Moron.
Ei ole vielä hommattu. Luin tossa Jenkki foorumia, siellä oli joku semmoisen tilannut ja ei kuulemma ole eroa alkuperäiseen juuri ollenkaan.
Pitäisi saada laajempaa tietoa kyseisestö boksista, jottei tule heitettyä 400€ euroa ihan turhuuteen.

Lähetetty: 10 Huhti 2007 20:03
Kirjoittaja eje
mahtaneeko jenkkimallit olla valmiiks tirheempiä kon eu versiot ?
mielestäni joku saksanpulju myi poksia 299€
Kymcoon auton vanteet
Lähetetty: 11 Huhti 2007 07:13
Kirjoittaja tapsa61
Kate olit laittamassa auton renkaita Kymcoon, minkälaiset vanteet käy ? Omat vanteet kun ovat erillaiset edessä ja takana. Mikä vanne ja rengaskoko sopii ?
Re: Kymcoon auton vanteet
Lähetetty: 12 Huhti 2007 21:33
Kirjoittaja kate
tapsa61 kirjoitti:Kate olit laittamassa auton renkaita Kymcoon, minkälaiset vanteet käy ? Omat vanteet kun ovat erillaiset edessä ja takana. Mikä vanne ja rengaskoko sopii ?
no tuli kuitenkin hommattua itp aluvanteille ihan mönkkärin maxxis katurenkaat ja ihan tyytyväinen olen niihin vaikka pientä täristystä tietyllä nopeuksilla onkin vaikka tasapainotettiin.olishan ne auton renkaat ja vanteet varmaan ihan hyvät ollu mutta olis tullu halvatun kalliiksi kun taakse olis vielä tarvinnu teettää 3-5cm levittävät specerit.