Kodiak Jäykkäperäinen, tumman vihreä, alla uudet 27" Kenda Bear Clavit, Itp pelti vanteilla ja naarmuton itsetehty pohjapanssari.
Renkaat ja panssari ajamattomia, ei omistaja ehtinyt edes koe ajoa tekemään.
Viety kesän aikana Helsingin Konalasta, Hartwallin entisestä varastosta, Ristipellontieltä.
Jos tiedät jotain kyseisenlaisesta koneesta laita mulle yv:tä tai soita poliisille.
Huomasin eilen et joku ihana ihminen oli pölliny mun Comsun penkin alta sen 2€ maksavan kinkkityökalusarjan... Pakko vaan todeta et halvattu ihmisille kelpaa kyl kaikki... Ja sit oon huomannu et jengi käy istuskelemassa penkillä ja räpläämässä käsijarrua ym.. Mönkkä on viel kaikenlisäks autohallissa mihin ei muilla ku paikanvuokraajilla oo pääsyä.. Näin meillä Pasilassa...
kannattaa ostaa sellanen ATV peite mikä peittää koko mönkijän renkaita myöten. oon huomannut että se vähentää runsaasti sivullisten kurkkimista ja pörräämistä laitteen ympärillä. Suosittelen.
Sunnutaina 09.09.2007 Punavuorenkadulta viety parkista Polaris Scrambler 500E tieliikennemönkijä vuosimallia 2005. Runkoon huollon ohessa kaiverettu piiloon nimeni.
Polessa takana pieni tarra "Fear Me" ja edessä kilpailun jäljiltä numerolaatan paikka.
Rek numero IR-120
Runkonumero loppuu 5000196
Peilit siirretty tankoihin, kahvanlämmitin, käsisuojat, hieman ruostetta siellä ja täällä.. kun ajalen sillä työmatkat talvisin. Tehoputki, E-hyväksytty!
Palkkio suurempi kuin mun huima omavastuu jos avullasi laitteeni löydän. Tahdon sen takasin!
Siitä on noita liekkejä irtoillu kun olen sitä painepesurilla suihkutellut. Oon kerran kipannut sen silleen että oikealla puolella on hieman naarmua ja vaihdekepistä on nupista puolet kadonnut.
Oulunsalosta viety rivitalon pihalta Polariksen 6X6 mönkijä, joka on ainoa laatuaan koko suomessa. Siihan on nimittäin istutettu 2 sylinterinen dieselmoottori. Mönkijä oli kuomuttomassa peräkärryssä, joka oli lukittu kettingillä. Ketju oli katkaistu ja yhdistelmä hinattu muille maille vierahilla. Jos mokomaa näkyy niin laita ilmoo.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Se vaan on kumma ku jotkut nilkit eivät tajua että mikä on omaa ja mikä ei.. Tuonkin varastamisen kanssa ovat tehneet aika huonon keikan, mikäli vehjes on jotakuinkin uniikki, kuten ymmärsin...
Toivottavasti oli kuitenki varkausvakuutus laitteessa...
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!