No voi perse. Mulla on tommonen T-MAX EW-2500 tossa pahvilaatikossa odottamassa asennusta. Onneksi on linhai niin ei ole virran puutteesta kiinni... Not.
T-Max EW3000 on toiminut oikein hyvin. Taitavat tulla samasta pajasta esim. Honkkarin ja Motonetin myymät Horsepover-vinssit. (NINGBO YINGZHOU DONGFENG POWER TOOL FACTORY)
T-MAX EW-2500 ollut pari kuukautta paikallaan. Muutaman kerran oon suosta hondan nykässy ja vielä ainakin hyvin toiminu. Hidashan se on mut akkua ei oo vielä tarvinnu latailla. Lumilevyä käytin sillon kun lunta vielä oli.
Mulla on Grizzlyssä keulilla tommonen T-MAX EW-2500, sillä on mönkkäri vedetty pariin otteeseen irti suosta ja sillä on aurattu jo aika paljonki.
Hinta/laatusuhde on varsin kohallaan, hakkaa laadussa mennen tullen horsepower vinssin, jollainen oli edellisen ajokin keulassa. Aika hidashan se on, mutta mihinpä siinä kiire on siinä vaiheessa kun mönkkäri on penkkiä myöten suossa...
Tuossahan pitäs olla ihan metalliset hammasrattaat kuitenki...
Virtakatkaisimen jouduin vaihtamaan, vedin sen samalla etutarakalle, ja käyttökatkaisijan liitin suoraan releboksille, vakiona ollut pistokesysteemi ei sopinut olemaan paikoillaan ---> vastasi renkaaseen kun käänsi oikealle...
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
itsellä t-max 2500, vaijerin käsivapautin meni rikki pakkasella... osat on muovia. uusia saa ainakin motor powerilta 15e.
muutoin on kyllä hinta/laatu kohdallaan
vinssattu suosta useita kertoja, välillä todella syvältäkin niin että runko vaan natisee, eikä ole savut tullu pihalle
Mulla on keulilla tommoinen kuvanmukainen vinssi, mutta Counry Power merkillä. Taitaa olla tismalleen sama vehe,on vaan harmaa väriltään ja eri merkillä...?
Duellin luettelossa näyttää olevan merkillä Bronco 2500 hyvin samanlainen. Tiedä sitten noista? Kaikki taitaa rohista ja rutista samalla tavalla!
Duellin luettelossa näyttää olevan merkillä Bronco 2500 hyvin samanlainen. Tiedä sitten noista? Kaikki taitaa rohista ja rutista samalla tavalla! [/quote]
Horsepoverin ja T-Maxin meteli hiljeni ainakin puoleen kun avasin sen ja hölväsin planeettapyörästön vaseliinilla. Ja samalla loppui vouvauskin. Vaihde oli tehtaan jäljiltä melkein kuiva.