Onko sivustolla paljon kömpimättömiä käyttäjiä?
- Työmyyrä
- 4WD
- Mönkijä:: Polaris
- Viesti:
Onko sivustolla paljon kömpimättömiä käyttäjiä?
Hei!
Tällainen tuli mieleen, että onko sivustolla tiirailijoita ja/tai vakiokäyttäjiä, joilla ei vielä ole mönkkäriä? Entä onko miten paljon porukkaa, jotka on aikeissa hankkia ensimmäisen ja/tai uuden mönkijän lähiaikoina?
Tällainen tuli mieleen, että onko sivustolla tiirailijoita ja/tai vakiokäyttäjiä, joilla ei vielä ole mönkkäriä? Entä onko miten paljon porukkaa, jotka on aikeissa hankkia ensimmäisen ja/tai uuden mönkijän lähiaikoina?
- zöyni
- 6WD
täytyy myötää että hain itse motivaatiota/mielipiteitä yli vuoden ennen viime perjantaita ilman mönkijää

Se on koiralle oikein jos luu on kova!! http://kuvablogi.com/blog/18670/
- Työmyyrä
- 4WD
- Mönkijä:: Polaris
- Viesti:
Sellainen asia vain ollut joskus mielessä, että kun oma kokemukseni on sellainen, ettei liikkeissä anneta kovinkaan usein eri versioiden koeajomahdollisuuksia ja silloinkin jos saa koeajaa niin aidattu asfalttipiha ei ole se kaikkein paras koeajopaikka. Toisaalta jokin foorumin sisäinen ajotapahtuma voisi olla myös sellainen, että kutsuttaisiin mukaan myös mönkijättömiä, mikäli kiinnostusta on, niin pääsisi tutustumaan ja mahdollisesti koeajamaan. Itse en ainakaan panisi pahakseni vaikka joku lajiin ja kalusto eroihin tutustuisikin myös omaa kömmintäni koeajaen.
Tavallaan mönkijätön vielä, kun laitteen ajattelin noutaa vasta lumien sulettua (vaikka joka toinen viikkohan nuo vähät sulavat nytkin, heh...). Tai sanotaan, että maalis-huhtikuuta odotellaan, silloin sai prätkänkin liikenteeseen ainakin viime vuonna. Kaupat tehtynä ja laite odottaa tehtaan laatikossa.
Meitsillä olisi kyllä ollut mahdollisuuksia testailla useampiakin laitteita eri liikkeissä, vieläpä maastoon tehdyillä radoilla. Viimeksi olisi vieläpä päässyt 950-kuutioisen vehkeen sarviin, mutta jätin väliin, kun ei ole mitään vertailupohjaa enkä sen hintaista laitetta ollut ostamassa. Yhden kerran olen mönkijällä toistaiseksi ajanut, ehkä n. 10 minuuttia (Polaris 500 EFI).
Meitsillä olisi kyllä ollut mahdollisuuksia testailla useampiakin laitteita eri liikkeissä, vieläpä maastoon tehdyillä radoilla. Viimeksi olisi vieläpä päässyt 950-kuutioisen vehkeen sarviin, mutta jätin väliin, kun ei ole mitään vertailupohjaa enkä sen hintaista laitetta ollut ostamassa. Yhden kerran olen mönkijällä toistaiseksi ajanut, ehkä n. 10 minuuttia (Polaris 500 EFI).
*SUZUKI * 35 vuotta 4-pyöräisen mönkijän julkaisusta ATV.info: Facts and History About ATV