Nyt taitaa mennä kaikki varusteet uusiksi. Niin ja mönkijäkin.
Alkaa merkkikin olla jo mietittynä, mutta malli on semmoinen, jota ei ole vielä valmistettukaan, siispä joutunee itse hieman askartelemaan.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
ATC kirjoitti:Nyt taitaa mennä kaikki varusteet uusiksi. Niin ja mönkijäkin.
Alkaa merkkikin olla jo mietittynä, mutta malli on semmoinen, jota ei ole vielä valmistettukaan, siispä joutunee itse hieman askartelemaan.
En uskalla paljastaa ATC:n tulevasta laitteesta mitään mutta ilmeisesti kyse on uniikkikappaleesta ja toista samanlaista tuskin tulee kovin nopeasti vastaan. Vastaavaa himoitsin ATV-messuilla ja jotkut näyttää tekevän haaveista totta...
Nyt rupes kiinnostamaan !
Atc:tä hieman tuntien väittäisin että kamppeessa olisi rotaxin pata mutta jos askartelemaan ruvetaan olisiko laite saamassa jopa huomattavia parannuksia mönkimiskäyttöön nelivedon suhteen
Valotahan nyt hieman meneekö ihan mettään ja onko kyseessä sittenkin tieliikennepeli ???