kyllä nuo nelivetoiset yllättävän rajuja on lähtemään - kawa brute force pesi meidän vertailussa suurimman osan crossareista. eikä muuten varmaan ollut kiihdyttäjästä kiinni, sillä hää on joskus takavuosina voittanut aika kasan enskan ja crossin suomen mestaruuksia. luulisi, että entinen kaksipyöräisten ammattilainen osaa kaasuttaa, ja vaihtaa vaihdetta silleen soppelin rivakasti.
On tullut kokeiltua.Viimeksi eilen ja GPS;sään jäi lukema 118km/h, aikamies ei kyyristele vaan istuu selkä suorana.Tuntuu koko ajan luikastuvan kun kilometrejä tulee lisää.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Rubicon menee oman mittarin mukaan n. 95km/h. Koskaan en ole viimeisiä vetänyt, mutta tuossa varmasti katto tulee vastaan. Mukava ajettava vielä tuossakin vauhdissa, niinkuin useat mönkijät tänä päivänä.
warn trophyssä ajettiin niitä "tilapäisiä siirtymiä" tietä pitkin. kaveri, joka skabasi stanuissa autopuolella ihmetteli siirtymän jälkeen, "että paljonko nuo oikein kulkee. ajoin 120 km/h land roverin mittarin mukaan ja mönkkäri roikkuu puskurissa!". ajokkina oli ac 650 ja lantikassa mittarivirhettä, mutta idea varmaan tuli selväksi.
Joutu tos pe. ajaa puolen kilsan asvalttisiirtymän. Ei kerenny 800EFI ottaa gepsii ku 103km/h. Ottais se ehkä enemmän jos kehtais pitemmän pätkän koittaa.