Taas on yksi apina lisää naukumassa foorumeilla.
Asiahan on niin, että ihminen voi valita ostopaikkansa. Toinen haluaa ostaa kauniista kaupasta, toinen kauniilta ihmiseltä, muutama sata ihmistä haluaa ostaa vehkeensä karusta kaupasta ja isolta ja rumalta peikolta.
-Tuokin James Deanin näköinen osti Raptorinsa kanssa täältä ja päristää tuossa nurkissa niin, ettei lapset saa nukkua ja mummot pelkää.
-Varoituksen sana: Mun Kawasakiin tuli eilen putket ja se on viikonloppuna nipussa ja sitten kiilaan kaikki tissiposket ja höpönassut peltoon alimittaisine tieliikennemönkkäreineen.
Ja valitettava tosiasia on se, että mönkkäri ei juuri mene rikki, paitsi ajamalla se heinikossa olevaan kiveen, johonkin puuhun, tai rotkoon.
-Ja jos menee niin pannaan kuntoon. Sitä asiaa ei tartte ventovieraiden kauppiaiden vinkua. En minäkään hauku muita kauppiaita pahemmin.
-Paitsi jos on ollut henkilökohtaista aihetta. Ja parille onkin sanomista.
Me annamme sen takuun, jonka päämieheltä saamme milloin mihinkäkin vehkeeseen. Emme yhtään enempää, emmekä yhtään vähempää.
-Voisimme esimerkiksi Suzukin kanssa järjestää kyllä SEP lisätakuun, mutta se maksaa extraa ja meillä ei mikään tartte maksaa yhtään enempää, kun on pakko tavaran liikuttelun kannalta ja/tai perheen elättämisen kannalta.
Sitten taas tuo konkurssijuttu. Meitin firma ei ainakaan tänä vuonna mene konkurssiin. Velkaa on 0€, taseet ihan kunnossa ja laitteita menee kaupaksi päivittäin edelleen, eikä firman pystyssäpysymisen peruskulujen kattamiseen koko vuodeksi mennyt kuin vajaa viikko tänä vuonna.
-Meillä on valtavat toimintakulut. Verkko- ja puhelinyhteydet maksavat n. 3000eur vuodessa, pakun huoltoon ja naftaan paneudutaan tarpeen mukaan. Työkaluihin ja välineisiin törsään aikalailla, koska näen tarvetta kehittää firmaa.
-Nyt me vaan säästetään, että saadaan oma ihana, tilava ja lämmin halli, sekä äänentoistolaitteet vaikkapa suomalaisen heavymusiikin kuuntelemiseen töitä tehdessä.
Halpojen hintojen salaisuushan on se, että asiat tehdään pääsääntöisesti asiakkaan rahalla. Ensin taxfree osuus ja sitten pelin ollessa täällä ne loput, samaten asia riippuu paljon toimitusaikataulusta.
Kyllä meillä paljon pyöriä ja mönkkäreitä mielestäni on omastakin takaa kotosalla, mutta myynnissä meillä on kaikenkaikkiaan reippaat 700 värkkiä, kaikkea ei voi olla kerralla kotosalla
Ja koska meiltä menee suunnilleen 40% laitteista GE:n tai muun rahoitusyhtiön kautta, niin on helppo päätös että mihin käyttöön meidän omat rahnaset pistetään likoon. Asiakas jos makselee 25% laitteen hinnasta ja met loput, niin lienee ihan helppoa laskea, että siellä on paljon rahnaa kiinni ja hyvä niin.
Meitin firma ei ole vähääkään persaukinen. Ja minä olen ruma ja v*##umainen äijjä, jos aletaan päätä aukomaan. Pitäkäät te toiset kauppiaat huoli omista asiakkaistanne ja bisneksistänne, minä hoitelen sillävälin mönkkäreitä ja prätkiä meitin asiakkaille.
Vaikka kuinka kovasti haluaisin myydä halvan ja hyvän vehkeen jokaiselle suomalaiselle, niin millään ei voi kaikkia miellyttää niinpaljon, että kauppa syntyy täältä. Myöskään kaikkia mahdollisia vekottimia en suostu myymään.
-Siksi on muita kauppoja, joissa voi olla kivampi asioida.
-Ja sama toisinpäin. Meiltä on senverran monta sataa laitetta lähtenyt ja lähdössä, että jonkun täytyy hintalapusta, meiningistä ja miehestäkin tykätä.
-Huoltopuoli meillä on varmasti hanskassa, samaten tehtaiden recall asiat, takuisiin menneitä vikojakin on senverran korjattu, että mösjöö takasalo voi pitää lättynsä kiinni. Meillä on melko kova mekaanikkokokemus. Minä en ole kravattikaulainen söpö myyjä. Raaka mekaniikka viehättää enemmän.
Ja remburssit voitte rullata sinne pimeään. Joskus saatan suostua sulkutilimenettelyyn, mutta mieluummin sitten otat sen rahoituksella, jos ei ole rahulia. Pankkiiri on sitä varten. Aika harvalla nyt sattuu olemaan monet kymmenet tuhannet suoraan taskussa ja siinä ei ole mitään kummallista, että haetaan lainapäätös. Eikä tartte yhtään pyöritellä myssyä pankinjohtajan edessä, kun kilautan rahoituspäätöksen.
-Teen niin ihan jokaikinen päivä kerran-pari.
Ja ohessa samainen Suzukin takuu ja SEP tiedote. Ja SEP:tä emme myy.
------------------------
http://www.suzukicycles.com/Products/LT ... fault.aspx
-------------------------
Warranty and SEP
Limited Warranty
6 month limited warranty.
Suzuki Extended Protection
Now is the time to take advantage of the Suzuki Extended Protection plan. SEP can be purchased when you first buy your new Suzuki, or from any authorized Suzuki dealer anytime during the coverage period of your standard Suzuki Limited Warranty (and you'll see that SEP adds a number of benefits that the standard warranty does not provide). Your Suzuki dealer is ready to furnish you with this top-quality security for your Suzuki, protection that will give you peace of mind and confidence for years to come.
PROTECT YOUR INVESTMENT WITH SUZUKI EXTENDED PROTECTION
You've worked and thought hard before buying a new Suzuki, and now it's yours. You've made a great choice in Suzuki because its quality, performance and durability are second to none. Also, a lot of owners just like you have made the same smart purchase decision: to buy a Suzuki Extended Protection (SEP) plan, an exclusive product of American Suzuki Motor Corporation.
While Suzuki's production techniques and materials, as well as its standard warranties, are the best, today's motorcycles and ATVs have become increasingly complex. In addition, parts and repair costs have accelerated as fast as the technology. While mechanical failures are rare in today's Suzuki models, you can protect yourself from potentially high costs for years after your standard warranty runs out by investing in extended protection.
Now is the time to take advantage of the Suzuki Extended Protection plan. SEP can be purchased when you first buy your new Suzuki, or from any authorized Suzuki dealer anytime during the coverage period of your standard Suzuki Limited Warranty (and you'll see that SEP adds a number of benefits that the standard warranty does not provide). Your Suzuki dealer is ready to furnish you with this top-quality security for your Suzuki, protection that will give you peace of mind and confidence for years to come.
UNBEATABLE BENEFITS
Along with providing complete peace of mind, the Suzuki Extended Protection plan is economical, dependable and hassle-free. Should you have a problem while covered by the plan, you can go to any authorized Suzuki dealer in the U.S. and Canada for prompt and professional service. But this is only the beginning of its value:
SUZUKI EXTENDED PROTECTION PROVIDES:
Zero Deductible
You will face no out-of-pocket expenses. Suzuki will take care of the entire cost of covered parts and repairs using Genuine Suzuki Parts (SEP contracts for used Suzuki motorcycles have a small deductible per claim).
No Mileage Limitation
Your Suzuki was built to be ridden, and we encourage you to do just that. Like the Suzuki Limited Warranty, there is no mileage limitation, so you can use and enjoy your Suzuki motorcycle or ATV to its fullest for a long, long time.
Transportation Reimbursement
In the event of a covered breakdown, SEP will repay the costs of transporting your Suzuki to your nearest dealer; up to $50 per occurrence.
Rental Vehicle Reimbursement
If your Suzuki has a covered breakdown, we will repay your out-of-pocket rental vehicle costs up to $20 per day for a maximum of six days.
Toll-Free Assistance
Should you need help with a claim or have questions, you can call SEP’s toll-free number for assistance: (1-800)356-6013, weekdays from 5 a.m. to 7 p.m. PST.
Transferability
Your SEP plan is transferable one time to the next owner during the life of the plan (except in New Hampshire), increasing your Suzuki’s resale value.
Se on sellanen juttu, että maailmaan mahtuu möykkää ja mukuloita.
-Järjestetäänkö niitä molempia?